پایین ترین قیمت خوراک پرنده خانگی در بازارهای داخلی

رژیم غذایی بد و نامناسب یکی از شایع ترین دلایل مشکلات ایجاد شده در پرندگان خانگی می باشد. و برنامه غذایی آنها باید دارای یک رژیم فرمولی شده  و به همراه تنوع بالا از مواد غذایی باشد.قیمت خوراک پرنده خانگی بسته به مخلوط آنها متفاوت است. غذای پرندگان بسته به فصل ها نیز تغییر می کند یعنی در فصل گرما باید یک سری دان ها را کم تر از دان های دیگر بدهیم.به همین خاطر قیمت غذا ها ثابت نیست و متغیر است.پایین ترین قیمت خوراک پرنده خانگی در بازارهای داخلی

قیمت خرید و فروش خوراک پرنده خانگی

قیمت خرید و فروش خوراک پرنده خانگیدانه ها به چند صورت به فروش می رسند بعضی از دانه ها تک هستند ولی برخی دیگر مخلوطی از چند دانه هستند. که در این حالت قیمت خرید هر یک متفاوت می شود.دانه برای اکثر پرندگان خانگی به خصوص طوطی ها، که دارای یک رژیم مخصوص می باشند مناسب است. که دارای کلسیم و انواع ویتامین هاست.برخی از پرندگان از میان غذای مخلوط شده فقط دانه ی مورد علاقه خود را جدا کرده و میخورند. برای اکثر گونه های پرندگان دانه ها تنها باید فقط ده درصد از رژیم غذایی آنها را تشکیل دهد.بعضی از گونه های پرندگان خانگی خود به طور ذاتی دانه خوار هستند و می توانند درصد بالایی از دانه را در برنامه غذایی خود تحمل کنند.
اما حتی برای این پرندگان نیز درصد دانه در رژیم بیشتر از بیست و پنج درصد شود.در سال های گذشته با مشخص شدن اینکه بسیاری از طوطی ها از کمبود مواد مغذی در رژیم غذایی خود رنج می برند شرکت های مختلف شروع به ساخت پلت برای پرندگان کردند.
پلت ها از مواد غذایی مختلفی شامل حبوبات،دانه ها، سبزیجات، و میوه ها که با ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی ساخته شده اند. همه ی این تنوع ها در به کار بردن این غذا ها برای پرندگان مستلزم هزینه است و همین بر روی قیمت های غذا تاثیر می گذارد.قیمت دانه ارزن مناسب ترین دانه ها در بین خوراک پرندگان است.

بزرگترین تولیدکننده خوراک پرنده خانگی در کشور

امروزه افراد زیادی تمایل دارند که در منزل پرندگان خانگی را نگهداری کنند با افزایش این تمایل از پرندگان و رشد صنایع های مرتبط تولید کنندگان برای هر گونه خاصی از پرندگان غذای فرموله شده مناسبی را تولید میکنند که برای سلامتی آنها نیز مناسب است.تولید کنندگان بسیاری در کشور وجود دارند که غذای پرندگان خانگی را تولید می کنند که در این کارخانه ها با رعایت کامل بهداشت و به کارگیری تمامی ویتامین ها و کلسیم های لازم در غذاهای پرندگان توانسته اند توجه خیلی از افراد را به خود جلب کنند.در بیشتر این کارخانه جات به دلیل بازده بالا نسبت به این محصول غذایی آنها توانسته اند تولیدات خود را گسترش دهند. و از دستگاه های پیشرفته و مدرن تری برای تهیه مواد غذایی خود استفاده کنند.تولید کنندگان بزرگ در صنعت خوراک پرندگان خانگی با رعایت برخی از اصول مانند رضایتمندی مشتریان،تنوع سبد محصولات، کیفیت بهینه محصول، بهداشت حرفه ای و ایمنی غذای پرندگان  توانسته اند جزء برتر های تولیدات خوراک پرندگان باشند.در کنار تمامی مواردی که ذکر شده وجود یک آزمایشگاه متخصص نیز از کارهایی است تولید کنندگان بزرگ انجام می دهد. انها پس از تولید از صحت و سلامت آن نیز مطمئن میشوند.

عرضه بدون واسطه خوراک پرنده خانگی

عرضه بدون واسطه خوراک پرنده خانگیخریداران می توانند با مراجعه به کارخانه ها و تولیدی هایی که خوراک پرندگان را به صورت زیاد تولید می کنند مراجعه کنند و بهترین و با کیفیت ترین غذا را بدون واسطه خریداری کنند و همچنین می توانند اطلاعات مورد نیاز را از خود متخصصین که در کارخانه هستند جویا شوند.به دلیل این که پرندگان خانگی با توجه به سن و سال آنها باید غذا های مخصوص خود را بخورند در اینجا خریداران می توانند به صورت کامل از این متخصصین اطلاعات لازم را به دست بیاورند.همچنین فروشگاه اینترنتی غذای پرندگان نیز وجود دارد که افرادی که به هر دلیلی دسترسی به این شرکت ها و کارخانه ها را ندارند می توانند با مراجعه به سایت های مخصوص به این کار هم از متخصصین آنها سوالات لازم را بپرسند و اطلاعات لازم را کسب کنند و هم می توانند خریداری کنند.بسیاری از پرندگان خانگی پوسته ها ر ا نمی خورند و تنها دانه مورد علاقه خود را انتخاب می کنند. این انتخاب پذیری خوراک های آجیلی باعث به هدر رفتن چهل درصد از خوراک می شود و همچنین تمامی نیاز های تغذیه ای پرنده تامین نخواهد شد.دانه های موجود در خوراک های آجیلی تمام مواد مغذی لازم و ضروری را ندارند و استفاده همیشگی از دانه های چرب موجب بروز عوارض ناشی از چاقی برای پرنده می شود.به همین دلایل بهتر است خریداران خوراک پرندگان ،بدون واسطه از تولید کننده دریافت کنند چرا که تولید کنندگان با طراحی یک نوع غذا توانسته اند اکثر ویتامین های مورد نیاز را در آن بگنجانند.

معروفترین برند خوراک پرنده در بازار

معروف ترین برند ها ی خوراک به این صورت است که بسیاری از غذاهای پرندگان خانگی کیفیت خوراکی بالایی دارند. خوشخوراکی این محصولات با شروع مصرف این غذا ها توسط پرنده ها مشخص شده است و شما متوجه علاقه پرنده عزیزتان به طعم خوب این غذا خواهید شد.و همچنین بسته بندی های ویژه ای که این محصولات دارا هستند آنها را در برابر رطوبت و اشعه خورشید محافظت می کند و به شما کمک خواهد کرد تا در طی مدت مصرف کیفیت غذای پرنده خود را در حد مطلوب حفظ کند.معروفترین برند ها نیز فاقد هر گونه مواد نگهدارنده بوده و تماما ارگانیک هستند. علاوه بر آن در یک بسته از مواد غذایی تمامی نیاز های تغذیه ای و احتیاجات پرندگان را در خود جای داده است .در کنار این باشد به این نکته توجه زیادی بکنید محصولاتی که از کشور تولید کننده وارد بازار شود و سپس وارد کنندگان آنها را به بازار عرضه کنند و در نهایت به دست مصرف کننده برسد بسیار از تاریخ مصرفشان می گذرد و کیفیت خود را از دست می دهند،در این مدت فرصت کافی برای رشد انواع قارچ و باکتری فراهم می شود.و بسیار بیماری به همراه خواهد داشت.تولید روز،آزمایشات کنترل کیفی به صورت مکرر،استفاده از مواد ضد عفونی کننده بی خطر،و همچنین نصب رطوبت گیر کاملا غیر سمی در بسته بندی،تمامی اینها از مشخصات معروفترین برند خوراک پرنده در بازار هستند.اگر خوراک بی کیفیت را در اختیار پرنده خود قرار دهیم احتمال خیلی زیادی دارد که پرنده دچار مسمومیت غذایی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما