مرکز پخش کنسرو گربه 400 گرمی

مرکز پخش کنسرو گربه 400 گرمی دارا پت با ارتباط مستقیم با تولید کننده کنسرو گربه این محصول را در طعم های مختلف و به صورت کلی عرضه می کند. کنسرو مرطوب گربه حاوی مقدار زیادی رطوبت و پروتئین می باشد که برای بدن این موجودات زیبا مورد نیاز است. در ادامه در خصوص مقدار پروتئین این کنسرو ها و تولید کننده آن با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً ما را همراهی کنید.

مرکز پخش کنسرو گربه 400 گرمی

میزان پروتئین کنسرو گربه در بسته بندی 400 گرمی

میزان پروتئین کنسرو گربه در بسته بندی 400 گرمی

آیا می دانید میزان پروتئین کنسرو گربه در بسته بندی 400 گرمی چقدر است؟ ما قصد داریم در این بخش به این پرسش پاسخ دهیم.

باید بگوییم که یک ظرف کنسرو گربه 400 گرمی حاوی حدود 40 تا 60 درصد پروتئین گوشتی می باشد که این مقدار تامین کننده انرژی مورد نیاز برای بدن این حیوان است.

همانگونه که می دانید کاهش میزان پروتئین در بدن گربه ها عوارض زیادی را به همراه دارد که از آن جمله می توان به این موارد اشاره داشت:
سیستم ایمنی بدن گربه ها ضعیف شده و آن ها را دچار انواع بیماری ها به ویژه بیماری های عفونی می نماید.
حیوان دچار سستی شده و اشتهای او کم می شود و وزن گربه کاهش می یابد.

هر چند خوراک های خشک حدود 20 تا 30 درصد پروتئین دارند اما به هیچ عنوان تمامی پروتئینی که گربه ها به آن احتیاج دارند را تامین نمی کند. به همین سبب باید از خوراک های کنسروی مفید در کنار غذا های خشک برای این حیوان به کار برده شود.

تولید کننده کنسرو گربه 400 گرمی

تولید کننده کنسرو گربه 400 گرمی

تولید کننده کنسرو گربه 400 گرمی این محصول ایرانی را با طعم های مختلف نظیر طعم مرغ، طعم بره و سایر طعم ها به بازار عرضه می کند.

بازرگانی دارا پت که در زمینه توزیع خوراک برای حیوانات خانگی فعالیت می کند محصولات کارخانه ها را با قیمت مناسب و در حجم زیاد به دست مشتری های خویش در سر تا سر ایران می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما