مراکز تولید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

مراکز تولید غذای تشویقی سگ 70 گرمی انواع این محصول را با طعم های مختلف تولید و توسط مرکز عرضه غذای تشویقی سگ این محصولات را به فروش می رساند. در این مقاله به طور کلی در خصوص مشخصات و انواع خوراک های تشویقی سگ سخن خواهیم گفت. همچنین کیفیت این کالا را بررسی خواهیم نمود و به معرفی عرضه کننده اصلی این کالا خواهیم پرداخت.

مراکز تولید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

مشخصات غذای تشویقی برای سگ

مشخصات غذای تشویقی برای سگ

مشخصات غذای تشویقی برای سگ چیست؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که از سگ ها نگهداری می کنند بار ها پرسیده اند.

برای پاسخ دادن به این پرسش باید اول به تعریف خوراک تشویقی سگ بپردازیم. غذایی که به عنوان تشویقی برای سگ شناخته می شود در واقع خوراکی است که سگ ها علاقه فراوانی به خوردن آن دارند و زمانی به آن ها این خوراک باید داده شود که کاری را که از او خواسته اید به درستی انجام داده باشد.

به عنوان مثالی واضح تر اگر بخواهید توله سگ ها دستشویی رفتن را آموزش ببینند خوراک تشویقی را بعد از انجام صحیح این کار به او می دهید که یاد بگیرد همیشه این کار را به خوبی به انجام رساند.

برای مثالی دیگر زمانی است که می خواهید به او یاد بدهید که جسمی را برای ایشان بیاورد و پس از آوردن آن شیء به او تشویقی می دهید.

حال که با خود تعریف خوراک تشویقی آشنایی یافتید به بررسی مشخصات این کالا می پردازیم.

مشخصه های یک تشویقی مناسب برای سگ ها باید شامل مواردی همچون طعم دلچسب برای سگ، رنگ و شکل جذب کننده حیوان، حاوی املاح و مواد معدنی مفید برای سلامت دندان ها و استخوان ها و سیستم ایمنی بدن سگ، انرژی زایی، تازه و سالم و با رنگ و بوی مطبوع، بسته بندی مناسب و کاملاً وکیوم و بهداشتی باشد.

انواع غذای تشویقی سگ کدام است؟

انواع غذای تشویقی سگ کدام است؟

انواع غذای تشویقی سگ کدامند؟ برای جواب این سوال باید عرض شود که غذای تشویقی سگ انواع زیادی از لحاظ طعم، شکل، رنگ و برند سازنده دارند.

غذای تشویقی سگ مناسب توله سگ ها و سگ های بالغ با طعم مرغ، بوقلمون، مرغ و سبزیجات، مرغ و سیب، سیرابی، مرغ و بلوبری، استخوان، پاچه گاو و بال مرغ می باشند.

تشویقی های تجاری که در بازار ممکن است بار ها نام آن ها را شنیده باشید شامل تشویقی ژلاتینی، تشویقی استخوان، تشویقی شکلاتی، تشویقی بیسکویتی، تشویقی میوه ای، تشویقی فلوراید دار، تشویقی طرح استخوان، تشویقی طرح قلب و تشویقی های نرم می باشند.

از لحاظ شکل های هندسی اشکالی چون دایره، مثلث، لوزی، قلب، استخوان، ستاره و مستطیل را می توان در شکل های تشویقی سگ موجود در دنیای تجارت بافت.

اگر بخواهیم تشویقی ها را از لحاظ میزان رطوبت دسته بندی کنیم می توان به طور کلی برای آن ها دو گروه تشویقی های خشک و تشویقی های نرم و مرطوب را برشمرد.

از لحاظ مواد اولیه نیز تشویقی ها را به دو دسته تشویقی های طبیعی و تشویقی های ساخته شده با مواد غذایی دیگر دسته بندی می توان نمود.

تشویقی های طبیعی شامل استخوان ران گاو، نای بره، گوش بره، بال مرغ و پای مرغ می باشند که هم به صورت خشک و هم به صورت تازه برای سگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی کیفیت غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بررسی کیفیت غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بررسی کیفیت غذای تشویقی سگ 70 گرمی موضوعی است که در این قسمت از متن می خواهیم پیرامون آن سخن بگوییم.

این خوراک در بسته بندی های بسیار مرغوب و مطابق با استاندارد های روز دنیا قرار می گیرد. بسته ها طوری طراحی شده اند که از ورود حرارت و گرمای خورشید و رطوبت های محیطی به درون آن پیشگیری به عمل می آید و از فاسد شدن آن جلوگیری می شود.

از مواد اولیه غذایی تازه و درجه یک در ساخت خوراک های تشویقی سگ به کار برده می شود.مواد گوشتی پروتئینی، سبزی ها و میوه ها از جمله این مواد به شمار می روند.

انواع ویتامین ها و افزودنی های مفید برای رشد و انرژی دهی به سگ در طی فرایند ساخت خوراک به آن اضافه می شود. ویتامین ها آ، دی، ای و مواد معدنی کلسیم و روی جزء مواد مغذی خوراک های تشویقی می باشند.

روش تولید غذا با استفاده از بهترین ماشین آلات پیشرفته و به روز صورت می گیرد. از این رو کیفیت محصول تولیدی بسیار بالا می باشد.

بسته ها پس از مراحل آماده سازی به قسمت وزن کشی رفته و در آنجا با استفاده از ترازو های دقیق دیجیتالی وزن می شوند و سپس وکیوم می گردند تا از ورود هوا و نور خورشید و رطوبت به درون آن ها پیشگیری شود.

عرضه کننده غذای تشویقی سگ 70 گرمی

عرضه کننده غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بازرگانی دارا پت عرضه کننده غذای تشویقی سگ 70 گرمی در طعم های متفاوت می باشد که محصولات خود را در حجم کلی و با قیمتی استثنایی به مشتری های خویش ارائه می دهد.

این بازرگانی با ارتباط مستقیم با کارخانه ها و شرکت های تولیدی محصولات ساخت این تولید کنندگان را بدون واسطه دریافت کرده و به صورت عمده و با نرخ بسیار پایین تر از بازار رایج در اختیار بازرگانان و خریداران محترم قرار می دهد.

به طور کلی شرکت فروش اینترنتی دارا پت در خصوص انواع خوراک های تشویقی و اصلی برای حیوان های خانگی مانند سگ، گربه، پرندگان، آبزیان و جوندگان محصولات خود را عرضه می کند. خوراک های خشک، تر، تشویقی ها از محصولات مهم و اساسی هستند که به طور کلی در این مجموعه ارائه می شوند.

برای آگاهی از قیمت غذای تشویقی سگ در وزن 70 گرم و دیگر انواع تشویقی ها، همچنین برای چگونگی ارسال محصولات، تضمین خرید و اصالت فیزیکی کالا می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست آمده است با ما در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه این بازرگانی آماده پاسخ دادن به همه سوال های شما در خصوص خوراک تشویقی برای سگ هستند و در این حوزه به راهنمایی شما مبادرت می ورزند.

در هر کجای ایران که هستید می توانید انواع خوراک تشویقی سگ را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات سفارش داده شده را در محل کار و یا منزل دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما