پخش عمده خوراک سگ ژرمن شپرد

سگ هایی که به ژرمن معروف هستند، محبوبیت خاصی در میان آن کسانی دارند که علاقمند به نگهداری از حیوانات خانگی اند. اما آیا می دانید خوراک سگ ژرمن شپرد چیست؟ می دانید بهترین مرکز پخش عمده آن کجاست؟ در ادامه جزئیات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

پخش عمده خوراک سگ ژرمن شپرد

غذای سگ ژرمن شپرد چیست؟

غذای سگ ژرمن شپرد چیست؟

احتمالاً می‌ پرسید که غذای سگ ژرمن شپرد چیست؟ در این زمینه باید گفت، یک خوراک عالی باید حاوی مقدار زیادی از مواد اولیه ای باشد که بدن حیوان به آن نیاز دارد و از سوی دیگر، مواد حساسیت زا و مضر وجود نداشته باشد.
بطور کل، یک غذای با کیفیت و مقوی برای این گونه از سگ ها، باید شامل این موارد باشد:

  • حاوی پروتئین با کیفیت عالی باشد. این سگ ها بطور معمول جهت حفظ فیزیک خود به دور دستکم 22% پروتئین در رژیم غذایی نیاز دارند.
  • خوراک سگ شپرد باید چرب هم باشد؛ زیرا برای سالم ماندن مفاصل، استخوان و پوست حیوان ضرور است.
  • در هر غذای این حیوان باید نزدیک به 5 تا 8% کربوهیدرات وجود داشته باشد.
  • غذای حتماً فیبر کافی در آن باشد تا یک رژیم غذایی سالم تلقی گردد.

پس در هنگام تهیه خوراک، حتماً به این موارد توجه کنید و بهترین گزینه این است تا به ترکیباتی که بر روی بسته ها درج شده، دقت نمایید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که محصولاتی از این قبیل، برای توله ها و سگ های بالغ می باشد.

قیمت فروش عمده خوراک سگ ژرمن

قیمت فروش عمده خوراک سگ ژرمن

آیا از تازه ترین قیمت فروش عمده خوراک سگ ژرمن، مطلع هستید؟ باید گفت، این محصولات نرخ های متفاوتی را دارا هستند که این بیشتر به موضوعات مختلفی نظیر کیفیت، نوع ارائه، خارجی و یا داخلی بودن و سایر موارد دیگر بستگی دارد.

البته به این موضوع هم دقت داشته باشید که فروش خوراک سگ ژرمن به صورت عمده با نرخ های مناسبی ارائه می گردد. این محصولات انواع گوناگونی دارند که بهترین آنان طبعاً دارای نشان استاندارد است و تضمین شده عرضه می شود.

از طرفی، اغلب مشاهده می کنیم که جهت نگهداری بهتر و دور ماندن از آلودگی های محیطی، فرآورده را در بسته های پلاستیکی قرار می دهند که دارای اوزان مختلفی می باشند. آنان عموماً در وزن های 2، 3، 5 کیلوگرم ارائه می شوند.

در هر صورت، قیمت چنین محصولاتی گوناگون است و این روالی عادی در بازار قرار می گیرد. از جانبی، جهت به دست آوردن نرخ های جدید پیشنهاد می نماییم که با فروشنده این وب سایت تماس بگیرید. از این طریق امکان سفارش محصول هم وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما