مراکز معتبر فروش خوراک همستر در اصفهان

از مهمترین مسائل در نگهداری حیوانات، تغذیه آن ها ست چرا که اگر به خوبی رسیدگی نشود بدون شک بیمار خواهد شد. همستر نیز جزو حیواناتی است که احتیاجات غذایی آن ها باید توسط متخصص و براساس برنامه دقیق ارائه گردد. این مرکز معتبر فروش خوراک همستر، انواع خوراک مورد تایید دامپزشکی را در اصفهان و سراسر کشور بصورت عمده عرضه می کند.

مراکز معتبر فروش خوراک همستر در اصفهان

خرید و فروش انبوه خوراک همستر

خرید و فروش انبوه خوراک همسترجالب است بدانید تنوع غذای همستر ها زیاد است و به راحتی می توان با تهیه غذای سالم،از این حیوان نگهداری کرد. البته باید انواع غذای همستر را به خوبی شناخت و نسبت به خرید آن اقدام کرد. چرا که در صورت خرید خوراک همستر بدون شناخت، باعث بیماری و حتی مرگ آن می شود.

مواد غذایی مناسب برای همستر کدام است و رژیم غذایی مناسب آن چیست؟

  1. سیب بدون دانه و موز
  2. سیاه گیله و بروکلی
  3. هویج و گل کلم
  4. خیار و برگ قاصدک
  5. انگور
  6. کلم پیچ و نخود فرنگی
  7. سیب زمینی پخته
  8. کاهو و اسفناج
  9. توت فرنگی و کدو
  10. سیب زمینی شیرین

مواد نام برده شده از جمله سبزیجات مناسب برای همستر است که می توانید برای رژیم غذایی او انتخاب کنید. اما علاوه بر این موارد، مواد غذایی دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. دانه یا جوانه گندم و یونجه
  2. دانه ها و جوانه های غلات و برنج پخته
  3. کرم خوراکی
  4. تکه های پخته مرغ و تخم مرغ پخته
  5. تخمه ها و دانه های آجیل
  6. بادام زمینی خام
  7. دانه کدو تنبل
  8. عدس
  9. تخمه آفتاب گردان
  10. ذرت بو داده بدون کرده و نمک

توجه به این نکته بسیار مهم است که حتما یک رژیم غذایی برای همستر در نظر بگیرید که کاملا سالم باشد؛ چرا که بیماری هایی مانند دیابت نیز در این حیوان بسیار شایع است و در صورت عدم صحیح تغذیه باعث مبتلا شدن به این بیماری می شود.
هر کدام از مواد غذایی که نام برده شد باید به مقدار مناسب به او داده شود تا همستر سالم داشته باشید.
فروش غذای همستر در انواع مختلف و با کیفیت عالی، توسط این مرکز در سطح کشور در تناژ های انبوه در حال انجام است. اگر به دنبال محصولی اصل و با قیمت مناسب هستید با کارشناس مجموعه ارتباط بگیرید.

بزرگترین کارخانه تولید خوراک همستر در ایران

امروزه با توجه به افزایش نگهداری از حیوانات خانگی، کارخانه جاتی جهت تولید غذای این نوع حیوانات در کشور راه اندازی شده است. همستر نیز از انواع این حیوانات به شمار می رود که دارای خوراک مربوط به خود است و اگر توجه کافی به خوراک همستر داشته باشید بدون شک همستری سالم خواهید داشت.

اگر بخش قبلی را مطالعه کرده باشید حتما انواع غذا هایی که همستر به آن نیاز دارد را به طور کامل شناخته اید. این حیوان نیز همانند سایر حیوانات خانگی به ویتامین، پروتئین و همچنین مواد معدنی نیاز دارد.

البته نباید انواع مواد غذایی مانند میوه و سبزی خیلی به آن داده شود و موقع دادن حتما از تمیز بودن آن اطمینان داشته باشید تا همستر را بیمار نکند.

نکته قابل توجه این است که همیشه غذای تازه و البته غذا را بصورت برنامه ریزی شده و منظم به همستر بدهید.
این حیوان علاوه بر اینکه به غذای تازه و خانگی نیاز دارد، به غذای بسته بندی شده نیز نیاز دارد که ترکیبی از بهترین مواد را دارد و تمامی مواد مورد نیاز بدن حیوان را تامین می کند. تنها برند های خارجی نیست که خوراک همستر تولید می کند بلکه ایران نیز در این زمینه فعالیت های چشمگیری داشته است.

اگر می خواهید بهترین نوع غذا را برای همستر فراهم کنید، خرید خوراک بصورت مستقیم از کارخانه تولید است که بهترین نوع غذا را تولید می کند.
با انتخاب غذا مرغوب، همستر سالم و فعال داشته باشید. در نهایت گفتنی است که به همستر نباید غذا های خیلی شیرین داده شود. از جمله می توان به شکر و شکلات اشاره کرد.

لیست قیمت بهترین خوراک همستر

لیست قیمت بهترین خوراک همسترحتما شما هم این را شنیده اید که همستر ها همه چیز می خورند و در اصطلاح همه چیز خوارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تغذیه مناسب همستر بدانید.

تغذیه همستر چگونه باید باشد؟

از جمله خوراک همستر می توان به گلوله های غذایی اشاره کرد که به صورت خشک بوده و غذایی مناسب برای همستر می باشد. این گلوله ها اغلب در شکل های مختلف تولید می شوند. مانند شکل انواع بیسکوئیت یا کوکی ها. دلیل متنوع بودن شکل غذای همستر، خوردن انواع مدل های آن توسط همستر است.

انتخاب غذا نیز یکی از مهمترین مراحل در تغذیه همستر است چرا که باید نوعی خوراک برای همستر داده شود که دارای تمام مواد مفید برای بدن او باشد؛ و اینکه در غذا دادن به خوراک باید بسیار دقت کنید و غذای تازه به او بدهید.

صاحبان همستر ها این دغدغه را دارند که چه مقدار غذای انسانی باید به همستر بدهند؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد خوراک همستر رعایت کنید؛ دادن خوراک با ارزش غذایی بالاست به طوری که تنها 10 درصد از غذای همستر باید از خوراک انسان باشد. مابقی باید از انواع غذا های مخصوص باشد از مزایای غذا های خشک، فاسد نشدن آن ها و اینکه حیوان باقی مانده غذا را ذخیره می کند.
قیمت انواع خوراک همستر با توجه به نوع و برند آن متفاوت است. خرید پلت همستر بصورت عمده از طریق این مرکز فروش امکان پذیر شده است همچنین جهت دریافت لیست قیمت بروز شده با ما همراه باشید.

ساده ترین روش تهیه خوراک همستر

همستر ها از جمله حیوانات کوچک و دوس داشتنی هستند که علاقه مندان بسیاری داشته و امروزه نیز نگهداری از آن ها در کشور افزایش یافته است. اگر شما هم همستر دارند؛ برای افزایش سلامت آن با ما همراه باشید.

همستر ها موجوداتی هستند که خوراک داده شده را بررسی کرده و سپس هر قسمت را که دوست داشتند می خورند. بنابراین تهیه غذایی که تمامی مواد مورد نیاز او را داشته باشید بسیار مهم است و در سالم ماندن او کمک می کند.

نکته مهم دیگر ایجاد تنوع در غذای همستر هاست. چرا که اگر خوراک تکراری به او داده شود بعد از مدتی از خوردن آن سرباز می زنند.
غذا های خشک که بصورت بسته بندی شده در بازار وجود دارند با توجه به تنوع بالایی که دارند، بهترین نوع غذا برای همستر ها به شمار می رود. ساده ترین روش برای تهیه خوراک درجه یک همستر که تنظیم غذایی آن را نیز انجام دهید، خرید از متخصصین در این حوزه است.
این شرکت تولیدی عرضه انواع خوراک همستر را با کیفیتی عالی در سطح کشور در دست دارد البته برای مشاوره های قبل از خرید نیز می توانید با ما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما