قیمت عرضه خاک گربه ایرانی

می دانید بر اساس کدام یک از فاکتورها قیمت عرضه خاک گربه ایرانی تعیین می شود؟ این نمونه محصولات به دلیل تفاوت هایی که با هم از نظر فیزیکی و کیفیت دارند با نرخ های گوناگون ارائه می گردند. ضمن این که نقش تولید کننده خاک نیز بسیار تاثیر گذار است، همچنین نباید از بحث چگونگی ارائه هم چشم پوشی نمود؛ چون که خاک گربه ساده و یا معطر عمده با بهای بیشتری کمتری پخش می شود.

قیمت عرضه خاک گربه ایرانی

مدل های خاک گربه ایرانی

 مدل های خاک گربه ایرانی

خاک گربه ایرانی مدل های متفاوتی دارد. برخی از آنان همین خاک های ساده می باشند که طی یک فرایند خاص به شکل قابل استفاده در می آیند و فاقد هر نوع انگل و یا هم حشرات موذی دیگر هستند. یک نمونه هم ساخته می شود که از مواد گوناگون استفاده می کنند. در زیر بیشتر برای تان‌ در این باره توضیح می دهیم:

• نوع کریستالی که از ژل های مخصوص آماده می گردد. آنان جذب خیلی بالایی داشته و همینطور جلوی انتشار بوی بد را می گیرند.

• نوع خود توده شونده هم تولید گردیده که هنگام دستشویی نمودن گربه ها، سریع به حالت توده ای جمع می گردند. جذب آنان نیز بالا است.

• نوع ساده یا همان غیر توده شونده هم به فروش می رسد که کیفیت دو نمونه بالا را ندارد.

در کنار این محصولات امروزه محصولات دیگری به نام معطر هم آماده می گردند که باعث می شود تا با استفاده از آنان دیگر شاهد ساطع شدن بوی بد در فضای خانه نباشید. این نوع کالاها در رایحه های گوناگون به فروش می رسند.

تولید کننده خاک گربه ایرانی

تولید کننده خاک گربه ایرانی

بهترین مجموعه که تولید کننده خاک گربه ایرانی است، همانطور که در بالا اشاره کردیم، نمونه های گوناگون را آماده می کند. ولی به فاکتورهای متعددی دقت دارد. برای مثال استانداردها را به خوبی لحاظ کرده و نوع بهداشتی را فرآوری می نماید.

آنها را برای این که در معرض آلودگی و رطوبت قرار نگیرند در بسته بندی های مجهز جای می دهد و سپس وارد بازار می کند. به این ترتیب پرورش دهندگان گربه ها هر کدام را که بخواهند راحت به دست می آورند و مورد استفاده قرار می دهند.

اما روش توزیع کارخانه ها عموماً به صورت عمده می باشد که این خود باعث شده تا تنها تجار این عرصه بتوانند درخواست خود را ارائه دهند. به هر حال شما هم اگر به این شکل می خواهید کالا را بخرید قادر بوده تا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما