قیمت یونجه خشک جوندگان

قیمت یونجه خشک جوندگان به پارامتر های متعددی وابسته است که از آن جمله می توان به حجم سفارش، برند سازنده، وزن محصول، نوع بسته بندی و وزن کالا اشاره داشت. اگر به دنبال خرید یونجه جوندگان تازه با مناسب ترین قیمت هستید بهتر است از مراکز پخش این کالا آن را تهیه کنید. در ادامه شما را با خواص یونجه خشک آشنا خواهیم کرد. لطفاً ما را همراهی کنید.

قیمت یونجه خشک جوندگان

خواص یونجه خشک برای جوندگان

خواص یونجه خشک برای جوندگان

آیا می دانید خواص یونجه خشک برای جوندگان چه هستند؟ یونجه یکی از علوفه های اصلی است که در کنار جو، جو دو سر و تیموتی برای جوندگن مورد استفاده قرار می گیرد.

همانگونه که می دانید علوفه غذای اصلی حیواناتی است که به عنوان جونده شناخته شده اند. جونده ها در برنامه غذایی روزانه خود به حدود 80 درصد غذا های علفی نیاز دارند که یونجه خشک یکی از آن ها است.

یونجه خشک می تواند در کوتاه نگه داشتن دندان های پیشین جوندگان موثر باشد و از رشد بی رویه آن ها پیشگیری نماید. همانگونه که مطلع هستید اگر دندان های جونده بیش از حد رشد کنند نمی تواند غذا بخورد و سبب مرگ حیوان می شود.

علاوه بر عملکردی که این علوفه بر روی دندان های جونده دارد که بسیار هم مهم است می تواند در تامین بخش زیادی از انرژی این گروه از حیوانات موثر باشد.

این علوفه با دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های مغذی به حفظ شادابی پوست و مو در بدن جوندگان کمک می کند و مانع از ریزش مو و ایجاد بیماری های پوستی در حیواناتی چون خرگوش و همستر می شود.

خرید یونجه خشک جوندگان

خرید یونجه خشک جوندگان

برای خرید یونجه خشک جوندگان کلی و قیمت مناسب می توانید از طریق این سایت که متعلق به بازرگانی دارا پت است اقدام کنید و یونجه جوندگان تازه را سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات قیمت غذای جوندگان و دیگر محصولات این مجموعه می توانید به واسطه راه های ارتباطی زیر این نوشته با همکاران فروش ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما