مناسبترین قیمت خرید خوراک ماهی زینتی

برای خرید خوراک ماهی زینتی به مراکز و فروشگاه های معتبر ما مراجعه نمایید‌، امروزه در کارخانه های کشورمان ایران تولید خوراک ماهی با استفاده از مجهز ترین دستگاه ها انجام‌ می شود و فروش خوراک ماهی در کشور رشد زیادی داشته است.

مناسبترین قیمت خرید خوراک ماهی زینتی

قیمت غذای ماهی زینتی در بازار

قیمت غذای ماهی زینتی در بازارقیمت غذای ماهی با توجه به بسته بندی محصول و کیفیت آن مشخص می شود، در کارخانه ها تلاش می شود برای تهیه خوراک ماهی از بهترین مواد مغذی استفاده شود.

تولیدکننده عمده خوراک ماهی زینتی

تولید کننده عمده خوراک ماهی زینتی، مقداری از محصولات خود را به سایر کشورهای همسایه صادر می کند. 

دفعه بعد که خوراک ماهی را خریداری می کنید ، نگاهی خوب به برچسب مواد موجود در ظرف بیندیشید.  آنچه پیدا خواهید کرد ، دانه ماهی ، مخمر ، وعده غذایی میگو ، وعده های غذایی جلبک ، پلانکتون ، کله ماهی ، ویتامین ها ، مواد نگهدارنده و پرکننده های پروتئین مانند وعده غذایی گندم ، کنجاله سویا ، جو دوسر و برنج قهوه ای است.  موارد آخر پرکننده هستند.  آنها برای تهیه مقادیر کافی پروتئین لازم هستند اما حاوی همان مواد مغذی و طعم موجود در میگو یا مواد غذایی دیگری نیستند که ماهی های وحشی می خورند.

به یاد داشته باشید که ابتدا مواد تشکیل دهنده به ترتیب بیشترین حجم ذکر شده است ، بنابراین به دنبال غذاهای آماده که دارای غذای ماهی و غذاهای دریایی هستند در لیست مواد تشکیل دهنده زیاد قرار گیرند.  پس از انتخاب یک خوراک ماهی با کیفیت ، به دنبال راه هایی برای مکمل آن دسته از خوراک خسته کننده با غذاهای تازه یا یخ زده باشید.

 همچنین ویتامین های موجود در خوراک ماهی از ذخیره انبوهی برخوردار هستند ، بنابراین شما باید مواد غذایی را به مقدار کم خریداری کنید که طی حدود یک ماه مورد استفاده قرار گیرد.  در صورت استفاده بیشتر از مواد غذایی از پوسته پوسته شدن بیشتر طول می کشد ، سعی کنید آن را در یخچال یا حتی فریزر نگه دارید تا دیگر مواد مغذی آن باقی بماند.

 کرم ها از مدت ها قبل به عنوان بدترین یا بهترین غذای زنده برای تغذیه ماهی های شما شناخته شده اند اما می توان در بسیاری از فروشگاه های ماهی ماهی خریداری کرد.  بحث و جدل ناشی از خطر ابتلا به آنها برای انتقال بیماری به آکواریوم منزل شماست

فروش عمده خوراک ماهی به صورت فله ای

فروش عمده خوراک ماهی به صورت فله ایفروش عمده خوراک ماهی در مراکز و فروشگاه های معتبر ما به صورت فله ای هم‌صورت می گیرد.

اگرچه غذای پوسته یک رژیم غذایی اصلی با ویتامین ها و مواد معدنی مناسب برای ماهی است ، اما اکثریت ماهی های آب شیرین به معنای واقعی کلمه به احتمال زیاد برای داشتن غذاهای زنده یا حتی یخ زده پرش می شوند.

 خوراک ماهی

 قبل از اینکه به موضوع خوراک ماهی بپردازیم ، اجازه دهید در مورد انواع غذاها برای ماهی صحبت کنیم.  در واقعیت ، برای اکثر ما امکان پذیر نیست که یک رژیم کاملاً متعادل و متشکل از غذاهای تازه و یخ زده تهیه شود.  خوراک ماهی توسط تعداد زیادی ماهی آب شیرین پذیرفته شده است و حاوی مواد مغذی مهمی است که ماهی شما برای سالم ماندن نیاز دارد.  با این حال ، همه غذاهای پوسته یکسان ایجاد نمی شوند.

 

راحتترین راه تهیه خوراک ماهی زینتی

راحتترین راه تهیه خوراک ماهی زینتی، استفاده از سایت های اینترنتی خرید‌ فروش می باشد.

 با خرید کرم های زنده  از یک فروشگاه معتبر شروع کنید ، سپس آب مورد نظر خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید.  باید واضح باشد  اگر اینگونه نیست ، آنها را خریداری نکنید.  وقتی کرم های تمیز پیدا کردید ، آنها را در یک ظرف بزرگ آب بدون کلرور قرار دهید و روزانه 3 تا 4 بار آنها را کاملا بشویید تا آب پاک شود.  آنها را هر روز در یخچال نگهداری کنید و آب را بررسی کنید.  اگر آب واضح باشد ، آنها تمیز هستند و می توانند از آنها برای تغذیه ماهی استفاده کنند.  آنها را تا زمانی که آب روشن نیست ، آنها را به ماهی خود تغذیه نکنید ، بنابراین در صورت لزوم آنها را بشویید.

 کیفیت خوراک از فروشگاه به فروشگاه دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگر مکان های خوبی را پیدا کردید (کرم هایی که به سرعت با کسانی که هنوز بعد از گذشت چند روز هنوز آب را نمی بینند تمیز می شوند) از منبع تهیه کننده یادداشت کنید.  اگر کرمهای سالم و تمیز پیدا کردید ، می توانید با رشد آنها در یک مخزن هوادهی با یک اینچ ماسه کف در پایین ، مستعمره کرم های توبیفکس را شروع کنید و سپس مقادیر کمی سبزیجات را اضافه کنید (برش های سیب زمینی شیرین خوب است) یا گیاه آکواریومی  برش مواد غذایی.  همانطور که تکثیر می شوند ، کرم های سیفون یا خال خال را برای تغذیه ماهی های خود استفاده می کنید.

 تقریباً به اندازه تغذیه کرم های زنده ، اکثر فروشگاه های حیوانات اهلی حیوانات کرم توبیفیکس منجمد یا حتی یخ زده را به فروش می رسانند.

 میگوی آب شور

 یکی از بهترین غذاهای زنده آرتمیا است که بیشتر به عنوان میگو آب نمک شناخته می شود.  اگر به جستجوی میگوهای زنده زنده نمک زده اید ، احتمالاً کشف کرده اید که کمی گران هستند یا اصلاً مشکل نیستند.  تسلیم نشو  بیشتر فروشگاه های ماهی انتخاب خوبی از میگوهای منجمد آب نمکی دارند.  بافت و عطر و طعم میگوهای نمکی بر اساس غذای آنها و نحوه یخ زدن آنها متفاوت خواهد بود.

 ماهی ها دقیقاً مانند مردم ، غذاهای مختلف ترجیح می دهند.  دریابید که مارک های مختلفی را امتحان کنید تا بتوانید ماهی مورد علاقه خود را پیدا کنید.  صرف نظر از اینکه آرتمیای منجمد یا زنده را امتحان کنید ، از تعجب خواهید دید که چگونه ماهی های کوچک حتی آنها را مصرف می کنند.

 بسیاری از فروشگاه های ماهی تخم های میگو خشک نمک را به فروش می رسانند ، و حتی کیت هایی را برای جوجه ریزی و پرورش میگوهای زنده زنده در خانه در خانه می فروشند.  میگو آب نمک تازه جوجه ریزی یک غذای مناسب برای غذای بچه ماهی (سرخ شده) در بسیاری از گونه ها است.  رشد آنها در خانه نسبتاً آسان است.

 سایر غذاهای زنده

 میگو تنها غذای زنده “ایمن” نیست.  کارشناسان دافنیا ، ککهای آبی AKA را یکی از گزینه های برتر غذای زنده می دانند.  آنها هیچ یک از بیماری هایی که tubifex انجام می دهند ، نیستند ، منبع عالی تغذیه ای برای همه ماهی ها است و به راحتی می توان آنها را پرورش داد.

 دافنیا معمولاً در فروشگاه های ماهی یافت نمی شود ، اما کلوپ های ماهی محلی معمولاً می توانند یک مستعمره شروع کننده را در اختیار شما قرار دهند.  بهترین قسمت ارائه دافنیا این واقعیت است که آنها می توانند تا زمانی که ماهی آنها را بخورد در آکواریوم زندگی کنند.  هنگامی که ماهی شما طعم و مزه “چیزهای خوب” را بدست آورد ، خود را در جستجوی انواع گسترده تر غذاهای زنده جستجو می کنید.  گزینه های زیادی وجود دارد.  موارد زیر را در نظر بگیرید:

 کرمهای خاکی

 کرمهای گرندال

 مگس (لارو مگس)

 مایکروفر

 لارو پشه

 مارماهی سرکه

 کرمهای سفید

 میو بالدار مگس می زند

 گزینه های منجمد

 اگر غذای زنده در دسترس نباشد ، بسیار پرهزینه است ، یا بیش از اندازه دردسر برای جمع آوری دارد ، غذاهای یخ زده جایگزین مناسبی هستند.  میگو آب نمک بهترین فروش مواد غذایی منجمد است ، اما نباید ماهی خود را فقط به میگو محدود کنید (حتی استیک بعد از مدتی کسل کننده می شود).  بسیاری از غذاهای یخ زده دیگر موجود است ، و بعضی از آنها حتی چندین غذای محبوب را با هم مخلوط می کنند که ماهی ها بسیار جذاب به نظر می رسند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما