مرکز فروش تشویقی سگ بال بوقلمون

برای سفارش تشویقی سگ بال بوقلمون می توانید به مرکز فروش تشویقی سگ ارزان قیمت که محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کند سر بزنید. انواع مختلف تشویقی را می توانید با طعم های گوناگون و در وزن های متنوع از این مرکز به صورت کلی خریداری نمایید. در ادامه نکات و ویژگی هایی را در خصوص تشویقی سگ بیان خواهیم نمود.

مرکز فروش تشویقی سگ بال بوقلمون

نکاتی درباره تشویقی سگ

نکاتی درباره تشویقی سگ

در این بخش نکاتی در خصوص تشویقی سگ خواهیم گفت که شما را بیشتر با این محصول آشنا می نماید.

همانگونه که از اسم این محصول پیدا است با این هدف تهیه می شود که مشوقی برای سگ ها باشد. علت به کار بردن این مشوق خوراکی به سبب این می باشد که کار و یا فعالیتی که از سگ خواسته شده است را انجام دهد.

پس از این که حیوان کاری را که از خواسته بودند به درستی انجام دهد غذای تشویقی مورد علاقه او را به او می دهند تا برای انجام مجدد همان حرکت به او انگیزه داده شود.

تشویقی ها از موادی ساخته می شوند که مورد توجه سگ ها هستند و به این علت از انواع مواد پروتئینی گوشتی، میوه، سبزی و بسیاری از طعم دهنده های طبیعی در ساخت تشویقی سگ به کار می روند.

برای توضیح مفصل تر در خصوص استفاده از تشویقی باید این مثال را بیاوریم که به عنوان مثال اگر می خواهید به سگ آموزش دهید که در مکان به خصوصی به دستشویی برود برای تشویق حیوان بهتر است از یک تشویقی خوشمزه استفاده کنید که سگ به خوردن آن علاقه مندی نشان دهد.

یا اگر می خواهید که حیوان را حمام کنید و تمایلی به این کار ندارد بهتر است پس از این که سگ را کاملاً تمیز شست و شو دادید به او تشویقی مطلوبش را بدهید تا همیشه برای رفتن به حمام اشتیاق نشان دهد.

ویژگی تشویقی سگ بال بوقلمون

ویژگی تشویقی سگ بال بوقلمون

ویژگی تشویقی سگ بال بوقلمون موضوعی است که در این قسمت از مطلب قصد داریم درباره آن با شما گفت و گو نماییم.

اولین ویژگی منحصر به فرد آن این است که بال بوقلمون یک غذای طبیعی می باشد که بسیار سالم و بهداشتی است.

بال بوقلمون یک غذای مطلوب برای اکثر نژاد های سگ به شمار می رود و اکثر سگ ها از آن استقبال می کنند. به همین سبب است که به عنوان خوراک تشویقی برای این حیوان انتخاب می شود. زیرا از ویژگی خوشمزه بودن برای سگ به اندازه کافی برخوردار است و حیوان از خوردن آن بی نهایت لذت می برد.

این خوراک علاوه بر طعم دلپذیری که دارد دارای مواد مغذی مورد نیاز برای بدن سگ می باشد و از این رو در حفظ انرژی بدن حیوان و افزایش فعالیت های روزانه او تاثیر فراوانی دارد.

این خوراک سرشار از پروتئین، چربی، کلسیم و دیگر مواد مفید برای تقویت سیستم ایمنی، مفاصل و استخوان ها و دندان های سگ به شمار می رود.

با جویدن این خوراک دندان های سگ عاری از مواد مضر و میکروب ها می شود و در پاکیزه نگه داشتن محیط دهان حیوان کارساز واقع می گردد.

ویژگی مهم دیگری که این تشویقی را شاخص می کند این است که عاری از هر گونه مواد مصنوعی و نگهدارنده های غذایی است و به این علت در حفظ سلامتی سگ تاثیر زیادی دارد.

از سوی دیگر این خوراک از هضم آسانی برخوردار است و به همین سبب در تقویت دستگاه گوارش و بهبود عملکرد آن نقش اساسی دارد.

میزان پروتئین تشویقی سگ بال بوقلمون

میزان پروتئین تشویقی سگ بال بوقلمون

شاید این سوال در ذهن افرادی که قصد خرید خوراک تشویقی برای سگ خود را دارند مطرح گردد که: میزان پروتئین تشویقی سگ بال بوقلمون به چه میزانی است؟

پیش از پاسخ به این سوال چند جمله مختصر درباره اهمیت پروتئین بر بدن سگ بیان خواهیم نمود. همانگونه که بسیاری از شما می دانید پروتئین یک جزء بسیار مهم در بدن سگ به شمار می رود که برای ادامه حیات این حیوان نقش مهمی را ایفا می نماید.

برای پاسخ به پرسش مطرح شده در خط فوقانی متن باید بگوییم که بال بوقلمون از درصد بسیار زیادی پروتئین حیوانی تشکیل شده است. میزان پروتئین در این تشویقی در محدود 28 تا 30 گرم برای هر 100 گرم بال می باشد.

به دلیل همین میزان بسیار بالای پروتئین در بال مرغ است که برای حفظ سلامتی ماهیچه ها و عضلات حیوان سودمند واقع می شود.

سفارش تشویقی سگ بال بوقلمون

سفارش تشویقی سگ بال بوقلمون

می توانید تشویقی سگ بال بوقلمون را در وزن های مختلف مانند تشویقی سگ 90 گرمی و تشویقی سگ 75 گرمی را در بهترین بسته بندی ها و با قیمتی مناسب به صورت انبوه از طریق شرکت بازرگانی دارا پت سفارش دهید.

این بازرگانی انواع تشویقی سگ مفید برای سگ های توله و بالغ را به صورت عمده برای مشتری های خویش به سر تا سر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می دارد.

برای خرید محصولات این مرکز و آگاهی از قیمت تشویقی ها می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا به همه سوال های شما در خصوص این تشویقی پاسخ دهند و شما را در این خصوص راهنمایی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما