کارخانه تولید کنسرو سگ ایرانی

کارخانه تولید کنسرو سگ ایرانی سازنده این محصول برای نژاد های مختلف سگ می باشد. توزیع کنسرو سگ توسط نمایندگی تولید کننده با نرخ مناسب و به صورت عمده به صادر کنندگان و تجار بزرگ عرضه می گردد. در ادامه این نوشته درباره ویژگی های کنسرو سگ ایرانی با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما برای توضیح های جامع تر همراه شوید.

کارخانه تولید کنسرو سگ ایرانی

کنسرو سگ ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

کنسرو سگ ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

شاید این سوال برای خریداران کنسرو سگ ایرانی مطرح شود که این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

برخی از ویژگی های کنسرو های ایرانی که برای سگ ها تهیه می گردند به شرح زیر هستند:

  1. در ساخت آن ها از مواد اولیه غذایی تازه و سالم استفاده می شود. انتخاب این مواد غذایی با نظر کارشناس های تغذیه حیوانات صورت می پذیرد.
  2. املاح مغذی و ویتامین های نظیر ویتامین دی، ویتامین ای، ویتامین آ، کلسیم و فسفر در کنسرو های سگ تولید ایران وجود دارند.
  3. افزودنی های غیر مجاز و نگهدارنده ها در ساخت خوراک کنسروی سگ به کار برده نمی شوند و از روش وکیوم برای نگهداری کنسرو ها برای مدت زمان طولانی استفاده می شود.
  4. مراحل تولید کنسرو در کارخانه های تولید خوراک حیوانات توسط ماشین آلات نوین و تحت شرایط کاملاً بهداشتی و بدون دخالت دست صورت می گیرد.
  5. در بخش بعدی شما را با یک توزیع کننده محصولات ایرانی کنسرو سگ شنا خواهیم نمود.

توزیع کنسرو سگ ایرانی

توزیع کنسرو سگ ایرانی

توزیع کنسرو سگ ایرانی با نرخ کارخانه و در حجم انبوه در این مرکز نیز انجام می شود.

شرکت بازرگانی دارا پت با تجربه زیاد در زمینه توزیع و فروش خوراک حیوانات خانگی عرضه کننده انواع کنسرو سگ ایرانی می باشد که محصولات خود را با نرخی استثنایی در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خوراک کنسرو سگ ساخت ایران و دیگر محصولات و خدمات این مجموعه از طریق راه های ارتباطی زیر این پست با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما