پخش انواع غذا ماهی کوچک آکواریومی

پخش انواع غذا ماهی کوچک آکواریومی با نرخی ویژه و درحجم کلی توسط شرکت بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد. اگر در زمینه صادرات غذای ماهی فعالیت دارید می توانید انواع مدل غذای ماهی را از این بازرگانی با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. برای آشنایی شما خریداران محترم در ادامه آنالیز خوراک ماهی آکواریومی را بررسی خواهیم کرد.

پخش انواع غذا ماهی کوچک آکواریومی

آنالیز انواع غذای ماهی آکواریومی

آنالیز انواع غذای ماهی آکواریومی

به طور کلی آنالیز انواع غذای ماهی آکواریومی به شرح زیر می باشد:

پروتئین: پروتئین بخش مهمی از خوراک ماهی ها را تشکیل می دهد که بر اساس گونه ماهی می تواند از پروتئین های گیاهی و یا حیوانی تهیه شود. پروتئین بخش مهمی در بدن آبزیان به شمار می رود که از طریق مواد غذایی مانند کنجاله سویا و یا ضایعات کشتارگاه های دام برای ساخت خوراک ماهی تامین می گردد.

چربی: چربی های گیاهی و حیوانی نظیر روغن آفتابگردان و روغن ماهی برای ادامه حیات ماهی ها ضروری هستند که در ساخت غذای آن ها مورد استفاده می باشند.

ویتامین ها و عناصر کمیاب: انواع ویتامین های سی، ای، آ و دی در ترکیبات خوراک ماهی اضافه می شوند که تضمین کننده رشد ماهی و سلامت این آبزی می باشند.

فیبر: فیبر های گیاهی مانند جلبک اسپیرولینا و دیگر فیبر های ترکیبی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش ماهی ها تاثیر شایانی دارند.

رطوبت: در ساخت خوراک های خشک ماهی ها حدود 7 درصد آب و مایعات به کار برده می شود.

شرکت بازرگانی غذای ماهی آکواریومی کوچک

شرکت بازرگانی غذا ماهی آکواریومی کوچک

شرکت بازرگانی دارا پت تامین کننده عمده غذا ماهی کوچک آکواریومی با نرخی استثنایی می باشد. این مرکز بدون واسطه محصولات خود را از کارخانجات تولید غذای ماهی دریافت و در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این محصول و دیگر محصولات و خدمات ارائه شده در این مجموعه از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما