مرکز پخش خوراک سالم گربه

خوراک سالم گربه را می توان از مرکز پخش خوراک گربه با بهترین نرخ خریداری نمود. اگر در زمینه صادرات خوراک گربه فعالیت دارید و یا بازار های داخلی را در اختیار گرفته اید به شما پیشنهاد می کنیم برای سفارش عمده این محصول اقدام کنید. زیرا از لحاظ اقتصادی خرید در حجم زیاد برای سفارش دهندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. ما در این مقاله به شما اطلاعات مفیدی در خصوص غذای گربه خواهیم داد. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفاً با ما همراه شوید.

مرکز پخش خوراک سالم گربه

همه چیز در مورد غذای گربه

همه‌ چیز در مورد غذای گربه

ما در این بخش از نوشته، همه چیز را در مورد غذای گربه خواهیم گفت.

زمانی که قرار است به گربه ای غذا داده شود باید به فاکتور های مختلفی توجه گردد. فاکتور هایی همچون سن گربه، نژاد او، انرژی مصرفی حیوان، وضعیت جسمانی و امراضی که گربه را درگیر می نمایند باید همگی مورد توجه قرار گیرند.

برای روشن شدن مطلب باید در خصوص تغذیه در سنین مختلف بگوییم که نوزاد گربه، بچه گربه در حال رشد، گربه بالغ و گربه پیر از لحاظ نوع غذا و مقدار آن با یکدیگر یکسان نیستند. به عنوان مثال گربه نوزاد تا دو ماهگی فقط از شیر مادر خود تغذیه می کند.

اما بچه گربه های دو ماهه می توانند از غذا های استارتر که چگالی بالایی دارد و اندازه قطعات غذا متناسب با دهان کوچک آن ها می باشد و بسیار نرم هستند بخورند. غذای بچه گربه ها دارای درصد چربی و پروتئین بیشتری نسبت به غذای گربه های بالغ است.

از سوی دیگر خوراکی که برای گربه های پیر و کم فعالیت باید تدارک دیده شود از لحاظ میزان چربی نسبت به گربه های جوان پایین تر باید باشد.

بنابراین همانطور که گفته شد با در نظر گرفتن تمامی پارامتر های مذکور در بالا، باید غذای گربه ها آماده شود. اما به طور کلی خوراک گربه باید شامل پروتئین های گوشتی، فیبر، رطوبت، چربی های مفید امگا 3 و امگا 6، کلسیم، فسفر و املاح و ویتامین های دیگر باشد.

انواع این مواد مغذی در دو نوع غذای خشک و تر با طعم ها و شکل های متنوع توسط برند های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

صادر کننده خوراک سالم گربه

صادر کننده خوراک سالم گربه

شرکت بازرگانی داراپت عرضه کننده خوراک سالم گربه به صورت عمده می باشد.

اگر شما صادر کننده خوراک گربه هستید و می‌ خواهید ارزان ترین نرخ این محصول را در حجم بالا تهیه نمایید، می توانید از همین چا نیز اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما