قیمت غذا بچه خرگوش سوپر پریمیوم 1 کیلویی

غذا خرگوش پریمیوم در حجم های یک کیلویی نرخی کمتر را در مقایسه با نمونه های دیگر دارد. اتخاذ این گونه قیمت ها به خیلی از شرایط مانند نحوه بسته بندی، میزان تقاضا و کیفیت اجناس مربوط است که باعث شد تا پایین ترین هزینه ها را از آن ها ببینید. از سویی اگر دقیق ترین مقادیر و جزئیات مربوط به نرخ های تصویبی را می خواهید کاربران فروش ما را از یاد نبرید.

قیمت غذا بچه خرگوش سوپر پریمیوم 1 کیلویی

همه چیز درباره غذای خرگوش

همه چیز درباره غذای خرگوش قبل از این که ریز جزئیات را در مورد تغذیه این حیوانات شرح دهیم باید بیان کنیم که این خرگوش ها، مثل آدمیان برای بقای سلامت خود نیازی حیاتی به خوراکی کامل و مفید دارند.

حال این تقسیم بندی ها به این شکل هستند :

  • سالم ترین و نیز ضروری ترین ماده غذایی : درست است که تمایل این حیوانات به خوردن خیلی از چیز ها زیاد است اما مهم ترین موارد را، در بین یونجه های تازه باید بررسی کرد. خرگوش هایی که به بلوغ رسیدند این محصولات را راحت تر جویده و هضم می کنند. در واقع فیبری که در این اقلام موجود بوده برای بدن آن ها لازم است.
  • حضور سبزیجات در وعده های خوراکی : کرفس، نعناع، کاهو، جعفری، ریحان، گیشنیز، کلم پیچ، شوید و غیره از محبوب ترین سبزی های خوراکی برای رشد این موجودات کوچک هستند. سعی کنید در این بین برگ چغندر را حذف کنید زیرا از غذا های مضری بوده که باعث ایجاد گاز های فراوانی در شکم آن ها می شود. ریواس نیز مسمومیت و حتی مرگ را برایشان در پی دارد.
  • نقش انواع پلت پروتئینی : آن ها در سنین مختلف برای این خرگوش ها استفاده می شوند اما با بالا رفتن سن، باید آن ها را کمتر به حیوانات خود بدهید. چون نمونه های ذکر شده پروتئین دارند باعث افزایش وزن می شوند.
  • غذا های تشویقی مناسب : یکی از این نمونه های دلخواه میوه است که باید در فاصله های زیادی، به حیوانداده شود. مثلا هفته ای یک بار را به این کار اختصاص دهید.

خرید غذا آجیلی پریمیوم خرگوش مینیاتوری

خرید غذا آجیلی پریمیوم خرگوش مینیاتوری امکان خرید غذا خرگوش مینیاتوری از جدید ترین اقدامات است که برای تامین غذای این حیوانات انجام می گیرد البته باید اشاره کرد که در این بین، تنها از طرفی مراکز خاصی می شود به این امور پرداخت.

در این بین چنین بسته های استانداری که محتویاتی را در اشکال و رنگ هایی متغیر دارند، در حجمی بالا مورد تقاضا قرار می گیرند.

هم چنین نباید از این مساله روی گرداند که هر بسته ای از این تولیدات بسته به خواص موجود خود، مورد حمایت مشتریان خاصی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما