مراکز توزیع غذا ماهی اکسترود شده

مرکز اصلی توزیع انواع غذا ماهی اکسترود شده این نوع از محصولات را در بسته بندی های مختلف، کیفیت مناسب و با قیمت های ارزان ارائه می کنند. البته عرضه غذا ماهی به صورت عمده انجام می شود و در این راستا تجار و کسانی که در امر پرورش چنین آبزیانی می باشند، می توانند که به راحتی کالای مرغوب را به دست آورند. این فراورده ها تحت شرایط استاندارد و فاقد هر نوع آلودگی ها و مواد مضر گوناگون هستند.

مراکز توزیع غذا ماهی اکسترود شده

وزن انواع غذا ماهی اکسترود شده

"

 

غذا ماهی اکسترود شده از نظر فنی یکی از نمونه‌های حیاتی و متداول در صنعت تولید غذای ماهی‌های زینتی و پرورشی محسوب می ‌شود. در اصل خوراک از ترکیب مختلفی از مواد اولیه تشکیل و سپس به اشکال متنوعی تبدیل می‌ شود. این غذاها به صورت متراکم و در انواع پولکی، توپی، اکسترود و سایر اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند.

غذا ماهی اکسترود، به لحاظ فنی یکی از نمونه‌های حیاتی و رایج در حوزه تولید غذای ماهی‌های زینتی و پرورشی محسوب می‌شود. این نوع غذا در واقع از ترکیب متنوعی از مواد اولیه تهیه می‌شود و سپس به اشکال مختلفی تبدیل می‌گردد. این اشکال می‌توانند شامل پولکی، توپی و سایر اشکال متنوع باشند، هرکدام با وزن خاص خود.

این نمونه‌ های متراکم، با استفاده از ترکیبات مختلف مواد اولیه، به شکل‌ های مختلف طراحی و سپس به بازار عرضه می‌ شوند. هر یک از این اشکال، وزن مشخصی را دارا هستند که بر اساس نیازهای مختلف در زمینه خوراک ماهی ‌های زینتی و پرورشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع وزن پاکت

  • ۱۰۰ گرمی
  • ۵۰۰ گرمی
  • ۱۰۰۰ گرمی
  • ۲۰۰۰ گرمی
  • ۲۰ کیلوگرمی
  • ۲۵ کیلوگرمی

تنوع عدل بندی‌ غذا ماهی می تواند گستره‌ای از انتخاب‌ها را برای متخصصان و علاقه‌مندان به حوزه خوراک و پرورش آبزیان فراهم کند. در واقع، این انواع بسته‌بندی از کوچک تا بسته‌بندی‌های بسیار بزرگ برای تجار و مزارع پرورشی ماهی، قابل دسترسی هستند.

یک نکته دیگر این است که تاجران عمده، با توجه به نیازهای بیشتر خود، می‌توانند این محصولات را به صورت کیسه‌های بزرگ‌تر تهیه کرده و استفاده‌ های بیشتری از آنها ببرند، که البته این امر علاوه بر این که به بهینه‌سازی حمل و نقل کمک می ‌کند، برای آنان هزینه‌ های قابل توجهی نیز صرفه‌جویی می ‌کند.

در کل، این تنوع در بسته‌بندی و امکانات متعدد، این محصول را به یک گزینه انعطاف‌پذیر و مناسب برای انواع مختلف نیازها تبدیل کرده است. همچنین، باید تاکید شود که تمامی مراحل تولید و بسته‌بندی با رعایت استانداردهای کیفیت انجام می‌ شود، تا مطمئن شوید که این محصولات علاوه بر کاربرد عملی، دارای کیفیت و ارزش غذایی مطلوبی نیز هستند.

شرکت عرضه غذا ماهی اکسترود شده

"</p

شما با مراجعه به بزرگترین شرکت عرضه غذا ماهی اکسترود شد ه می توانید این فراورده ها را با بهترین کیفیت و شرایط تهیه کنید. این نوع محصولات از مواد اولیه ای که کیفیت بالایی دارند تهیه می شوند و در همین حال فاقد هر نوع ترکیبات مضر می باشند.

ضمن این که برای بچه ماهیان و همینطور ماهی های بالغ نیز مناسب اند. از آنان جهت پرواری و یا هم مولد می توان به نحو درست استفاده نمود. باید بگوییم که می توانید از عرضه کننده به گونه کلی و ارزان، از راه دور خرید کالا را هم انجام دهید.

برای این کار شماره های زیر در خدمت رسانی‌ حاضر می باشند. با آنان تماس بگیرید، جزئیات به دست آورد و همینطور اطلاعات خود را از خوراک ها بالا ببرید. به این صورت است که یک محصول خوب را تهیه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما