محل فروش غذا ماهی اکسترود شده

غذا ماهی اکسترود شده را به صورت پولکی و یا گرانولی به راحتی از محل فروش اصلی آن به دست آورید. مرکز خرید غذا ماهی را در بسته‌بندی های متفاوتی ارائه می دهد. از جانب دیگر امکان تهیه عمده و با قیمت مناسب هم وجود دارد. در کل غذا اکسترود ماهی یکی از پرفروش ترین‌‌ها بوده، زیرا که موارد مصرف آن در صنعت پرورش چنین آبزیانی بالا می‌باشد و برای همه گونه ها مناسب هستند.

محل فروش غذا ماهی اکسترود شده

زمان مصرف غذا ماهی اکسترود

"

چه زمانی مناسب برای مصرف غذا ماهی اکسترود است؟ باید گفت که هر نمونه از آبزیان به مقدار و همینطور وقت خاصی نیاز به چنین محصولاتی پیدا می کنند که در زیر می خواهیم به صورت دقیق این موضوع را بررسی کنیم:

  • دوره پیش آغازین، در یک روز ۱۰ مرتبه به ماهی غذادهی می‌شود.
  •  در مرحله آغاز 8 بار در یک روز چنین کاری اتفاقی می افتد.
  • پیش پرواری 35 بار صورت می گیرد.
  • پرواری 3 تا 4 بار این کار را انجام می دهند.
  • در دوره مولد، 2 بار مصرف می شوند.

البته توجه داشته باشید که این نوع خوراک ها باید از میزان مناسبی پروتئین، فیبر، ویتامین، انواع املاح معدنی و غیره برخوردار باشند. طبعاً در این عرصه مسائل دیگری هم دخیل اند که می شود به نحوه پرورش، مساحت استخر، دمای آب و سن اشاره کرد. اما باید در سر ساعت مشخصی غذادهی را انجام داد تا به این صورت ماهیان بهتر رشد نمایند.

مرکز خرید خوراک ماهی اکسترودر

"</p

بزرگترین مرکز که انواع گوناگون غذا ماهی اکسترود شده را به بازار عرضه می‌کند، زمینه خرید آنلاین را فراهم آورده و افراد مختلف از پرورش دهندگان ماهیان گرفته تا تجار قادر خواهند بود درخواست خود را بدون نیاز به حضور، به مجموعه اعلام کنند.

از طرف دیگر این نوع فرآورده ها کیفیت لازم را دارند. یعنی این که با استفاده از مواد اولیه مرقوب، به صورت کاملا بهداشتی، بدون هرگونه ماده مضر و افزودنی و با دستگاه های مجهز تولید گردیده‌ اند. بنابر این محصولات مطابق با استاندارها و آنالیز های مورد تایید دامپزشکی می باشند. پس با یک فرآورده کامل مواجه هستیم که ویژگی های متعددی را دارا می باشد.

ولی برای این که خیال تان‌ بابت جزئیاتی که ارائه دادیم راحت شود و بتوانید از قیمت و نحوه ارسال محصول معلومات کسب کنید، می شود با خود فروشنده هم راحت تماس بگیرید که از طریق آنلاین و حتی تلفنی امکان پذیر است. در زیر شماره های بخش فروش درج گردیده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما