پخش انبوه کنسرو گربه بالغ

پخش کنسرو گربه بالغ به صورت انبوه در مرکز توزیع کنسرو گربه با نرخی ویژه صورت می گیرد. اگر در زمره صادرکنندگان و یا توزیع کنندگان داخلی هستید و می خواهید در مورد این کالا اطلاعات بیشتری کسب نمایید به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست ما را همراهی کنید تا در خصوص این خوراک گربه توضیحات مفصل تری در اختیار شما قرار دهیم.

پخش انبوه کنسرو گربه بالغ

اطلاعات کامل در مورد کنسرو گربه بالغ

اطلاعات کامل در مورد کنسرو گربه بالغ

اطلاعات کاملی در این بخش از متن در مورد کنسرو گربه بالغ در دسترس شما قرار می دهیم.

کنسرو در واقع یک خوراک تر برای گربه به شمار می رود که میزان رطوبت در این خوراک بالا است و این مقدار بعضی مواقع تا حدود 60 درصد نیز می رسد. بنابراین کنسرو می تواند بخش زیادی از آب بدن گربه ها را تامین نماید.

کنسرو گربه یک خوراکی سرشار از پروتئین های گوشتی و چربی است که می تواند گربه ها را با این مواد مفید به خوبی تغذیه نماید. گوشت هایی چون گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت اردک، گوشت بوقلمون، گوشت بره، ماهی تن و میگو در ساخت کنسرو برای گربه های بالغ به کار برده می شوند.

از سوی دیگر ویتامین های گروه بی، کلسیم، آهن، ویتامین دی، ویتامین ای و فسفر از جمله مواد مغذی هستند که در کنسرو گربه وجود دارند. وجود این ویتامین ها سبب افزایش استحکام استخوان ها و تقویت سیستم ایمنی و بهبود سیستم گوارش گربه می گردد.

در تولید خوراک کنسروی گربه هیچ نوع مواد افزودنی غیر مجاز و یا نگهدارنده به کار نمی رود و ظروف غذای کنسرو به خوبی وکیوم شده تا از ورود هوا به درون آنها پیشگیری شود.

توزیع کنسرو گربه بالغ

توزیع کنسرو گربه بالغ

توزیع کنسرو گربه بالغ در شرکت بازرگانی دارا پت در حجم انبوه و با نرخ کارخانه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. از هر نقطه از ایران که باشید خوراک گربه کنسرو شده را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهیم نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کنسرو گربه بالغ و دیگر محصولات این مرکز به واسطه راه های ارتباطی این سایت با ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما