شرکت پخش کنسرو توله سگ ۴۰۰ گرمی

کنسرو ۴۰۰ گرمی توله سگ یکی از محصولاتی است که در شرکت پخش غذای حیوانات خانگی به صورت عمده و با نرخی مناسب عرضه می گردد. ما در این نوشته قصد داریم برای نگهداری کنسرو توله سگ و یا کنسرو سگ، نکات مهمی را بیان کنیم. همچنین شما را با بازار خرید این محصول آشنا نماییم. اگر به این مباحث علاقه مند می باشید، لطفاً ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

شرکت پخش کنسرو توله سگ 400 گرمی

نکات مهم برای نگهداری کنسرو سگ

نکات مهم برای نگهداری کنسرو سگ

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که: چگونه می توان از کنسرو سگ نگهداری نمود؟ برای پاسخ به این پرسش ما قصد داریم برای نگهداری از این مواد خوراکی، نکاتی را به شما بگوییم.

همانطور که خود شما نیز می دانید غذای سگ ها به دو گروه خشک و تر تقسیم بندی می گردد که کنسرو ها در دسته غذا های تر قرار دارند. علت قرار گرفتن کنسرو ها در دسته خوراک های تر به سبب میزان بالای رطوبت در آن ها می باشد که تا حدود ۶۰ درصد نیز می رسد.

کنسرو های سگ تاریخ مصرف مشخصی دارند که در هنگام خرید حتماً باید بر روی مشخصاتی که بر روی محصول درج شده است توجه نمود و به تاریخ تولید و انقضاء غذا دقت کافی داشت.

حداکثر مدت زمانی که می توان کنسرو های سگ را نگهداری کرد از حدود ۶ ماه تا ۲ سال بر حسب نوع بسته بندی متغیر است. پس حتماً در هنگام خرید باید به این موضوع بسیار مهم اهمیت داد.

اگر تاریخ خوراک مشکلی نداشته باشد باید پیش از باز کردن قوطی به آن دقت کرد که متورم نباشد. باید کنسرو سگ را در محلی نگهداری نمود که دمای بالایی نداشته باشد چون ممکن است زودتر از حد معمول باعث فاسد شدن آن گردد.

زمانی که درِ کنسرو سگ باز می شود، اگر باقی مانده داشته باشد، باید آن را در ظرفی شیشه ای ریخت و در آن را محکم بست و در مکانی سرد مانند یخچال قرار داد.

با تمامی این مراقبت ها می توانید از سالم بودن کنسرو سگ اطمینان حاصل نمایید.

 

بیشتر بخوانید: کنسرو توله سگ

 

بازار خرید کنسرو توله سگ ۴۰۰ گرمی

بازار خرید کنسرو توله سگ 400 گرمی

کنسرو توله سگ ۴۰۰ گرمی را می توانید در حجم زیاد و با قیمتی بسیار استثنائی از بازار خرید این محصول تهیه کنید.

بازرگانی دارا‌پت یک شرکت تجاری فعال در زمینه فروش خوراک حیوانات خانگی به صورت عمده، عرضه کننده انواع کنسرو های سگ و توله سگ در وزن ۴۰۰ گرم می باشد.

برای آگاهی از قیمت این محصول و سایر خدمات این مرکز با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما