قیمت انواع غذای ماهی آکواریوم 

قیمت انواع غذای ماهی آکواریوم با یکدیگر متفاوت می باشد و این قیمت گذاری بر اساس پارامتر های مختلفی نظیر مواد اولیه به کار رفته، نوع عرضه، حجم سفارش، وزن محصول، نوع بسته بندی و نرخ تورم و ارز تعیین می گردد. در این مقاله پخش کننده غذای ماهی دریایی و آکواریومی را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفاً تا انتهای این پست ما را همراهی کنید.

قیمت انواع غذای ماهی آکواریوم 

انواع مختلف غذا برای ماهی آکواریوم

انواع مختلف غذا برای ماهی آکواریوم

انواع مختلف غذا برای ماهی های آکواریوم شامل موارد زیر می باشند:

غذا های پولکی: غذا های پولکی بیشتر به عنوان میان وعده به ماهی ها داده می شود و برای برخی از ماهی ها نظیر ماهی های قرمز به عنوان خوراک اصلی به شمار می رود.

غذا های گرانولی: شکل این غذا همانطور که از نامش پیدا است به شکل دانه های گرانولی ریز می باشد که برای تغذیه گونه های مختلف ماهی از گوشت خوار تا گیاه خوار مورد استفاده قرار می گیرد.

غذا های دست ساز گلوله ای: مواد اولیه این خوراک طبق استاندارد ها و فرمول های پرورش آبزیان به صورت دست ساز با یکدیگر مخلوط شده و به صورت گلوله های ریز و درشت متناسب با ساختار دهان ماهی ساخته می شود.

غذا های منجمد: غذا های گوشتی مانند میگو های ریز و کرم های خونی را به صورت منجمد برای ماهی های گوشت خوار آماده می کنند.

غذا های قرصی شکل: این خوراک ها برای ماهی هایی تهیه می شوند که به آرامی غذا می خورند زیرا این قرص ها در آب به کندی حل می شوند تا ماهی فرصت بلعیدن آن ها را پیدا کند.

غذا های زنده: کرم خونی و آرتمیا از جمله غذا های زنده هستند که برای گوشت خواران آبزی مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش انواع غذای ماهی آکواریوم

پخش انواع غذای ماهی آکواریوم 

بازرگانی دارا پت پخش انواع غذای ماهی آکواریوم را به صورت کلی و با قیمت مناسب انجام می دهد.

برای خرید محصولات این بازرگانی و آگاهی از قیمت محصولات خوراک ماهی به واسطه راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما