کارخانه تولید خوراک پرواری برای ماهی قزل آلا

مرکز فروش خوراک پرواری ماهی قزل آلا با ارتباط مستقیم با کارخانه تولید خوراک ماهی این محصول را با نرخ ویژه و به صورت کلی به مشتری های خویش عرضه می کند. برای آگاهی از مواد اولیه تشکیل دهنده غذای پرواری برای ماهی ها می توانید ادامه این نوشته را بخوانید. لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

کارخانه تولید خوراک پرواری ماهی قزل آلا

مواد تشکیل دهنده خوراک پرواری مخصوص ماهی

مواد تشکیل دهنده خوراک پرواری مخصوص ماهی

شاید بخواهید در خصوص مواد تشکیل دهنده خوراک پرواری مخصوص ماهی آگاهی بیشتری حاصل کنید، اگر چنین است ما به شما در این خصوص اطلاعاتی را خواهیم داد.

غذا های پرواری ماهی ویژه ماهی هایی تهیه می شود که بیشتر در رژیم تغذیه ای انسان جای می گیرند مانند ماهی های قزل آلا و کپور.

به دلیل تنوع خوراک پرواری که برای این گروه از آبزیان ساخته می شود دارای مواد اولیه متنوعی هستند. لیکن به طور کلی مواد غذایی که برای ساخت این خوراک برای ماهی ها به کار می روند شامل موارد زیر می باشند:

پودر ماهی، خون ماهی، روغن ماهی، آرد گندم، آرد ذرت، کنجاله سویا، روغن آفتابگردان، مواد ضایعاتی کشتارگاه ها و باقی مانده سبزیجات و میوه ها، املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن ماهی ها، بادام زمینی.

به طور کلی خوراک های پرواری بخش مهمی از غذای ماهی های پرورشی را تشکیل می دهند و در رشد سریع آن ها نقش مهمی را ایفا می نمایند. به همین دلیل است که در استخر های پرورش ماهی با استقبال ویژه ای مواجه شده اند.

واردات انواع خوراک پرواری برای ماهی قزل آلا

واردات انواع خوراک پرواری ماهی قزل آلا

امروزه علاوه بر خوراک های پرواری تولید داخل برای آبزیان، واردات انواع خوراک پرواری ماهی قزل آلا به کشور صورت می گیرد. بازرگانی دارا پت انواع خوراک های ایرانی و خارجی غذای ماهی را با نرخ ویژه و در حجم زیاد به فروش می رساند.

برای آگاهی از قیمت خوراک های ماهی و دیگر محصولات با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما