معتبرترین سایت فروش عمده ای غذای خرگوش

معتبر ترین سایت فروش غذای خرگوش، انواع غذای خرگوش را به مشتریان عرضه می کند،  برای تهیه غذای خرگوش به سایت ها و فروشگاه های مجازی ما مراجعه کنید و محصولی مطمعن را خریداری نمایید.

معتبرترین سایت فروش عمده ای غذای خرگوش

لیست انواع غذای خرگوش با قیمت ارزان

لیست انواع غذای خرگوش با قیمت ارزانخرید خوراک خرگوش سبب می شود خرگوش شما همیشه سالم بماند، تولید کننده غذای خرگوش در کارخانه ها سعی می کند از بهترین مواد برای این محصول استفاده کند.

فروش غذای خرگوش ایرانی

چه چیزهایی می توانند خرگوش بخورند؟

 این مهم است که بدانید خرگوش شما چه غذاهایی را می تواند بخورد و قادر به خوردن نیست.

 حیوانات خانگی شما، به شما تکیه می کنند که غذای مغذی به آنها بدهید و آنها را سالم نگه دارید. این عقیده رایج است که خرگوش حیوانات اهلی می توانند در جیره غذایی که از سالاد تشکیل شده تغذیه کنند. خرگوش ها در واقع به یک رژیم متعادل و متشکل از اجزای مختلف ، نیاز دارند که سبزیجات بخش کوچکی از رژیم غذایی آنها را تشکیل می دهند.

 اما آیا خرگوش ها می توانند کرفس ، خیار ، هندوانه ، کاهو بخورند ، آیا می توانند اسفناج بخورند؟

 آیا خرگوش ها می توانند خیار بخورند؟

 بله ، خوردن خیار برای خرگوش ها بی خطر است!  بیشتر خرگوش ها طعم تازه را دوست دارند.

 خرگوشها همچنین می توانند برگهای خیار را بخورند.

 قبل از تغذیه خیار به خرگوش ، آن را در آب سرد بشویید تا سموم دفع آفات از بین برود.  اگر می توانید خیارهایی با رشد ارگانیک را انتخاب کنید.

 فقط تاکنون چند قطعه خیار کوچک را به طور همزمان به خرگوش خود بدهید.

 فواید سلامتی خیار

 خیار از 95٪ آب تشکیل شده است.

 تغذیه خیار خرگوش می تواند یک روش عالی برای کمک به تقویت هیدراتاسیون باشد ، به خصوص در هوای گرم یا اگر خرگوش به اندازه کافی آب نمی نوشد.

 خیار در کیلوژول کم است ، بنابراین درمان بیماری خرگوش را بسیار راحت می کند ، زیرا مستعد چاقی هستند.

 پوست سالم ترین قسمت خیار است زیرا از لحاظ فیبر بالاترین است.

 در غیر این صورت ، خیار فواید غذایی واقعی ندارد.

 فقط تاکنون مقادیر کمی خیار را به طور همزمان تغذیه کنید.  اگر خیار باعث گاز یا اسهال شود ، دیگر آن را به خرگوش خود برای تغذیه نکردن او ندهید.

 خرگوش می توانند کرفس بخورد‌.

 بله ، خرگوش ها می توانند کرفس بخورند!  این می تواند به عنوان بخشی از رژیم متعادل آنها گنجانده شود.

 به یاد داشته باشید ، دادن انواع سبزیجات مختلف به خرگوش ، آن را تا حد ممکن سالم می کند. بیشتر خرگوش ها از خوردن کرفس لذت می برند.  به اندازه کافی شیرین است که بدون آنکه پر از قند اضافی باشد ، طعم عالی دارد. فقط تا کنون کرفس خام اسم حیوان دست اموز خود را ، هرگز کرفس پخته نشده است.  خرگوش ها نمی توانند سبزیجات پخته شده را به درستی هضم کنند. به علاوه ، خرد کردن کرفس خام هم برای خرگوش شما لذت بخش است و هم برای دندانهای آن عالی است. خرگوش همچنین می تواند برگ گیاه کرفس را بخورد.  بعضی اوقات ، برگها حتی از بقیه نیز مغذی هستند، با توجه به مقدار ، کرفس را باید در مقدار کمی از سبزیجات مختلط که روزانه به خرگوش خود می دهید ، گنجانید. هنگامی که برای اولین بار کرفس خرگوش خود را تهیه می کنید ، ابتدا آن را به آرامی و با مقادیر بسیار ناچیز معرفی کنید.

مراکز تولید انبوه غذای خرگوش

مراکز تولید انبوه غذای خرگوش فواید سلامتی هندوانه

 هندوانه از نظر آب زیاد است و می تواند به شما در نگه داشتن خرگوش در روزهای گرم کمک کند، همچنین از نظر ویتامین A ، C ، منیزیم و کولین سرشار است.  کولین به بهبود خواب خرگوش و حرکت عضلات کمک می کند. سالم ترین قسمت هندوانه پوست است.  از نظر فیبر بالاتر و قند کمتری است.

  خرگوش ها می توانند اسفناج بخورند.

 بله آنها میتوانند!  اسفناج هم برای شما و هم برای خرگوش سالم است.  شما می توانید یک دسته بزرگ برای خود بخرید و باقیمانده را با حیوان خانگی خود به اشتراک بگذارید. اسفناج را باید به خرگوش خود تازه بدهید.  هرگز به آن اسفناج که بد رفته است (پژمرده ، بو و باریک) ندهید.  این می تواند به خرگوش شما یک عفونت باکتریایی بدهد. همیشه اسفناج خام خرگوش خود را تغذیه کنید.  هرگز به آن اسفناج پخته شده ندهید.  آنها برای هضم درست غذا پخته ناتوان هستند. قبل از تغذیه آن به خرگوش ، اسفناج را بشویید.  این کار باعث پاک شدن خاک و همچنین سموم دفع آفات می شود. خرگوشها می توانند نسبت به مواد شیمیایی بسیار حساس باشند. اسفناج ارگانیک می تواند گزینه مناسبی برای اسم حیوان دست اموز حیوان خانگی شما باشد.  در معرض آفت کش ها کمتر قرار دارد و از نظر مواد مغذی نیز بیشتر است. اگر اسفناج یک ماده غذایی جدید برای خرگوش است ، به تدریج آن را معرفی کنید تا اسهال یا ناراحتی های گوارشی به حداقل برسد.

 مزایای سلامتی اسفناج

 اسفناج یک غذای فوق العاده است!  این پر از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که هم برای شما و هم به عنوان دوست طولانی گوش شما مفید است. این ویتامین A حاوی مقادیر زیادی است که برای رشد سالم خرگوش ضروری است. همچنین منبع خوبی برای ویتامین های C ، E و K و مواد معدنی کلسیم ، آهن ، اسید فولیک ، منیزیم و پتاسیم است.  گساقه و ساقه اسفناج سالم ترین قسمت ها هستند.  فیبر آنها بالاتر است. برگ اسفناج نیز بسیار مغذی است.  ریشه در قند بالاترین است (زیرا در اینجا جایی است که گیاه اسفناج انرژی خود را ذخیره می کند) بنابراین بهتر است آنها را به خرگوش خود تغذیه نکنید.

 برای سالم ترین حیوان خرگوش ، آن را با یک رژیم غذایی گرد و پر از سبزیجات مختلف و تازه و برگ دار تغذیه کنید. سبزیجات سالم شامل کلم بروکلی ، کرفس ، تاج هویج ، بوک چوی و انواع کاهو برگهای تیره است.  خرگوشهای گیاهی از آن لذت می برند: جعفری ، پونه کوهی ، گشنیز ، ریحان ، شوید و نعناع.

فروشنده انواع غذای خرگوش فله ای

 کرفس برای خرگوش بسیار سالم است.  منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف از جمله ویتامین های گروه B ، C و پتاسیم است. فیبر غیر قابل هضم موجود در کرفس به شما کمک می کند تا هضم خرگوش سالم و منظم باشد. خوردن کرفس همچنین می تواند خرگوش را هیدراته نگه دارد. مقدار بالای آب آن به بالا نگه داشتن سطح مایعات خرگوش کمک می کند.  این خصوصاً مفید است اگر خرگوش آب کافی بنوشید. جویدن کرفس ترد همچنین به پایین آمدن دندانهای رو به رشد خرگوش کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما