واردات غذا سگ خارجی برند معتبر

واردات غذا سگ خارجی با برند معتبر توسط شرکت بزرگ بازرگانی انجام می شود. چنین فرآورده هایی در انواع مختلفی وارد می گردند و از جانب دیگر، به روش های متفاوت نیز عرضه می شوند. بهترین غذا سگ برند خارجی را می توان به آسانی از شرکت وارداتی به صورت کلی تهیه کرد. گفتنی است قیمت عمده غذا سگ، نسبت به نوع جزئی، تفاوت زیادی دارد و مشتریان نیز خاص هستند.

واردات غذا سگ خارجی برند معتبر

محتوای تشکیل دهنده غذا سگ چیست؟

محتوای تشکیل دهنده غذا سگ چیست؟

سگ ها نیاز به انواع مواد غذایی دارند تا بتوانند احتیاجات بدن خود را به نوعی رفع کنند. در حال حاضر، شاهد تولید انواع بهترین غذاها از سوی شرکت های بزرگ جهان هستیم که در انواع کنسروی و خشک، محصول را تولید می کنند. اما محتوای تشکیل دهنده غذا سگ چیست؟

این خوراک ها بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شوند. در این عرصه تولیدی ها بیشتر مسائلی را که سازمان کنترل غذای آمریکا که به اختصار AAFCO می‌ گویند را در نظر می گیرند. در کل یک بسته خوب و مقوی باید حاوی این مواد باشد:

• انواع چربی های حیوانی و گیاهی
• ویتامین های مورد نیاز
• مواد معدنی گوناگون شامل پتاسیم، فسفر، کلسیم و …
• اسیدهای چرب همچون امگا 6 و 3
• پروتئین ها که از گوشت، سفیده تخم مرغ و غیره به دست می آیند.

غلات و ریزدانه های دیگر هم همراه با چنین موادی همراه می شود و در نتیجه، خوراک مخصوص سگ ها درست می شود. این فرآورده ها مواد افزودنی دیگر همچون طعم دهندگان را هم دارند که به خوشمزه تر شدن آن کمک زیادی می نماید.

قیمت عمده فروش غذا سگ خارجی

قیمت عمده فروش غذا سگ خارجی

اگر کارتان پخش جزئی خوراک های مخصوص حیوانات خانگی است و قصد دارید تا تازه ترین قیمت عمده فروش سگ خارجی را به دست آورید، باید بگوییم این محصولات نرخ های متفاوتی دارند. علت های متعددی به ویژه نوسانات ارزی در این زمینه تعیین کننده هستند.

البته بحث های دیگری همچون کیفیت را نیز نباید از یاد برد. محصولاتی را که شرکت های مطرح در این عرصه می سازند، عموماً به دلیل درجه کیفی بالایی که دارند، از بهای بیشتر هم برخوردار می باشند. آنها استانداردها و ملزومات بهداشتی را نیز در نظر می گیرند.

همچنین مسئله دیگر در این زمینه، نوع بسته بندی و وزن های متفاوت است. در کل، نرخ ها بیشتر به این دلایل گوناگون اند و برای همین نیاز است تا روزانه از قیمت ها مطلع شد.

برای این که به شکل آسانی بتوانید نرخ های عمده غذا سگ خارجی را تهیه کنید، ما پیشنهاد می کنیم تا با فروشندگان این سایت، تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما