واردات انواع غذای خشک ارزان برای سگ

واردات انواع غذا خشک سگ ارزان باکیفیت به کشور سبب شده است که رقابت در این عرصه افزایش یابد. البته از سوی دیگر صادرات غذای خشک سگ و غذای خشک حیوانات نیز روز به روز در حال افزایش می باشد. اگر به عنوان خریدار می خواهید بدانید یک غذای خشک درجه یک سگ از چه مشخصه هایی برخوردار است با ما در ادامه این پست همراه شوید.

واردات انواع غذا خشک سگ ارزان

کیفیت مناسب غذای خشک مخصوص سگ خانگی

کیفیت مناسب غذا خشک سگ ارزان خانگی

کیفیت مناسب غذای خشک مخصوص سگ خانگی دارای ویژگی هایی است که از روی این ویژگی ها می توان پی به مرغوبیت خوراک برد.

برخی از ویژگی های یک غذا خشک سگ با کیفیت مطلوب شامل موارد زیر می باشد:

تازگی مواد اولیه غذا: موادی که برای ساخت خوراک استفاده می شوند باید تازه و سالم باشند.

رنگ روشن و بوی خوب: اگر خوراک خشک سگ دارای رنگ ظاهری کدر و بوی نامطبوعی باشد نشان دهنده این است که غذا ناسالم می باشد. از این رو باید در انتخاب خوراک به مشخصات فیزیکی آن نیز توجه داشت.

دارای املاح مورد نیاز حیوان: خوراک های با کیفیت مناسب دارای املاح و ویتامین هایی هستند که برای سلامتی بدن سگ مفید هستند. این مواد مغذی شامل سلنیوم، روی، آهن، ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین ای و کلسیم هستند که به حفظ انرژی حیوان کمک شایانی می نمایند.

بسته بندی مناسب: یک غذای مطلوب از بسته بندی خوبی نیز برخوردار است تا از ورود رطوبت و نور به درون خوراک خشک پیشگیری نماید و مانع فاسد شدن غذا شود.

خرید انواع غذای خشک برای سگ هاسکی

خرید انواع غذا خشک سگ ارزان برای سگ هاسکی

خرید انواع غذای خشک برای سگ هاسکی و سایر نژاد های سگ را می توانید به صورت عمده و با قیمت استثنایی از طریق این سایت انجام دهید.

تنوع غذا خشک سگ ارزان در شرکت بازرگانی دارا پت بسیار زیاد بوده و می توانید انواع این محصولات را برای سگ های بالغ و توله سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما