قیمت عمده غذای خشک گربه 10 کیلوگرمی

قیمت عمده غذای خشک گربه 10 کیلوگرمی متفاوت است. دلایل متعددی در این زمینه وجود دارد که می شود به کیفیت، شرکت تولید کننده و یا خارجی و داخلی بودن آن اشاره کرد. انواع مختلفی از غذای گربه تولید می شود که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

قیمت عمده غذای خشک گربه 10 کیلوگرمی

ماندگاری غذای خشک گربه چقدر است؟

ماندگاری غذای خشک گربه چقدر است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی از مشتریان پیش بیاید، این است که ماندگاری غذای خشک گربه چقدر است؟ برای این منظور، راحت می شود به تاریخ تولید و انقضاء آن مراجعه کرد. هر کدام از بسته های خوراکی، حتماً در گوشه ای، این تاریخ مصرف را دارند.

ممکن است روی بسته ها با واژه هایی مانند Best by که به معنی بهترین زمان استفاده است و Use by که منظور آن استفاده قبل از تاریخ می باشد، بر بخورید. به این مسائل به خوبی دقت داشته باشید تا غذای فاسد به حیوان خانگی ندهید.

اغلب کارخانه جات تولیدی، خوراک ها را سه ساله تاریخ مصرف می‌ زنند. ولی می تواند بر اساس کیفیت محصول و یا موادی که در آن به کار رفته، کمتر یا بیشتر هم باشد. به هر صورت، دادن غذای فاسد شده، گربه را بیمار می کند و ریسک بالایی دارد.

پس در هنگام خرید، به موضوع ماندگاری غذای گربه با دقت توجه نمایید تا فرآورده ای عالی را به دست آورید.

پخش کننده انواع غذای خشک گربه در بازار

پخش کننده انواع غذای خشک گربه در بازار

از بهترین پخش کننده انواع غذای خشک گربه در بازار، می توانید محصولاتی را تهیه کنید که از جنبه ای بی نظیر باشد. البته خرید به صورت عمده هم انجام پذیر است و شما با این روش، خواهید توانست با هزینه های کمتری فرآورده های مرغوب را به دست آورید.

از این مرکز می توانید غذای خشک گربه نوتری را تهیه نمایید که فوق العاده عالی می باشد. در هر صورت، توجه داشته باشید که جهت تغذیه سالم، گربه ها نیاز به خوراکی دارند که از این مواد تشکیل شده باشند:

• پروتئین: انواع گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز و غیره می باشد.
• تائورین: ایک نوع خاص از اسید آمینوی مفید و ضروری است.
• افزودنی ها: مواد معدنی، آنزیم ها، ویتامین ها، اسیدهای چرب و غیره اند.

محصولات درجه یک از این مواد تشکیل یافته اند که به نوعی تقویت کننده گربه شما خواهد بود و به این صورت می تواند تغذیه سالمی داشته باشد.

به هر حال، عرضه کننده نوع تضمین شده را که توسط شرکت های معتبری ساخته شده اند، به فروش می رساند. این کار به شکل عمده و به صورت غیر حضوری هم انجام می شود. این مجموعه، به سراسر ایران، غذای خشک گربه را ارسال می کند.

4

    • سلام همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماسی که در قسمت فرم هست در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما