مرکز سفارش خاک گربه دانه درشت مرغوب

در زمره با کیفیت ترین و بهترین مارک خاک گربه دانه درشت ، نیمه صنعتی، خانگی و غیره جای گرفته اند. تمام تولید کنندگانی که در ایران فعالیت دارند همه بر اساس اولویت هایی مشغول به تولید و ارائه انواع گوناگون این ماده پر مصرف هستند که بتوانند به دنبال فروش محصولات خود، رضایت مطلوب مشتریان شان را داشته باشند که در این صورت خریداران خود را به مشتریانی دائمی و همیشگی تبدیل خواهند کرد.

مرکز سفارش خاک گربه دانه درشت مرغوب

اطلاعاتی درباره خاک گربه دانه درشت

اطلاعاتی درباره خاک گربه دانه درشت خاک گربه مرغوب برای نگهداری و دفع مدفوع گربه استفاده می شود و برای افرادی که نگهداری و سرپرستی گربه را به عهده دارند بسیار مناسب می باشد. خاکی را شما برای گربه خود تهیه می کنید باید به گونه ای باشد که گربه احساس راحتی کند. خاک از بوی بد فضولات می کاهد و باعث می شود که دشمنان از طریق این بو آن ها را پیدا نکنند. گربه ها اهمیت ویژه و زیادی برای نظافت خود و محیط زندگی شان قائل هستند.

در هنگام انتخاب خاک سعی کنید خاکی را انتخاب کنید که بوی بد را جذب کند و بوی نا مطبوع را دفع و مخفی نکند. خاک گربه باید دارای از استنشاق گرد و غبار ناشی از خاک جلوگیری کند، گرد و غبار باعث بیماری های تنفسی در حیوان ها می شود. گربه به صورت غریزی فضولات خود را در خاک های نرم طبیعت یا شن و ماسه مخفی می کند. و با مخفی کردن ادرار و مدفوع خود، بوی تند آن را خنثی می کنند.

گربه های خانگی برای دفع فضولات خود به خاک مناسبی نیاز دارند وجود جعبه خاک مخصوص گربه بسیار پر اهمیت می باشد. برای خرید خاک مناسب باید از سلایق، خلق و خوی گربه آگاه باشید و درک کاملی نسبت به روحیه گربه داشته باشید. توجه داشته باشید، اگر گربه باجعبه خاک خود احساس راحتی نکنند یا با آن مشکل داشتهباشد ممکن است برای دفع فضولات به آن مراجعه نکنند

راهنما استفاده خاک گربه دانه درشت

راهنما استفاده خاک گربه دانه درشت هنگام اسفارش خاک گربه بالغ ممکن است نتوانید بفهمین که چه نوع خاک گربه ای مناسب می باشد چرا که خاک گربه تنوع هایی داردکه به چند مورد آن اشاره می کنیم. پایه رسی: خاک گربه پایه رسی یکی از پرطرفدار ترین خاک گربه می باشد این خاک که از جنس رس می باشد به همین دلیل توانایی جذب بسیار بالایی دارند .

خاک گربه پایه سیلیکونی: در این مدل خاک پس از هربار ادرار کردن گربه توده هایی همچون کریستال شکل از ژل سلیکا تشکیل می شوند این ژل جذب بالایی دارد و همچنین بوی مدفوع و ادرار را به طور چشمگیری کنترل می کند سیلس به کار رفته در این محصول شبیه به ماده خشک کنی عمل می نماید که در کیسه های بسته بندی شده به عنوان ماده نگهدارنده یافت می شوند.

خاک گربه مواد زیست تخریب پذیر: با وجود اینکه مواد رسی یا سیلیکونی باید مصرف شوند تا واقعا برای سلامت گربه شما خطر آفرین باشند،مواد تخریب پذیر جایگزین عالی برای افرادی که درباره بیمار شدن گربه خود ابراز نگرانی می کنند.

این مواد تخریب پذیر ممکن است از محصولات کاغذ بازیافتی تشکیل شده باشند یا از مواد گیاهی مثل گندم ،ذرت ،نشاسته و یا سویا ساخته شده اند خاک دانه درشت جذب بالایی دار ولی اصلا خطر افرین برای گربه دوس داشتنی شما نیس و به صورت چشم گیری بوی بد فضولات گربه ها رو کاهش میده شما می تونی بسته به حساسیت گربه هاتون مناسب ترین خاکی که برای گربه شماس انتخاب نمایید این روز ها کارخانه های زیادی با برند های متفاوتی به بازار عرصه می شود که بسته به اندازه و جنس خوب قیمت های متفاوتی دارند به همین دلیل شما در انتخاب خاک گربه محدود نیستین و می‌توانید با هر تنوعی که دوست دارید خاک گربه مورد نیاز خود را خریداری کنید

قیمت خاک گربه دانه درشت 1کیلویی

قیمت خاک گربه دانه درشت 1کیلویی دفتر فروش خاک دانه درشت در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. خاک گربه در ایران به دو صورت خارجی و ایرانی تقسیم بندی می شود. خاک های ایران از قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

خاک گربه خانگی با کیفیت بسیار خوبی در بازار وجود دارد و نسبت به نمونه های خارجی ارزان و اقتصادی تر می باشد. تقاضای بالای جامعه در حوزه خرید مستقیم خاک گربه با قیمت مناسب باعث شده است تا برند های بسیاری در این زمینه پدیدار شوند که به دنبال کسب سودی مطلوب هستند‌. برند هایی که در کشور ما در حال تولید این نمونه محصول پر کاربرد هستند، قیمت خاک گربه در این مجموعه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما