معتبرترین سایت فروش خوراک همستر درجه یک

نگهداری از حیوانات در خانه کاری است که این روزها مردم برای سرگرمی و مقابله با تنهایی زندگی شهری انجام می دهند.

یکی از حیوانات کم خرج و مطلوب نگهداری در خانه موش همستر می باشد. این جونده کوچک بسیاری از غذاهای تازه مورد مصرف ما را می تواند بخورد اما برای تهیه پلت که غذای مورد علاقه او می باشد می توانید به سایت فروش خوراک همستر مراجعه کرده و خرید خود را از آنجا انجام دهید.

معتبرترین سایت فروش خوراک همستر درجه یک

خرید عمده خوراک همستر

خرید عمده خوراک همسترهمسترها حیواناتی مطلوب برای نگهداری در خانه ها می باشند زیرا غذای ویژه و خاصی برای خوردن لازم ندارند و می توانند تقریباً از خوراکی های تازه و غلات مورد استفاده ما تغذیه نمایند و همچنین به علت کوچک بودن جای زیادی را هم در خانه ها اشغال نمی کنند‌. 

البته خوردن بعضی از غذاها برای آنها خوب نبوده و برایشان تولید بیماری میکند مثل غذاهای چرب و پرنمک که می توانند سلامت این حیوانات زیبای کوچولو را به خطر بیندازند.

بهترین غذای مخصوص همستر ترکیبی از خوراکی ها مثل بیسکویت های کوچک، کیک و غلات صبحانه است که در سایتهای فروش غذای همستر به نام پلت شناخته می شود.

همستر ها این نوع غذا را بسیار دوست دارند اما گاهی اوقات همسترها عادت می کنند که از بین تمامی ترکیبات پلت قسمتی را که بیشتر دوست دارند را جدا کرده و آنها را خورده و الباقی مواد را دست نخورده رها کنند که این کار باعث بروز سوء تغذیه تدریجی در همستر خواهد شد و لذا صاحب همستر باید دقت کند که همستر او تمام محتویات ظرف غذایش را کامل خورده باشد تا سالم و سرحال بماند.

بجز پلت که ترکیب مورد علاقه همستر می باشد در فروشگاه غذای همستر می توانید بسته های حاوی بیسکویت و سبزیجات خشک و غلات مورد علاقه همستر و چوبهای دارای کره بادام زمینی که همسترها بسیار علاقه مند به خوردن آن می باشند را نیز پیدا نمود که مجموعاً ترکیب های غذای دوست داشتنی همستر را تشکیل می دهند.

برای تهیه غذای همستر به صورت عمده و یا خرید معمولی برای همستر خودتان می توانید به سادگی از طریق وب سایت فروش غذای همستر انواع غذاهای موجود برای همستر را دیده و ترکیبات آنها را بررسی نمایید و سپس با ورود به فروشگاه آنلاین و درگاه های فروش غذای همستر اقدام به خرید پلت همستر مورد نظر کرده و سپس آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.

جدیدترین مدل خوراک همستر در بازار

همستر ها بسیار علاقه به خوردن سیب درختی، خیار، غلات، بیسکویت، نان تست، کاهو و کره بادام زمینی دارند هرچند خوردن زیاد چربی ها برایشان خوب نبوده و می تواند به کیسه نگهداری غذای روی لپشان آسیب وارد کند و بدین ترتیب آنها به تدیج بیمار گردند.

همچنین همسترها در مقابل خوردن شیرینی و غذاهای شیرین بسیار آسیب پذیر هستند چون این حیوانات کوچک مستعد مبتلا شدن به بیماری دیابت هستند پس بهتر است در دادن غذاهای چرب و شیرین به آنها احتیاط کنیم.

در فروشگاه فروش غذاهای همستر مجموعه هایی از ترکیبات غذایی مورد علاقه و مقوی برای همسترها وجود دارد که در اندازه و مارک های مختلف آماده فروش به مصرف کنندگان می باشد.

خریداران با ورود به سایت های فروش غذای همستر با انواع این غذا ها آشنا شده و سپس با انتخاب مدل مورد نظر خود اقدام به سفارش خرید برای آن می کنند.

خرید از سایت فروش غذای همستر می تواند به خریدار اطمینان بدهد که اولاً یک بسته غذایی اصلی و سالم را خریداری کرده و ثانیاً اطمینان پیدا کند که با خرید از این سایت حتماً ارزان ترین غذای همستر را با بالاترین کیفیت خریداری نموده است.

مراکز معتبر فروش خوراک همستر

مراکز معتبر فروش خوراک همستربرای خرید غذای همستر بهتر است که ابتدا با ورود به  سایت فروش غذای همستر شروع به گرفتن اطلاعات از نوع، کیفیت، حجم و قیمت انواع مختلف غذاهای موجود در فروشگاه سایت نمایید سپس بر اساس نیاز غذایی و علاقه همستر خود یکی از این غذا ها را انتخاب نموده و سفارش خرید دهید.

دقت کنید که بعضی از خوراکی ها برای همستر مناسب نبوده و باعث بیماری آنها خواهد شد پس بدون آگاهی و بررسی لازم از دادن هر نوع غذایی به آنها خودداری کنید. مهمترین خوراکی هایی که برای همستر زیان آور است عبارتند از :

  • ماست
  • عسل
  • تخم داخل سیب درختی
  • غذاهای چرب و شور و پرنمک
  • برگ ریواس و حتی خود ریواس
  • بادام
  • سیر و پیاز
  • شکلات

هریک از غذاهای فوق برای همستر شما زیان بار است و نباید به عنوان خوراکی به آنها داده شود.

همسترها در زمان بارداری و وقتی از بچه های خود مراقبت می کنند نیاز به مراقبت بیشتر و غذا های بهتر و با کیفیت تری دارند که می توانید این غذا ها را از فروشگاه و سایت غذای همستر خریداری نمایید.

مدت زمان بارداری همستر تقریباً دو هفته می باشد که در نوع خود کمترین زمان بارداری محسوب می گردد و در هر بار زایمان آنها بین ۵ تا ۱۸ بچه به دنیا خواهند آورد که تا یک ماه تحت حمایت و نگهداری مادر خواهند بود و درست در همین ایام بهتر است با غذاهای مثل پلت، تخم مرغ آب پز شده، گوشت مرغ پخته شده و مقداری کره بادام زمینی مادر و بچه ها را تقویت کنید تا به خوبی رشد کرده و بیمار نشوند.

بهترین برند خوراک همستر در ایران

قیمت غذای همستر در بازار فروش کمی بالاست چون این غذاها اکثراً وارداتی هستند و با توجه به تحریم ها و قیمت دلار به ناچار قیمت تمام شده این محصولات نیز برای فروش در سایت فروش غذای همستر و بازار فروش آنها کمی بالاست اما باید توجه کرد که همستر اصولاً حیوان کم خوراکی است و در خوردن غذا اصلاً زیاده روی نمی کند همچنین صاحب همستر با کمی صرف وقت و مطالعه میتواند بفهمد که چه غذاهایی برای همسترش مفید و لازم می باشد و آنگاه با ترکیب آنها خواهد توانست کلیه نیازهای غذایی همستر خود را به ویتامین ها، پروتئین ها، و مواد معدنی و مغذی دیگر برای او فراهم کند و باعث گردد که این حیوان کوچک و زیبا در آسایش تمام و با سلامتی کامل زندگی کند.

همچنین برای آگاهی از انواع محصولات  بهترین برندهای ساخت کشورهای مختلف و همچنین کیفیت و قیمت آنها می توانید به سایت فروش غذای همستر مراجعه کرده و با مطالعه رفرنس محتویات هر بسته غذایی از میزان مواد درون آن آگاهی لازم را بدست آورید و آنگاه برای خرید غذای مورد نظر برای همستر خود اقدام نمایید.

در خرید از سایت های فروش محصولات غذایی دقت کنید که همیشه خرید خود را از سایتهای دارای نماد اعتماد الکترونیک انجام دهید تا خدای ناکرده دچار فریب حکرها نشده و همچنین اطمینان پیدا کنید که غذای همستر خریداری شده توسط شما بهترین کیفیت را داشته و با ارزان ترین قیمت ممکن آن را خریداری نموده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما