معروفترین سایت فروش غذای گربه در ایران

اگر شما نیز به حیوانات خانگی علاقه دارید و تصمیم گرفته اید از یک گ نگهداری نمایید، باید به این نکته توجه کنید که فراهم نمودن یک غذای سالم و مقوی یکی از مهم ترین وظایفی ست که بر عهده شما قرار دارد و باید آن را از مراکز معتبر ارائه دهنده آن تهیه کنید؛ سایتی که در حال حاضر مشاهده می فرمایید را می توان معروفترین سایت فروش غذای گربه در ایران دانست که بهترین محصولات خود را با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار می دهد.

معروفترین سایت فروش غذای گربه در ایران

عرضه مستقیم غذای گربه باکیفیت

عرضه مستقیم غذای گربه باکیفیتگربه های خانگی با سایر گربه هایی که در طبیعت وجود دارند و یا در سطح شهرها و روستاها زندگی می کنند تفاوت های فراوانی دارند؛ به عنوان مثال یک گربه وحشی خود به تنهایی می تواند برای به دست آوردن غذای مورد نیاز روزانه خود بجنگد و آن را فراهم آورد، اما یک گربه خانگی برای تهیه غذای خود وابسته به صاحبش می باشد، به همین سبب می توان گفت احتیاجات غذایی آن ها نیز با همدیگر تفاوت های بسیاری دارد و اگر شما صاحب یکی از این گربه های خانگی زیبا و دوست داشتنی هستید، باید حتماً نوع مرغوب و باکیفیت این غذا را برای حیوان خانگی خود فراهم آورید.
معمولاً یک غذای سالم و استاندارد برای گربه، غذایی ست که سرشار از مواد مغذی زیر باشد:

  • چربی
  • مواد معدنی
  • انواع ویتامین ها
  • پروتئین
  • کربوهیدرات

شرکت های بزرگ تولید غذای گربه

در کشورمان شرکت های بزرگی وجود دارند که مدت هاست در زمینه تولید غذای خشک گربه به فعالیت مشغول هستند، این شرکت ها به خوبی از نیازهای غذایی گربه ها آگاهی داشته، در این زمینه تحقیقات فراوانی انجام داده اند و سپس یک غذای ایده آل و کامل را برای گربه های خانگی فراهم آورده اند.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این غذاها از آن برخوردار هستند این است که درون آن ها حاوی مقادیر فراوانی از پروتئین های حیوانی به اضافه پروتئین های گیاهی است؛ چرا که استفاده از پروتئین های گیاهی به تنهایی ممکن است برای گربه ایجاد مشکل کرده و هضم آن را در معده او با دشواری هایی روبرو نماید.
معمولاً گربه ها به غذاهایی مانند گوشت، مرغ و ماهی علاقه فراوانی دارند و می توانند بسیاری از پروتئین های مورد نیاز جسم خود را از طریق این غذاها به دست آوردند.

یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد گربه ها وجود دارد این است که آن ها استعداد فراوانی برای چاق شدن دارند و اگر به آن ها فقط غذاهای حاوی پروتئین و چربی داده شود، ممکن است در طول مدت زمان کوتاهی وزن آن ها افزایش پیدا کرده و جست و خیز را برای گربه ها سخت نماید و همین امر آن ها را مستعد ابتلا به بیماری های گوناگون می نماید؛ به همین سبب است که بسیاری از دامپزشکان و متخصصانی که در زمینه تولید غذاهای حیوانات به فعالیت مشغول هستند، همواره تاکید می کنند که در برنامه غذایی آن ها از سبزیجات و میووه ها نیز استفاده کرده و به این صورت سلامتی جسمی آن ها را تضمین کنید.

لیست قیمت انواع غذای گربه خانگی

لیست قیمت انواع غذای گربه خانگیزمانی که شخصی تصمیم به خرید غذای گربه می گیرد، نه تنها کیفیت و مرغوبیت آن را مد نظر قرار می دهد، بلکه دوست دارد از لیست قیمت انواع غذای گربه خانگی نیز مطلع شده و سپس بر مبنای بودجه خود اقدام به خرید آن نماید.
البته به غیر از این موارد، یک صاحب گربه خانگی باید به نژاد، سن، جنس و میزان تحرک گربه های خود نیز دقت فراوانی نموده و بر مبنای این پارامترها غذای مورد نیاز آن ها را تهیه کند.
همانگونه که اشاره شد گربه ها به غذاهای گوشتی علاقه فراوانی دارند و اگر شما در یک وعده غذایی به آن ها گوشت مرغ و یا ماهی بدهید و در وعده غذایی بعد او تخم مرغ و یا سبزیجات را بگنجانید، ممکن است میلی به خوردن آن نداشته باشند؛ بنابراین بهترین راه حل این است که در هر کدام از وعده های غذایی آن ها، ترکیب مختلفی از گوشت، سبزیجات و مواد غذایی نشاسته ای را برای گربه فراهم نمایید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد غذای گربه ها وجود دارد این است که هر کدام از آن ها در هر مرحله ای از رشد که باشند، نیازهای تغذیه ای متفاوتی خواهند داشت؛ به عنوان مثال بچه گربه ها به غذایی نیاز دارند که حدود 30 درصد پروتئین و به میزان 20 درصد نیز در آن چربی وجود داشته باشد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به رشد خود ادامه دهند؛ این میزان از پروتئین و چربی برای گربه های حامله نیز دقیقاً مورد نیاز است؛ اما گربه هایی که بالغ هستند، برای این که دچار اضافه وزن و سایر بیماری ها نشوند باید به میزان 15 درصد پروتئین و 15 درصد چربی مصرف کنند و بقیه  قسمت های غذای آن ها را سبزیجات و غلات تشکیل دهد.

صادرات و فروش عمده غذای گربه

خوشبختانه این روزها در کشورمان شاهد فعالیت های گسترده و وسیع کارخانجات و شرکت هایی هستیم که با استفاده از دانش روز جهانی و تجربیاتی که در این زمینه دارند، اقدام به تهیه بهترین نوع غذای گربه نموده اند و آن ها را نه تنها در بازارهای داخلی کشورمان ارائه می دهند، بلکه مدت هاست شاهد صادرات و فروش آن به دیگر کشورهای جهان نیز هستیم.
این غذاها به صورت خشک بوده و دیگر نیازی به پختن و یا آماده کردن ندارند و می توان به راحتی آن ها را در دسترس گربه های خانگی قرار داد و به این وسلیه سلامتی جسم آن ها را به خوبی تامین نمود. از آن گذشته این غذاها یک ترکیب کامل از تمامی مواد مغذی هستند که گربه ها برای رشد و یا سلامتی خود به آن ها نیاز دارند.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که گربه ها نیز مانند انسان ها از سلیقه خاصی در غذا خوردن برخوردار هستند، برخی از آن ها غذای خشک گربه را می پسندند و برخی دوست دارند غذاهای خانگی بخورند؛ بعضی از آن ها به گوشت و برخی دیگر به هویج، کاهو و سایر سبزیجات علاقه دارد و شما به عنوان صاحب این گربه ها باید ترکیب مختلفی از این غذاها را در دسترس گربه ها قرار داده و میل و اشتهای آن ها را بسنجید، مدت زیادی طول نمی کشد که می توانید از تمامی علائق آن ها نسبت به غذاهای مختلف آگاه شوید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما