مراکز عرضه کنسرو سگ طعم مرغ

بسیاری از مردم در تمام دنیا به نگهداری کردن از حیوانات خانگی به ویژه سگ ها علاقه بسیار زیادی دارند و از این رو این افراد باید مواد غذایی مناسبی را برای حیوانات خود تهیه نمایند تا آن ها را تغذیه کنند، مراکز عرضه و پخش کنسرو سگ طعم مرغ که یکی از بهترین غذا های مخصوص سگ می باشد، این محصولات را به صورت گسترده از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و در بازار توزیع می نمایند.

مراکز عرضه کنسرو سگ طعم مرغ

آنچه باید از کنسرو سگ طعم دار بدانید

آنچه باید از کنسرو سگ طعم دار بدانید سگ ها حیواناتی هستند که به دلیل وفادار بودن و مهربانی ذاتی که نسبت به صاحبان خود نشان می دهند، هوش بالا، تربیت پذیری و مطیع بودنشان به شدت در بین مردم دنیا محبوب هستند و اغلب افراد علاقه وافری به نگهداری کردن از این حیوانات و تربیت آن ها نشان می دهند باید بدانید که سگ ها به صورت طبیعی و ذاتی طوری خلق شده اند که با انواع گوشت ها تغذیه می کنند و دندان های آن ها نیز برای همین منظور تیز و بران می باشند، پس نیاز است که برای تغذیه کامل و مناسب آن ها از غذاهایی استفاده کنید که به مقدار کافی در محتویات خود گوشت داشته باشند.

با توجه به این امر فعالان حوزه تولید غذای مخصوص حیوانات خانگی مختلف، یک نمونه کنسرو مخصوص سگ را تولید کرده اند که دارای طعم و بوی انواع غذا های گوشتی مانند طعم گوشت مرغ، طعم گوشت گوساله و طعم گوشت قرمز می باشد و آن را به عنوان کنسرو سگ طعم دار نامیده اند، این محصولات به دلیل ترکیبات متنوع و داشتن مزه گوشت های تازه، به شدت در بین تمام سگ ها از تمام گونه ها و نژاد ها محبوب هستند و به این ترتیب یکی از پرمصرف ترین نوع محصولات این گروه می باشند، که همواره صاحبان سگ ها برای آن ها تهیه می کنند.

کنسرو سگ در اصل نوعی غذای تر و آبدار به حساب می آید، که مانند سوپ و در داخل مقداری آب بخار پز می شود و به این ترتیب خوردن آن برای این حیوانات خیلی راحت است و نیاز های آن ها نسبت به آب را نیز به سادگی برطرف می کند، در ضمن وقتی این حیوانات از این غذا استفاده می کنند، دیگر دچار مشکلات گوارشی، یبوست و گرفتگی روده هم نمی شوند و می توانند با سلامتی بیشتری زندگی کنند، در نتیجه به طول عمر آن ها افزوده خواهد شد.

ویژگی های قابل توجه کنسرو سگ تازه

ویژگی های قابل توجه کنسرو سگ تازه افرادی که در خانه خود از سگ ها نگهداری می کنند و از انواع غذا های کنسروی که به صورت کارخانه ای تولید می شوند و به شکل آماده در اختیار آن ها قرار می گیرند، برای تغذیه کردن حیوانات خود استفاده می نمایند، لازم است که از ویژگی های کنسرو سگ تازه و سالم اطلاع داشته باشند پس ما در این قسمت به نکاتی که حتما باید در زمان خرید این محصولات مورد توجه قرار دهید اشاره می کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت تری دست به انتخاب کردن این محصولات بزنید و آن ها را با اطمینان کامل برای حیوان خود استفاده کنید.

  • یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید در زمان خرید این محصولات به آن توجه کنید، بررسی دقیق تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول برای اطمینان از فاسد نشدن کنسرو است.
  • دومین موضوع این است که دقت کنید قوطی کنسرو در سطح خود هیچ اثری از زنگ زدگی، خوردگی، سیاه شدگی و یا تغییر رنگ نداشته باشد.
  • در ضمن باید مراقب باشید که قوطی کنسرو سگ ضربه ندیده باشد، سطح آن خراشیدگی نداشته باشد، در آن فرو رفتگی یا برآمدگی هم دیده نشود.
  • وقتی که درب ظرف را باز می کنید با دقت باید محتویات آن را بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید، مثلا غذای سگ نباید کپک زده باشد یا روی آن لکه های سبز و سیاه دیده شود، یا بوی تعفن و گندیدگی از خود ساطع کند.
  • دقت کنید که درب ظرف کنسرو کاملا بسته باشد و برای تازه ماندن محصول آن را باید در داخل یخچال یا فریزر نگه دارید، در غیر این صورت به سرعت مورد استفاده قرار دهید.

کنسرو سگ بالغ چه مشخصاتی دارد؟

کنسرو سگ بالغ چه مشخصاتی دارد؟ غذای کنسرو سگ بالغ که برای تغذیه کردن حیوانات بزرگ تری که رشد آن ها به حد تکامل رسیده است مورد استفاده قرار می گیرد، باید نسبت به غذای توله سگ ها خیلی کامل تر باشد تا انرژی مورد نیاز بدن این حیوانات را کاملا تامین نماید و این سگ ها بتوانند به اندازه کافی جنب و جوش داشته باشند، محتویات این غذا ها از مواد غذایی مختلفی تشکیل شده است، که این مواد شامل گوشت قرمز تازه گاو یا گوساله، گوست مرغ، تخم مرغ، سویا، ذرت، لوبیا، جوی دوسر، آرد جو، گندم و سبزیجاتی مانند هویج و سیب زمینی هستند.

مواد گوشتی و محصولات حیوانی موجب می شوند که پروتئین و آهن مورد نیاز بدن این حیوانات بازیگوش تامین شود، غلات و حبوبات املاح معدنی مورد نیاز بدن آن ها را تامین می نمایند و سبزیجات نیز ویتامین ها، فیبر و کربوهیدرات را به بدن آن ها منتقل می سازند، ترکیب تمام این مواد با هم موجب می شود یک غذای کامل و سالم برای این حیوانات تولید گردد، که تاثیر خیلی زیادی در رشد و نمو آن ها خواهد داشت و طول عمر آن ها را نیز افزایش خواهد داد.

پخش کلی کنسرو سگ طعم مرغ

پخش کلی کنسرو سگ طعم مرغ فروشگاه ها و شرکت هایی که در سطح کشور ما به امر پخش و فروش کلی انواع کنسرو سگ طعم مرغ یا گوشت می پردازند، این محصولات را در وهله اول از تولید کننده ها خریداری می نمایند و سپس در شعبه های مختلف خود در شهر ها و استان های ایران پخش می نمایند و به فروش می رسانند، مدیران این فروشگاه ها که محصولات مورد نظر را از سوی تولید کننده آن ها در ایران توزیع می کنند، به دلیل خرید این محصولات از جلوی درب کارخانه ها و پرداخت کردن کمترین هزینه ممکن برای آن ها، در زمان فروش هم نرخ بسیار مقرون به صرفه ای را در نظر می گیرند.

این نرخ مناسب به دلیل کاسته شدن از میزان ارزش افزوده دریافتی این مراکز و حذف شدن واسطه ها از روند خرید و فروش محصول است، درضمن این مراکز پخش، کنسرو سگ را از راه های مختلفی که شامل درگاه های فروش آنلاین یا دفاتر فروش حضوری هستند به دست مصرف کننده ها می رسانند و با این کار موجب سهولت آن ها می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما