قیمت عمده خوراک گربه آداک 2 کیلویی

گربه های خانگی، حیوانات بسیار حساسی هستند و نیاز به تغذیه با برنامه ریزی دارند. اما می توان بهترین خوراکی های آنان را که از قبل توسط برندهای معتبری تولید شده اند به دست آورد. در این نوشته، هدف ما بررسی قیمت عمده خوراک گربه آداک 2 کیلویی می باشد و از طرفی به معرفی محل فروش می پردازیم.

قیمت عمده خوراک گربه آداک 2 کیلویی

مقدار مصرف روزانه خوراک خشک گربه بالغ

مقدار مصرف رزانه خوراک خشک گربه بالغ

درباره این که مقدار مصرف روزانه خوراک خشک گربه بالغ چقدر است، باید گفت این بستگی به عوامل متعددی دارد. مثلاً سن، شرایط زندگی، مقدار انرژی ای که در یک روز با جست و خیز زدن مصرف می کند، دمای محیط زندگی و غیره.

اما در این زمینه، شرکت هایی که تولید کننده چنین محصولاتی هستند، یک سری پیشنهادات دارند که در زیر به آنان اشاره می کنیم:

• برای گربه های دو تا سه کیلوگرم، 30 تا 40 گرم در روز
• برای گربه های 4 تا 5 کیلوگرم، 45 تا 65 گرم در روز
• برای گربه های 6 تا 8 کیلوگرم، 65 تا 95 گرم در روز

به این موضوع نیز توجه کنید که خوراک ها هر کدام با همدیگر متفاوت هستند. به ترکیب مواد اولیه آنان بسیار دقت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا به خوبی گربه خود را تغذیه کنید و به این صورت، از دچار شدن به بیماری های مختلف، جلوگیری نمایید.

گربه ها نیز مانند سایر حیوانات دیگر، به میزان مشخصی غذای مقوی که در آن پروتئین و ویتامین ها وجود دارد، نیاز دارند. همچنین آنان به تائورین که نوعی آمینو اسید می باشد ضرورت داشته تا به این شکل، بهتر رشد کنند و زندگی سالمی داشته باشند.

نمایندگی پخش خوراک گربه آداک قیمت مناسب

نمایندگی پخش خوراک گربه آداک قیمت مناسب

برای تهیه خوراک خشک گربه و انواع گوناگون دیگر این محصولات، باید به مرجعی سر بزنید که معتبر باشد و از جانبی، بهترین برندها را ارائه دهد. ما پیشنهاد می نماییم که به نمایندگی پخش خوراک گربه آداک قیمت مناسب مراجعه کنید.

تاکید ما به این دلیل است که شما غذاهایی را به دست می آورید که استاندارد و کاملاً سالم هستند. همچنین شعبه فروش، با نرخ های بسیار خوبی به ارائه محصول می پردازد. حتی خریداران عمده می توانند برای تهیه بهترین ها به این مجموعه مراجعه کنند.

در هر حال، از این طریق می شود تازه ترین قیمت خوراک بچه گربه و بالغ شده را هم تهیه کرد. می دانید که نرخ چنین فرآورده هایی بر اساس کیفیت، برند سازنده و همینطور شیوه خرید و فروش تعیین می گردد.

در کل، این نمایندگی محصولاتش را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد و به این ترتیب، مشتریان راحت می توانند خرید غذاهای مرغوب گربه را در انواع مختلفی انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما