قیمت فروش کنسرو سگ ایرانی

کنسرو سگ ایرانی را به قیمت های خوبی می توانید از محل فروش بهترین نمونه محصولات به دست آورید. البته نرخ ها به دلایلی‌ همیشه یکسان نمی باشند. در این زمینه خارجی و ایرانی بودن، کیفیت مواد اولیه، نوع بسته‌بندی، مارک توزیع کننده و همچنین نحوه خرید مشتریان تاثیر گذار است. به هر حال از مرکز عرضه کنسرو می توانید قیمت ها را به دست آورید. از طرفی باید بگوییم که بهترین کنسرو سگ ایرانی عمده، ارزان تر توزیع می شود.

قیمت فروش کنسرو سگ ایرانی

مدل های مختلف کنسرو‌ های سگ

مدل های مختلف کنسرو سگ ایرانی

کنسرو سگ ایرانی در مدل های مختلف تولید می گردد. اول این که بد نیست بدانید آنها دو نوع اصلی دارند، یکی به صورت سوپ بوده که به آن پوچ هم می گویند. دیگری اندکی رطوبت کمتری داشته و به شکل سفت مانند است. این نمونه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. از طرفی هر یک طعم های به خصوصی دارند که در زیر برای شما نام می بریم:

  • نوع مخصوص با گوشت بره
  •  نمونه هایی با گوشت ماهی و مرغ
  •  با طعم گیاهانی متفاوت مثل اسفناج و هویج

در کنار این هر یک از فرآورده ها را امروزه در بسته‌بندی های گوناگون قرار می دهند که می شود به نوع قوطی های پلاستیکی و یا هم فلزی اشاره کرد. وزن آنها از 100 گرم به بالا بوده و با برندهای‌ متفاوت هم امروزه می بینیم که در دسترس قرار می گیرند. خلاصه این که نوع مرغوب را باید از بهترین فروشنده تهیه کرد.

مرکز عرضه کنسرو سگ ایرانی

مرکز عرضه کنسرو سگ ایرانی

بزرگترین مرکز عرضه کنسرو سگ ایرانی این نوع محصولات را در هر طعمی که بخواهید با برندهای مشهور کشورمان ارائه می کند. ضمن این که فرآورده ها همه استاندارد می باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی تولید گردیده اند.

اما برای این که بتوانید به صورت عمده و از راه دور به ارائه درخواست خرید بپردازید، می شود که سفارش را آنلاین به فروشنده بدهید. با شماره های مختلف بخش فروش تماس برقرار کنید و به این صورت نه تنها به خرید کالا اقدام نمایید، بلکه معلومات دقیق را هم به این شکل به دست می آورید.

محصولات را فروشنده سریع به مقصد شما ارسال خواهد کرد و همچنین سالم می رساند. سفارش‌ها توسط خودرو‌های مناسب ارسال می شوند و در همین حال هر نوعی را که درخواست داده باشید، در اسرع وقت به دست می آورید. بنابراین جهت خرید با این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما