پخش کننده خاک گربه پرشین برند گرند

پخش کننده خاک گربه پرشین برند گرند :

پخش خاک گربه به صورت اینترنتی و غیر حضوری و حتی در صورت امکان حضوری با کیفیت بالا به تمام نقاط ارسال می شود، این خاک ها در ایران داری برندهای گوناگون و با کیفیت خوب در بازار موجود هستند، که عبارت اند از :خاک گربه توده شونده _ خاک گربه غیر توده شونده _ خاک گربه کریستالی، این خاک بعنوان توالت گربه استفاده می شود و دارای رایحه می باشد.

پخش کننده خاک گربه پرشین برند گرند

دلایل استفاده خاک گربه پرشین چیست؟

دلایل استفاده خاک گربه پرشین چیست؟ یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان گربه داشتن خاک مناسب و مرغوب است که باید در جای مناسب که کوچک نباشد و نزدیک به محل اقامت گربه باشد تا راحت تر بتواند در آن جا برای اجابت مزاج بروند .

گربه ها مدفوع خود را در خاک مخفی می کنند که این جزئی از غریزه آن ها می باشد و این کار باعث خنثی شدن بوی آن می شود این کار برای ادامه نسل و محافظت از سلامتی خود گربه است، به همین دلیل گربه های پرشین مانند سایر گربه ها این کار را انجام می دهند، بنابر این نیاز به خاک گربه گرند در خانه دارند .

اگر این خاک در خانه موجود نباشد گربه به سراغ باغ و باغچه بیرون از خانه می رود و با دست و پا های کثیف و آلوده باز می گردد و همه جا را کثیف می کند و یا اگر دهان به جای کثیف بزند باعث بیماری های عفونی و ویروسی می شود .

و دلایل مهم ‌تر استفاده از این خاک این است که باعث حساسیت و آلرژی نشود ،به دور ادرار و مدفوع جمع بشه و از ریختن آن جلوگیری کند، گرد و غبار کمتری داشته باشد، علاوه بر قیمت مناسب کیفیت آن هم خوب باشد .

چه نوع خاک برای گربه پرشین مناسب است؟

چه نوع خاک برای گربه پرشین مناسب است؟ برای خرید خاک گربه پرشین باید به مراکز معتبر و قابل اطمینان مراجعه کرد تا بتوان خاکی که دارای برند استاندارد است و خاک متناسب با نیاز گربه‌ خود را خریداری نمود.

بطور کلی چهار دسته خاک وجود دارد:

۱_خاک معمولی

۲_خاک گربه توده شونده

۳_خاک مرغوب محیطی

۴_ خاک کریستالی

و باید با امتحان کردن گربه پرشین فهمید که چه نوع خاکی برای آن ها استفاده شود به همین دلیل نمی توان دقیق گفت از چه نوع خاکی برای آن ها استفاده کنید، اکثر این گربه ها خودشان به خاکی که دوست دارند علاقه نشان می دهند بستگی به عادت آن ها دارد که در چه نوع خاکی زندگی کنند.

صاحبان باید هر روز از تمیز بودن خاک صحت کامل را داشته باشند چون گربه های پرشین نژاد بسیار حساسی هستند و نیازمند مراقبت های بسیار ویژه هستند، این نوع زود به بیماری تناسلی دچار می شوند، دارای موهای بلند و زیبا هستن نگه داری آن ها بسیار سخت تر از سایرین است باید در خاک های خوب نگه داری شوند.

بازار خرید خاک گربه پرشین

بازار خرید خاک گربه پرشین بازار خرید خاک این نوع گربه ها امروزه بالا رفته و اکثر مردم در خانه خود گربه دارند و به محصولاتی برای خرید با گارانتی و خرید به صورت عمده و جزئی هستند.

خاک گربه گرند با جذب ۶۰۰ و کیفیت عالی و ضد باکتری و ضد آفت و صد درصد تضمینی و با قیمت مناسب در بازار خریداری می شوند ،که در شرکت های گوناگون آماده عرضه در بازار خرید هستند و باید از محبوب ترین و کاربردی ترین نوع محصول عرضه شود.

در بازار بصورت تک و هم عمده و هم به شکل بسته ای بفروش می رسد با فناوری های پیشرفته ای که امروزه در دنیا وجود دارد صاحبان به جای استفاده هفته ای دو بسته خاک از یک بسته می توانند استفاده کنند.

در صورتی که فقط می توانیم چند نوع از این خاک با بهترین نوع کیفیت را فعلا معرفی کرد، شامل خاک : میوناب، خاک گرند و…. که در بازار از این نوع برند غذای خشک هم موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما