توزیع کنندگان کنسرو توله سگ

ماهی حاوی ویتامین ها و پروتئین ها همچنین امگا سه و اسیدهای چرب است و همین امر می تواند دلیل کافی برای توصیه جهت مصرف در رژیم غذایی هفتگی سگ شما باشد.ماهی وعده غذایی بسیار مفید، سبک و مقوی است.کنسرو طعم ماهی سگ با استفاده از گوشت ماهی ، یک وعده غذایی کامل محسوب می شود.بارزترین ویژگی این نوع از کنسروها ،هضم راحت و سریع است و بر حسب ذائقه سگ حتی برای چندین وعده در طول روزهای هفته قابل استفاده می باشد.

کنسرو توله سگ مدل زیادی دارد تولید کنسرو توله سگ بسیار راحت است کنسرو طعم مرغ سگ مدل زیادی دارد توزیع کنندگان کنسرو توله سگ این محصول را در اختیار همه قرار داده است صادرات کنسرو سگ بسیار رونق دارد

توزیع کنندگان کنسرو توله سگ

از خصوصیات کنسرو سگ تازه چه می دانید؟

از خصوصیات کنسرو سگ تازه چه می دانید؟ غذای سگ متنوع است و معمولاً به دو نوع خشک و مرطوب تقسیم می شود. غذاهای خشک شامل غذای سگ ، تنقلات ، تنقلات و مکمل ها است. غذاهای مرطوب شامل غذاهای کنسروی هستند که می توانند برای مدت طولانی ذخیره شوند.

غذای سگ باید حاوی پروتئین ، کربوهیدرات ، مواد معدنی و ویتامین باشد. غذای خشک باید حاوی موادی باشد که برای دندان ها و سلامت دهان و دندان مفید است. غذاهای تشویقی باید برای حیوانات بسیار جالب باشد تا به آنها کمک کند آنچه را که صاحبانشان به آنها آموزش می دهند بیاموزند. بنابراین غذای سگ باید از مارک های با کیفیت خوب و فروشگاه های معتبر تهیه شود که در حفظ سلامت این حیوان مثر خواهد بود.

تولیدکنندگان غذای سگ این محصول را در بسته های مختلف یا به صورت عمده به فروش می رسانند. وزن این محصول از یک کیلوگرم تا 20 کیلوگرم در بازار است.

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو توله سگ

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو توله سگ بارزترین ویژگی کنسروهایی که مخصوص سگ تهیه میشوند اینست که در آن بجای استفاده از روغن، ماهی در آب غوطه ور است و برای سیستم گوارش سگها مناسبتر طراحی شده است و تامین کننده سلامت قلب و چشم آنهاست.کنسرو طعم ماهی برای سگها غالبا از اقسام دیگری از ماهی به غیر از ماهی تن ساخته می شود زیرا ماهی های بزرگی نظیر ماهی تن جیوه و سدیم بالاتری در بدنشان دارند

ومصرف زیاد جیوه برای سگها حتی می تواند مرگبار باشد.در کنسرو طعم ماهی سگ غالبا از ماهی های بی ضرری مثل : ماهی سفید،سفره ماهی،سالمون، ساردین،گربه ماهی و تیلاپیا و کیلکا استفاده می شود.برای سگهایی که از بیماریهای مفاصل مثل آرتروز و التهاب روده رنج میبرند و سگهای پا به سن گذاشته ،تغذیه با ماهی با تاکید توصیه می شود.

3 نکته در مورد کنسرو طعم مرغ سگ

3 نکته در مورد کنسرو طعم مرغ سگ بافت کنسرو سگ به بافت طبیعی گوشت بسیار نزدیک است و از انواع گوشتها به اضافه سبزیجات تهیه شده و برای سگ بسیار خوش خوراک است.همانطور که پیشتر اشاره شد نژاد سگها و سنشان درنوع و میزان مصرف کنسروها مورد نظر واقع شده اند.برای سگهای نگهبان ،که ظاهر نامهربانتر و خشنتری نسبت به سگهای عادی دارند و خصوصیات متابولیسمی بدنشان بسته به نوع فعالیت و مسئولیتی که دارند با نژادهای دیگر متفاوت و سنگینتر است. کنسرو غذا سگ نگهبان تامین کننده چالاکی و باعث تقویت قوای جسمی سگ نگهبان می باشد

، و با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مورد نیاز برای این نژاد تولید شده باشد.این سگها معده بسیار حساسی دارند پس حتما باید وقتی غذایی را برای بار اول به آنها می خورانید با مقدار کم شروع کنید تا در صورت بروز حساسیت یا مشکل قابل رفع و کنترل باشد.تنوع طعم ماهی، جگر، مرغ، گوشت بره و غیره در این کنسروها دیده می شود .باید دقت شود که در طول هفته تمام مقادیر غذایی که توسط دامپزشک برای سگ نگهبان تجویز شده است

با استفاده از این تنوع کنسروها به بدن سگ برسد.استاندارد بودن این محصولات باعث می شود تهدیدی برای سیستم بدنی سگ نگهبان نبوده و از بروز بیماریهای مختلف جلوگیری بعمل بیاورند.باید توجه داشت پس از باز شدن درب کنسرو، حتما طی دو الی چهارساعت مصرف می شود و این امر جزو نکات مهم در استفاده از کنسروهای غذای سگ است.

در یخچال یا فریزر هم قابلیت نگهداری دارند ، اما استفاده از این روشها چندان توصیه نمی شود.در انتخاب کنسرو غذا برای سگ نگهبان حتما در قسمت توضیح دهنده در مورد ترکیبات کنسرو دقت کنید که حتما لغت گوشت مرغ یا گوشت گوساله در آن آمده باشد زیرا کلماتی مانند تهیه شده از مرغ، یا تهیه شده از گوساله، بیانگر تهیه شدن آن غذا از جاهای دیگر مرغ یا گوساله نظیر قلب و ششها باشد.پس حتما توجه داشته باشید که بخش اعظم کنسروها از گوشت باشد.

صادرات عمده کنسرو توله سگ

صادرات عمده کنسرو توله سگ یک تولید کننده غذای سگ ایرانی این محصول را در بسته بندی های مختلف با سلیقه و وزن متفاوت به فروش می رساند. به منظور تهیه کنسرو غذای سگ ، تولید کنندگان باید هنگام تهیه این محصول از استانداردهای بین المللی بهداشتی آگاه بوده و از آن در عرضه این محصول استفاده کنند. بنابراین ، تولید غذای کنسروی برای سگ ها به طور کامل توسط متخصصان تغذیه و متخصصان کنترل می شود.

فرمول های مورد استفاده در ساخت این قوطی ها تحت نظارت دقیق این متخصصان تهیه می شود. همه نوع کنسرو با بهترین استانداردهای جهان برای توله سگ و سگ بالغ ، سگ باردار و بیمار در صنعت خوراک تهیه شده و به بازار مصرف عرضه می شود. پخش کنسرو سگ در این سایت به صورت آنلاین در تمام نقاط ایران در دسترس است.

برای سفارش عمده این محصول می توانید از هر نقطه کشور ما از طریق کانال ارتباطی سایت ما با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت برای شما سگ کنسرو شده ارسال می کنیم. شرکای تجاری ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد طعم کنسرو و سایر محصولات سگ در این مجموعه هستند و در این امر به شما کمک خواهند کرد. مرکز توزیع کنسرو سگ و توله سگ را در اشکال مختلف به صورت عمده و با قیمت های ویژه ارائه می دهد. کنسرو سگ تازه یکی از محصولات با کیفیت این نمایندگی برای سگ های کوچک از نژادهای مختلف است.

در ادامه این مقاله در مورد عوامل موثر بر این محصول صحبت خواهیم کرد. در بازار غذای سگ ، قیمت کنسرو سگ به عوامل مختلفی مانند حجم فروش ، تولید کننده ، نوع بسته بندی ، روش تولید ، وزن محصول ، فرمول کنسرو سگ ، نرخ تورم و ارز بستگی دارد. اگر به راهنمای خرید این محصول نیاز دارید ، لطفاً با ما همراه شوید و در مورد نحوه انجام آن مشاوره بگیرید.

صادرات عمده کنسرو توله سگ بسیار رونق دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما