مراکز خرید خوراک پرنده خانگی ارزان

خرید خوراک پرنده خانگی ارزان و با کیفیت این روزها دغدغه خریداران می باشد. با مراجعه به مراکز خرید عمده شمال خریداران می توانید این محصول را ثبت سفارش کنید. مهم نیست در کدام استان زندگی می کنید در هر کجا که باشید در مدت زمان اندک برای شما ارسال می گردد.

این محصول توسط بسیاری از کارخانه های خوراک پرنده و طیور تولید می شود. از نظر ترکیب غذایی خوراک کامل جیره ای متوازن و فرموله شده است که حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز رشد پرنده است و به صورت کاملا آماده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مراکز خرید خوراک پرنده خانگی ارزان

آنچه که باید در مورد خوراک پرنده خانگی بدانید

آنچه که باید در مورد خوراک پرنده خانگی بدانیدآنچه که باید در مورد خوراک پرنده خانگی بدانید می توان به دان پلت اشاره کرد که به عنوان یک خوراک پرنده ارزان می باشد که رژیم کاملی است و به عنوان جایگزین یا مکمل عالی برای خوراک آجیلی به کار می رود.
تولید کنندگان کوچک خوراک پرندگان خانگی و افرادی که این خوراک مورد نیاز خود را تهیه می کنند، قادر به داشتن یک آزمایشگاه ساده برای به دست آوردن کیفیت برای این کالا برای خودشان نیستند.
با این حال این افراد می توانند با استفاده از چند روش خیلی ساده و سریع کنترل کیفی مواد غذایی که خریداری می کنند را به دست بیاورند.
با به کار بردن وسایل ساده می توان نتایج ساده اما موثری را به دست آورد. به نظر شما آیا با لمس دانه های غلات چیزی مشخص می شود؟
ابتدا دست خود را در عمق کیسه حاوی دانه ها فرو کنید. اگر دانه ها به صورت مناسب خشک شده باشند، شما هیچ تفاوت دمایی را بین داخل و خارج کیسه احساس نخواهید کرد. اگر میزان رطوبت بالا باشد، دانه هایی که در عمق داخل کیسه قرار دارند در زمستان سردتر و در تابستان گرم تر خواهند بود.
روش دیگری که می توانید از آن برای تعیین کیفیت محصول خود انتخاب نمایید این است که، یک مقدار از خوراک را کف دست چپ خود قرار دهید. با انگشتان خود آن را فشار داده و کف دست بمالید.
اگر بسیار زبر و خشن بود ممکن است چنین نتیجه گیری می گیریم که زیاد مرغوب نباشد و یکبار دیگر یک مشت دیگر را در دست بگیرید و فشار دهید و آنگاه به آهستگی انگشتان خود را باز کنید.
اگر کیفیت خوراک خوب باشد اثر فشار انگشتان شما روی آن باقی می ماند، در حالی که در مواردی که نامرغوب باشد، پس از باز کردن مشت دست این توده فرو خواهد ریخت.
در نظر داشته باشید که اگر سطح رطوبت آن به صورت طبیعی باشد، به سادگی می شکند و همه ی این موارد نشانه ی خوراک مرغوب و درجه یک می باشد.

تولید بهترین خوراک پرنده خانگی

قیمت غذای پرنده خانگی که به صرفه و دارای بهترین کیفیت ممکن در بازار باشد، یکی از دغدغه های تولید کنندگان است.
 تغذیه پرنده ها با استفاده از دان کامل بسیار راحت و احتمال بروز خطا کاهش می یابد اما یادتان باشد که هزینه خوراک در هنگام استفاده از دان آماده بیشتر می شود.
شما خریداران در هنگام بررسی اجزا خوراک، از نظر داشتن رنگ های طبیعی، استحکام و وجود مواد خارجی، رشد کپک ها، تجمع مواد خوراکی به صورت قالبی یا توده ای شکل شدن، وجود شپش و دیگر موارد غیر طبیعی را می توان از طریق چشمان تان هم ببینید اگر دقت لازم را داشته باشید.
تهیه خوراک دام با استفاده از خوراکی فاسد یا غذای کپک زده قالب شکل شده، منجر به کاهش تولید و مرگ و میر بالا خواهد شد.
دانه های کپک زده خصوصا در قسمت بالای دانه تغییر رنگ داده می شود و رنگ های سبز، خاکستری یا سیاه در آنها ایجاد می گردد.
ذخیره مواد غذایی به صورت نامناسب و یا طولانی مدت و یا انبار کردن در مکان هایی با رطوبت بالا منجر به توده ای و قالبی شکل شدن این مواد غذایی شده و ضمن رشد قارچ ها در آن، ظاهر سوخته مانند به خود می گیرد.

مراکز فروش عمده خوراک پرنده خانگی

مراکز فروش عمده خوراک پرنده خانگیامروزه مراکز فروش غذای پرنده خانگی به صورت گسترده ای در بازار داخل فعالیت دارند که سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به دست مشتری ها برسانند.
خوراک ها از نظر کیفیت فیزیکی و مواد مغذی تنوع بسیار بالایی دارند. ارزش غذایی خوراک پرندگان، ممکن است از شهری به شهر دیگر کاملا متفاوت باشد.
برای تامین احتیاجات غذایی پرنده های خانگی در مرحله اول نیاز به شناخت مواد مغذی مورد نیاز پرنده در وضعیت های مختلف نگهداری و تولید می باشد و در مرحله بعد، نیاز به شناخت مواد خوراکی و ترکیبات مغذی موجود در آنها خواهد بود.
در این صورت است که امکان تامین جیره های متعادل فراهم خواهد شد.
در نتیجه توجه به افزایش روند تولید پرندگان زمینه ی پژوهش و تحقیق در مورد شناخت و تعیین احتیاجات غذایی خوراک و نیز شناخت انواع خوراکی و ارزش غذایی آنها را فراهم می سازد، با توجه به این که، بیشترین سهم هزینه پرورش پرندگان خانگی را تغذیه به خود اختصاص می دهد.
بنابراین تولید بالا با هزینه کم، بدون تغذیه صحیح و سالم امکان پذیر نیست و این خود مستلزم تشخیص احتیاجات غذایی پرندگان و شناخت ترکیبات خوراک از نظر مواد مغذی است.

ساده ترین راه تهیه خوراک پرنده در بازار

آیا می دانید ساده ترین راه تهیه خوراک پرنده در بازار کنونی به چه صورت است؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به این سوال پاسخ دهیم.
برای اینکه بتوانید خوراک پرنده را به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت تهیه نمایید باید سعی کنید بدون واسطه خرید کنید تا در این صورت این محصول را به قیمت درب کارخانه خریداری کرده و در بازار عرضه کنید.
رژیم‌ های تغذیه متعددی، امروزه در اطراف ما وجود دارد، یک رژیم غذایی مناسب با پرنده خود را انتخاب کنید و تا زمانی که جوجه بزرگ گردد و خود قادر به تغذیه شود از آن استفاده نمایید.
با تغییر در رژیم غذایی ممکن است باعث استرس در هضم غذای جوجه شود و این موارد بسیار مهم هستند که حتما از دامپزشک متخصص در بخش پرندگان مشورت بگیرید.
تمام مواد غذایی مورد مصرف باید تازه برای هر وعده تغذیه آماده شوند.
نگهداری مواد غذایی اضافی برای تغذیه بعدی می‌ تواند یک مکان خوب و عالی برای باکتری‌ های مضر و رشد مخمر های خطرناک باشد. هر غذای آماده، قبل از اینکه به جوجه پرنده بدهید، باید با دمای استاندارد گرم شود و حتما پس از گرم نمودن، باید به‌ طور کامل نقاط داغ و سرد با هم مخلوط و ترکیب شوند و به دمای یکنواخت برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما