مرکز خرید کنسرو غذای گربه بالغ

یکی از اساسی ترین فاکتورهای نگهداری از گربه ها ، غذای آنها است. غذای گربه بالغ، یک عامل مهم در کیفیت زندگی او میباشد. به همین دلیل باید در انتخاب نوع غذای گربه ، کمی خلاقیت به خرج داد.

انتخاب یک غذای سالم برای گربه ها، طول عمر آنها را بیشتر میکند. به عنوان مثال، در کنار غذای خشک این حیوان ، کنسرو غذای گربه نیز به منظور بهبود عملکرد دستگاه گوارش آنها، باید مورد استفاده قرار گیرد.

بدین منظور، مراکر خرید غذای گربه بالغ، و همچنین پت شاپ های آنلاین، با کیفیت ترین محصولات غذایی حیوانات را، با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار میدهند.

این مراکز خرید آنلاین، انواع مختلف غذاهای حیوانات، همچون کنسرو غذای گربه، سگ و خرگوش را با برندها و بسته بندیهای مختلف، مطابق سفارش و سلیقه ی خریدار، درب منزل، تحویل میدهد.

مرکز خرید کنسرو غذای گربه بالغ

انواع کنسرو غذای گربه را بشناسید

انواع کنسرو غذای گربه را بشناسید

گربه، یک حیوان خانگی است که، جهت داشتن عمری طولانی، نیاز به غذایی مناسب دارد. غذای گربه بیشتر باید مرطوب باشد و از غذای خشک، کمتر استفاده شود؛ منظور از غذای مرطوب، همان خوراک کنسروی است که بیش از نیمی از نیازهای بدن این حیوان را به انواع ویتامنها و مواد معدنی مختلف، تأمین میکند.

در بازار انواع کنسرو غذای گربه موجود است؛ کنسرو خریداری شده، بهتر است بیشتر حاوی پروتئین باشد. چراکه گربه یک حیوان گوشت خوار است و نیمی از پروتئین بدن این حیوان، از گوشت تامین می شود. گوشت، یکی از اقلام مهم خوراکی برای گربه است.

نوع دیگر کنسرو، مشتقات گوشتی است؛ مشتقات گوشتی، شامل همه چیز غیر از خود گوشت می شود. مشتقات گوشتی می تواند استخوان مرغ، قلب، پوست و یا حتی جگر مرغ باشد.

نوع جدید و بروز کنسرو گربه، پوچ یا همان سوپ گربه است؛ که این نمونه کنسرو در مقایسه به بقیه، ارزانتر و مناسب تر بوده و تهیه ی آن مقرون به صرفه هست. سوپ گربه حجم کمی داشته و برای گربه های بالغ، همراه با غذای خشک، مصرف می شود.

کنسرو غذای گربه مناسب گربه بد غذا

کنسرو غذای گربه مناسب گربه بد غذا

گربه ها را اغلب حیواناتی دوست داشتنی و ملوس و در عین حال بد قلق تلقی می‌کنیم؛ چرا که برخی مواقع این حیوانات، لجباز شده و غذای جدید خود را قبول نمی کنند؛ که همین عامل می‌تواند سرآغاز به وجود آمدن دردسری بزرگ باشد. به این گربه‌ها، گربه های بدغذا میگوییم.

در این مواقع بهتر است یا غذای گربه را تغییر داده و یا به دامپزشک مراجعه کنیم تا غذای دیگری را برای او تجویز کند؛ این گروه ها اصولاً، به علت بد خوراکی، دچار چاقی، دیابت و یا مشکلات کلیوی میشوند.

فراهم نمودن یک رژیم غذایی سالم ترکیبی از غذای خشک و غذای مرطوب یا کنسروی، با طعم های مختلف می‌تواند این مشکل را تا حدودی برطرف کند. در صورتیکه با تغییر دادن رژیم غذایی باز هم مشکل، برطرف نشد، مراجعه به یک دامپزشک، امری لازم به نظر میرسد.

فروشنده کنسرو غذای گربه

فروشنده کنسرو غذای گربه

گربه ها، حیواناتی گوشت خوار هستند و به همین دلیل عاشق رژیم غذایی حاوی پروتئین و گوشت می باشند، به همین علت در کنار غذای خشکی که گربه مصرف می کند، حتما باید نوعی غذای مرطوب مانند کنسرو گوشت ، به گربه داده شود تا بعدها دچار سوء تغذیه نشود.

فروش غذای گربه، به شکل متنوع در مدل ها و برند های مختلف، در تمامی پت شاپ ها و مراکز خرید محصولات غذایی حیوانات با قیمتی مناسب و در خور بازار، صورت می گیرد.

فروشنده غذای حیوانات، کنسرو غذای گربه را، با بهترین کیفیت در بسته بندی های مختلف، در اختیار متقاضیان قرار می دهد؛ شایان ذکر است که اگر امکان حضور مستقیم در این مراکز برای خریدار وجود نداشته باشد، سفارش اینترنتی و آنلاین بهترین گزینه جهت تهیه ی این محصول میباشد.

یکی از مزیتهای خرید اینترنتی، این است که نه تنها به این شیوه، از فوت وقت جلوگیری می شود، بلکه خریدار می تواند به راحتی، محصول مورد نظر خود را درب منزل تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما