کارخانه تولید کنسرو بوقلمون گربه

تولید کنسرو بوقلمون گربه در ایران همراستا با جدیدترین روش های کنسروسازی در دنیا صورت می پذیرد. اگر به دنبال خرید بدون واسطه این محصول به صورت عمده و با نرخ کارخانه هستید ما در این مقاله مرجع فروش کنسرو بوقلمون گربه را به شما معرفی خواهیم نمود. همچنین در خصوص مواد تشکیل دهنده این محصول نیز با شما سخن به میان خواهیم آورد. بنابراین با ما همراه باشید.

کارخانه تولید کنسرو بوقلمون گربه

مواد تشکیل دهنده کنسرو بوقلمون گربه

مواد تشکیل دهنده کنسرو بوقلمون گربه

شاید سوالی که برای خیلی از افراد پیش بیاید این باشد که: کنسرو بوقلمون گربه از چه موادی تشکیل شده است؟

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که کنسرو با طعم بوقلمون یکی از محبوب ترین غذای تر برای گربه ها و بچه گربه ها است. این غذا شامل پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی است که این حیوان به آن احتیاج دارد.

در برخی از برند هایی که برای بچه گربه ها کنسرو بوقلمون تولید می کنند، بیش از 80 درصد کنسرو حاوی گوشت بوقلمون و سایر ترکیبات آن از شیر و محصولات لبنی فرآوری می گردد.

در برخی دیگر درون کنسرو، گوشت بوقلمون با گوشت مرغ نیز ترکیب می شود. باید بگوییم که تمامی کنسرو ها از درصد رطوبت کافی برای تامین بخشی از آب یدن گربه ها برخوردار می باشند.

کنسرو ها در بسته های قوطی و پلاستیکی در وزن های مختلف مانند وزن های 100 گرمی و 200 گرمی قرار داده می شوند.

تمامی این غذا های کنسروی معتبر بدون مواد نگهدارنده بوده و فقط با استفاده از روش های نوین کنسرو سازی اقدام به حفظ غذا در آن ها برای مدت طولانی می نمایند. علاوه بر آن از رنگ های غذایی و یا چاشنی های مضر درون این کنسرو ها استفاده نمی شود.

برای مزه دار کردن غذای کنسروی گربه از سبزیجاتی مانند جعفری، گشنیز و آویشن نیز در برخی از برند های خوراک کنسرو گربه بهره می گیرند.

به هر حال استفاده از تمامی این مواد بر اساس نژاد و یا سن گربه ها و یا بیماری هایی که به آن دچار می شوند، به کار گرفته می شوند.

مرجع فروش کنسرو بوقلمون گربه

مرجع فروش کنسرو بوقلمون گربه

مرجع فروش کنسرو بوقلمون گربه عرضه کننده این محصول و سایر انواع خوراک کنسروی گربه و بچه گربه با طعم های مختلف می باشد.

برای آگاهی از نرخ ارائه این کالا و یا دیگر خدماتی که در شرکت بازرگانی دارا‌پت صورت می گیرد، با کارشناس های ما از طریق راه های ارتباطی این سایت تماس برقرار کنید تا به راهنمایی شما بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما