مرکز خرید خوراک همستر با نازلترین قیمت

آیا همستر نیاز به برنامه غذایی خاصی دارد؟ نگهداری از حیوانات خانگی مانند همستر، کاری لذت بخش است و موجب نشاط در منزل می شود. همسترها نیز مانند دیگر حیوانات، نیاز به برنامه غذایی و خوارکیِ مناسبی دارند تا سلامتی آنها در خطر نیفتد. خرید خوراک همستر به صورت بهداشتی و در برندهای معتبر، برای دارنده و یا صاحب این موش زیبا دارای اهمیت زیادی می باشد.

مرکز خرید خوراک همستر با نازلترین قیمت

خوراک اصلی همستر چیست؟

خوراک اصلی همستر چیست؟

همستر (HAMSTER) دارای انواع مختلفی است و در رنگ های متنوعی مانند کرم، سفید و طلایی موجود می باشد. این حیوان کوچک و بامزه طرفداران زیادی دارد و بیشتر افراد ترجیح می دهند به علت زندگی آپارتمانی به جای سگ و گربه، از این حیوان نگهداری کنند.

به طور کلی حیوانات برای نگهداری نیاز به رعایت قوانین و قواعدی خاصی دارند. همسترها در اصطلاح حیوانی همه چیزخوار می باشند ولی برای نگهداری و مراقبت از آنها باید در خوراکشان دقت کافی به عمل آورد، زیرا آنها حیوان هستند و نمی توانند تشخیص دهند که کدام خوراکی برایشان خوب و یا بد است.

خوراک اصلی همسترها که بسیار مورد علاقه این حیوانات می باشد، میوه و سبزیجات است. صاحب همستر باید به خوبی دقت کند تا این حیوان این دو خوراکی را زیاد مصرف نکند، زیرا موجب می گردد که گوارش این موش کُپل دچار اختلال شود و اسهال بگیرد.

صاحب همستر باید در کنار میوه و سبزیجات و با مشاوره گرفتن از کارشناس مربوطه، دانه ها و پلت مخصوص همستر را نیز قرار دهد. پلت، غذاهای آماده ای هستند که برای حیوانات خانگی توسط شرکت های معتبر تولید و به بازار روانه می گردد.
جالب است بدانید که غذای همسترِ نوزاد، باردار و پیر با یکدیگر متفاوت می باشد.

حال می خواهیم بدانیم که برای همستر چه غذاهایی مضر است؟ در زیر غذاهای نامفید برای همستر را بیان کرده ایم:

  • همه مرکبات، سیر و پیاز برای همسترها کاملا مضر و ممنوع می باشد.
  • شکلات، فلفل، چیپس، حبوبات و بادام برای همسترها مضر می‌ باشد.
  • ماهی پخته، سیب زمینی خام، لوبیا قرمز خام، آووکادو، ریواس و مربا و ژله مضر می باشند.

خرید عمده خوراک همستر با کمترین قیمت

همسترها از خانواده جوندگان می باشند که بدنی ریز با موهای ابریشمی دارند. این حیوانِ زرنگ و دوست داشتنی، دهانش حالت کیسه ای و جیب مانند دارد و تا شانه هایش کشیده شده است و از آن برای مخفی کرن غذا استفاده می کند.

یکی از ویژگی های جالب همستر این است که این حیوان به تنها بودن علاقه خاصی دارد و به همین سبب نگهداری از آن به دلیل بیمار نشدن، بسیار راحت است. این موجود تعلیم پذیر می باشد و همچنین حرکات غذایی و غذا خوردنش بسیار جالب و دیدنی است.
همسترها به غیر از تعلیم دادن و بازی کردن با آنها، نیاز به غذا و خوراکی های خاص دارند.

به طور کلی غذای همستر باید به گونه ای باشد که حالت میکس شده باشد و نباید یک خوراکی خاص را شامل شود. مثلا همسترها به شدت تخمه آفتابگردان دوست دارند ولی این خوراکی نمی تواند تمام مواد مورد نیاز این حیوان را تأمین کند.

پلت های آماده که برای همستر در بازار موجود می باشد، به دلیل داشتن خوراکی های مناسب و ویتامین ها، می تواند در کنار خوراکی های دیگر، مواد غذایی مورد این موجود را تأمین کند.
پلت و یا خوراکی های آماده همسترها، به عنوان یک غذای اصلی شناخته می شوند و خوراکی های خانگی دیگر در کنار این پلت ها، حکم مکمل را دارند.

خرید غذای همستر به صورت عمده، برای صاحبان این حیوان و مخصوصا مراکز نگهداری مانند مدارس طبیعت و یا باغ وحش ها، با نرخ مناسب و واقعی تمام می شود.

قیمت روز انواع خوراک همستر

قیمت روز انواع خوراک همستر

قیمت خوراک همستر در بازار بسته به فاکتورها و عوامل مختلفی توسط تولید کنندگان و فعالان برتر در این زمینه تعیین و اعلام می شود. نرخ و هزینه این خوراکی به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت محصول
  • وزن محصول
  • نوع مواد اولیه به کار رفته در آن
  • برند و کارخانه سازنده
  • نوع بسته بندی
  • میزان سفارش

بهتر است بدانید که هزینه های همستر اعم از نگهداری، بهداشت و مخصوصا غذا نسبت به حیوانات دیگر کم تر می باشد و به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند تا این موجود را خریداری کنند.

همسترها حیواناتی هستند که وقتی آنها را خریداری می کنید در ابتدا خجالتی می باشند و صاحب آنها باید با نوازش کردن پشت گردنشان آنها را آرام آرام با محیط و خودشان آشنا کند.
یکی از نکات جالب در مورد این موجود این است که بهترین زمان برای ارتباط برقرار کردن با آنها، هنگام غذا دادن می باشد. کارشناسان معتقدند که به همسترها صبح زود و یا غروب غذا داده شود.

همسترها موجوداتی هستند که بیماری شایع در بین آنها دیابت و یا مرض قند می باشد. علت بیماری دیابت در همسترها رعایت نکردن رژیم غذایی و خوراک آنها است.
متاسفانه بعضی از افراد از خریدن خوراکی های مخصوص برای همستر خودداری می کنند و از غذاهای پرقند و چرب خانگی استفاده می کنند که همین امر موجب ایجاد بیماری قند در این موجودات می شود.بنابراین توصیه متخصصین این است که حتما برای همستر، انواع خوراکی و غذاهای مخصوص معتبر تهیه شود.

معروفترین برندهای خوراک همستر

همه موجودات زنده مانند همستر، نیازمند یک بالانس غذایی درست و کامل می باشند تا خطراتی برای سلامتی آنها نداشته باشد.اگر جیره غذایی همسترها مناسب نباشد، موجب می گردد که این حیوان طول عمر بسیار کمی کند و یا از طرف دیگر دچار مشکلاتی مانند چاقی شود.

امروزه کارشناسان و متخصصین بر اساس آناتومی بدن همستر و اینکه می دانند این حیوان نیاز به پروتئین زیادی دارد، خوراکی های مخصوصی را تهیه دیده اند. خوراکی و یا پلت همستر در بسته بندی های مختلف و در انواع اشکال متنوع مانند غلات صبحانه، کیک و بیسکوییت به مشتریان عرضه می گردد.

اغلب خوراکی های همستر از مواد غذایی زیر تشکیل شده است:

  • غلات و سبزیجات (دانه های نخود، لوبیا سبز، قطعات هویج)
  • مشتقات منشاء گیاهی، عصاره پروتئین گیاهی و میوه 
  • مشتقات گوشتی و حیوانی
  • دانه ها، آجیل (حداقل سه درصد بادام زمینی)
  • مواد معدنی وقندهای مختلف
  • روغن ها و چربی ها، مخمر ها

بهتر است بدانید که غذای همستر را در کاسه های پلاستیکی قرار ندهید، زیرا این حیوان در هنگام خوردن به کاسه چنگ می زند و بهتر است جنس کاسه چینی و یا سرامیکی باشد.

در آخر این نکته را بیان می کنیم که تهیه خوراک مخصوص همستر در برندها و مارک های معتبر از طریق همین فروشگاه برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما