قیمت کنسرو گربه 400 گرمی

قیمت کنسرو گربه 400 گرمی به پارامتر هایی همچون حجم فروش کنسرو گربه، وزن ظرف کنسرو، کیفیت مواد اولیه و روش تولید کنسرو گربه بستگی دارد. تمامی این پارامتر ها به همراه متغیر بودن نرخ ارز بر روی نرخ عرضه این محصول غذایی گربه تاثیرگذار هستند.

قیمت کنسرو گربه 400 گرمی

تولیدات کنسرو گربه 400 گرمی

تولیدات کنسرو گربه 400 گرمی

تولیدات کنسرو گربه 400 گرمی در داخل کشور سبب کاهش قیمت فروش این محصول در بازار های داخلی شده است. بهترین تولید کنندگان این عرضه با بهره گیری از فناوری های نوین و دستگاه های پیشرفته ساخت خوراک حیوانات، انواع کنسرو های متنوع را برای گربه های بالغ و بچه فراهم می آورند.

کنسرو های با چگالی های متفاوت برای گربه های بیمار، بچه گربه ها و گربه های با نژاد های گوناگون در کارخانجات تولید خوراک گربه مطابق با استاندارد های روز دنیا فراهم می شود.

کنسرو با طعم مرغ، اردک، بوقلمون، گاو، بره، ماهی و میگو که همراه با سبزیجات و میوه هایی چون موز، کیوی و هویج آماده می گردند برای گربه ها بسیار مفید می باشند و سبب افزایش انرژی آن ها می شوند.

تولیدات کنسرو گربه داخلی از لحاظ کیفیت با بسیاری از محصولات خارجی برابری می کند، لیکن از لحاظ قیمت بسیار پایین تر از محصولات مشابه خارجی به فروش می رسد. به همین سبب طرفداران بسیاری یافته است.

فروشنده کنسرو گربه 400 گرمی

فروشنده کنسرو گربه 400 گرمی

بازرگانی دارا پت فروشنده کنسرو گربه 400 گرمی عمده و ارزان قیمت با طعم های گوناگون همچون طعم مرغ و گوشت، طعم اردک، طعم ماهی و میگو می باشد.

برای کسب اطلاعات قیمت کنسرو گربه و دیگر محصولات این بازرگانی از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده اند با ما در تماس باشید.

کارشناس های فروش این مجموعه اطلاعات لازم در خصوص غذای گربه کنسروی را در اختیار شما قرار می دهند و به راهنمایی و مشاوره شما اقدام خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما