معروفترین فروشگاه اینترنتی خوراک همستر

در عصر جدید، به علت آپارتمان نشینی مردم و نبود هر گونه محیط زیست و گل های معطر در فضای خانه، علاقه مندان زیادی به داشتن حیوانات خانگی رو آورده اند و هر روز بر تعداد آن ها اضافه می گردد. انسان ها به دلیل فطرت بالایی که دارند، همواره به دنبال ایجاد ارتباط با حیوانات و موجودات زنده پیرامون خود هستند، که با خرید همستر این بستر را در منزل خود فراهم می آورند، تا لحظات شادی آوری را کنار خانواده و دوستان، برای آن ها به همراه داشته باشد. جهت سفارش غذا برای این موجود دوست داشتنی، می توانید هم اکنون به فروشگاه اینترنتی خوراک همستر سر زده و از محصولات بی نظیر و قیمت های مقرون به صرفه آن بازدید نمایید.معروفترین فروشگاه اینترنتی خوراک همستر

محبوبترین خوراک همستر موجود در بازار

محبوبترین خوراک همستر موجود در بازارهمستر ها شباهت زیادی به خرس های خاکستری، اما در ابعاد کوچک دارند. به شدت بازیگوش بوده و علاقه زیادی به انجام بازی های جدید دارد. نحوه تغذیه این موجود بدین صورت می باشد که می تواند تا نصف وزن خود را درون لپ های خود جمع نموده و پس از اطمینان از بدست آوردن غذا، آن را در محل امن خود با خیال راحت میل می نماید. 

نکته قابل توجه در خصوص همستر ها این می باشد که در طول روز می خوابند و از زمان غروب خورشید بیدار شده و به فعالیت روزانه خود می پردازند. این موجودات برای افراد کارمند، دانشجو ها و کسانی که روز کار هستند بسیار مناسب بوده و می توانند، در وقت استراحت به بازی با این موجود عزیز مشغول باشند. 

با توجه به اینکه میانگین عمر همستر ها 30 ماه است، مهم ترین نکته در خصوص نگهداری آن ها تغذیه سالم می باشد. غذاهای آماده همستر، بهترین تغذیه برای آن ها می باشد. زیرا با توجه به نیاز های غذایی این حیوان ساخته شده و از هر نظری تکمیل می باشد.

البته در صورت زیاده روی و استفاده بیش از اندازه از پلت ها، این خوراکی برای او تکراری و خسته کننده شده و دیگر میلی به مصرف آن نخواهد داشت. فلذا هر یک روز در میان می توان از میوه ها و سبزیجات برای تامین مواد غذایی آن استفاده نمود.

لازم به ذکر است، دانه و هسته میوه ها را از قبل، باید خارج نمود، زیرا برای همستر حکم سم را دارند. هفته ای یک بار نیز می توان تخم مرغ پخته به آن داد. البته مصرف این مواد باید به گونه ای باشد، که رژیم و بالانس غذایی او را به هم نزند.

فروشگاه خوراک مخصوص همستر

در طول شبانه روز، بهتر است که فقط یک بار به همستر ها غذا داده شود. به دلیل این که آن ها موجوداتی شب زی هستند، فلذا بهترین زمان شب ها می باشد. این موجودات بر خلاف تصور چنگال تیزی دارند، پس از خرید ظروف پلاستیکی به دلیل رشد عوامل بیماری زا خودداری نموده و از کاسه های چینی بزرگ استفاده نمایید. همستر ها عادت به مخفی نمودن غذای خود دارند، پس اگر مشاهده نمودید که ظرف غذا خالی شده است، نگرانی از خود بروز ندهید.

بهتر است که ساخت غذای همستر خود را به روش گلوله های تغذیه ای مختلف در نظر بگیرید، تا بتواند از تمام خوراکی هایی که برای او آماده نموده اید، به نحو احسن استفاده نماید. اگر از مواد شل و آبکی استفاده کنید، نتیجه برعکس خواهد گذاشت و به مرور زمان ضعیف می شود. 

گلابی، هلو، توت، آلو، کشمش، شلغم، هویج، کلم بروکلی و مارچوبه از با ارزش ترین مواد غذایی مورد نیاز سلول های همستر هستند. هر هفته یک بار به همستر غذای سفت بدهید، تا دندان های آن محکم و تیز باقی بمانند. برای تحرک بیشتر آن را از قفس آویزان کنید. 

پیاز، سیب زمینی، لوبیا، مرکبات، شکلات و آب نبات از مواد خطرناک و مضر برای سلامتی جان همستر شما می باشند. این موجودات به دلیل فیزیک خاصشان در خوردن آب در ظرف مشکل دارند، به همین دلیل از وسیله مخصوص آب خوری همستر استفاده نموده و آن را از آب مقطر پر نمایید. 

قیمت فروش خوراک همستر در بازار

قیمت فروش خوراک همستر در بازاردر زمان خرید غذای همستر، اجازه ندهید هر غذایی که خودش دوست دارد را بخورد، بلکه در سبد غذایی او ترکیبی از دانه های شل و نرم و مخلوطی از غلات و سبزیجات می تواند موثرترین غذا برای او باشد. از دادن قند های مصنوعی به آن ها به شدت خودداری کنید. زیرا دستگاه گوارش آن ها قابلیت هضم این دسته از مواد را نداشته و به مرور زمان اثرات جبران ناپذیری را، برای همستر شما به همراه خواهد داشت.

این موجود، عاشق کره بادام زمینی می باشد. اما نباید در مصرف آن زیاده روی کند، بلکه به صورت لایه های نازک بر روی چوب بمالید و اجازه دهید خودش در آرامش آن را مصرف نماید. لازم است بیشترین حجم مواد غذایی همستر، کربوهیدرات و چربی باشد. زیرا به دلیل تحرک پایینی که دارند، از این مواد جهت گرم کردن و افزایش انرژی خود استفاده می نمایند.

این شرکت با سابقه بالایی که در زمینه فروش خوراک همستر دارد، توانسته در سال های اخیر فروش خوبی کسب نموده و مشتریان زیادی را سمت خود جذب نماید.

سفارش انواع خوراک خشک همستر

به صورت کلی همستر از نظر تغذیه محدودیتی ندارد و تقریبا همه چیز خوار است. استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده های میوه ها و سبزیجات، می تواند برای همستر مسموم کننده و کشنده باشد، زیرا توانایی مقابله با آن ها را ندارد.

اگر در زمان یادگیری یک درس جدید، از غذایی تازه به او داده شود، طبیعتا سرعت یادگیری او نیز بالا رفته و سریع تر فن مورد نظر را فرا می گیرد. وقتی برای غذا دادن به حیوان زمان مشخصی را معین کنید، یاد می گیرد که در همان ساعت به دنبال غذای خود آمده و به تغذیه خود بپردازد. این موجودات می توانند در صورت نبود شما در منزل تا 2 روز از خود مراقبت نمایند.

همستر با هر غذایی سازگاری ندارد. جهت خرید پلت همستر، بهتر است از نوع آلمانی آن، که ارزش تغذیه ای بالایی نیز دارند، بهره مند شوید. در خصوص انجام این کار، می توانید رایانه همراه خود را روشن نموده، به شبکه گسترده فضای مجازی متصل شده و با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را در آن جستجو نمایید. از تصاویر با کیفیت آن در سایت، بازدید نموده و از قیمت های مطلوب آن بهره مند شوید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما