نمایندگی فروش غذا گربه پرشین

برای خرید غذا گربه پرشین در حجم زیاد و با قیمت مناسب باید به تولیدی غذا گربه پرشین و نمایندگی این محصول سر زد. نمایندگی فروش غذا گربه پرشین عرضه کننده انواع خوراک های خشک و تر و تشویقی برای این حیوان می باشد. در ادامه این مطلب درباره مواد تشکیل دهنده خوراک گربه پرشین با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

نمایندگی فروش غذا گربه پرشین

مواد تشکیل دهنده غذا گربه پرشین چیست؟

مواد تشکیل دهنده غذا گربه پرشین چیست؟

شاید بخواهید بدانید که مواد تشکیل دهنده غذا گربه پرشین چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است مختصری در خصوص این نژاد گربه با شما گفتگو کنیم.

همانگونه که خود شما نیز می دانید پرشین کت یک نژاد ایرانی گربه است که طرفداران زیادی در سر تا سر جهان دارد. پرشین ها با بزاق دهان خود پوست و موی بدنشان را به طور مرتب تمیز می کنند و به همین سبب معده آن ها مملو از مو هایی می شود که به واسطه پاکیزه نگه داشتن خود می بلعند.

بنابراین باید خوراکی برای پرشین ها در نظر گرفت که این گلوله های مویی را از معده گربه پرشین خارج نماید. روزانه باید به گربه مالت و خوراک خشک ضد این گلوله های مویی داده شود تا این مو ها از معده حیوان دفع گردند.

مواد غنی از چربی، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها در مواد غذایی مانند گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت بوقلمون، گوشت اردک، ماهی تن، میگو، برنج، سبزی ها و میوه ها یافت می شود که از مواد تشکیل دهنده خوراک های پرشین کت به شمار می روند.

خوراک پرشین باید شامل امگا 3، امگا 6، کلسیم، ویتامین دی، روی، سدیم، پتاسیم و فسفر باشد تا سلامت پوست، مو، استخوان ها و سیستم گوارش و ایمنی بدن گربه تامین شود.

تولید کننده های داخلی، بهترین خوراک ها را زیر نظر متخصصان تغذیه برای گربه پرشین آماده نموده اند و با نرخی بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی به فروش می رسانند.

تولیدی غذا گربه پرشین

تولیدی غذا گربه پرشین

بازرگانی دارا پت نمایندگی تولیدی غذا گربه پرشین می باشد که به صورت کلی اقدام به فروش محصولات خود با نرخی ویژه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خوراک پرشین کت و دیگر محصولات و خدمات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست آمده اند با ما در ارتباط باشید.

کارشناس های مجرب ابن مجموعه به شما مشاوره های لازم را درباره غذا گربه پرشین خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما