قیمت روز غذای سگ ارزان

انواع غذای سگ ارزان نظیر غذای سگ شکاری و غذای سگ محلی را می توانید با نرخی ویژه از این فروشگاه تهیه نمایید. فرآیند تولید غذای سگ و قیمت روز این محصول از جمله مباحث مطرح در این نوشته به شمار می آیند. اگر به این بحث ها علاقه مند می باشید، لطفاً برای دریافت توضیح های مفصل تر با ما به ادامه مطلب بیایید.

قیمت روز غذای سگ ارزان

فرآیند تولید غذای سگ

فرآیند تولید غذای سگ

آیا در خصوص فرآیند تولید غذای سگ چیزی می دانید؟ آیا می دانید چه روش هایی در این زمینه به کار گرفته می شوند؟

برای پاسخ به این پرسش ها باید عرض نماییم که غذا های سگ که به صورت خشک آماده می شوند به دو روش سنتی و صنعتی قابل تهیه هستند.

روش های سنتی که عمدتاً به روش های خانگی معروف هستند، توسط صاحبان سگ ها و با موادی که در دسترس داشتند آن‌ ها را مخلوط نموده و پس از سایه خشک و یا آفتاب خشک نمودن آن ها اقدام به خشک کردن این غذا ها می نمودند. بدین وسیله آن ها بتوانند برای مدت های بیشتری این غذا ها را برای فصول سرد سال که امکان تهیه غذا برای حیوان کم است و یا وجود ندارد، آن را ذخیره نمایند.

اما روش های صنعتی که امروزه با استفاده از ماشین آلات مدرن اقدام به تولید غذا های پلت شده و خشک برای سگ ها می نمایند، با نظارت دقیق متخصص های این فن بر نوع و مقدار مواد غذایی، آن ها را ترکیب نموده و ویتامین های مورد نیاز را به آن می افزایند و پس از طی مراحل پودر نمودن مواد غذایی، با استفاده از خشک کن های صنعتی اقدام به خشک کردن آن ها می کنند. سپس آن ها را فشرده کرده و به صورت پلت در می آورند.

موادی که در فرآیند تولید به کار برده می شوند شامل آرد برنج، آرد ذرت، گوشت ماهی، گوشت گاو، گوشت مرغ، استخوان پودر شده، لوبیا و یا سبزیجاتی است که برای این حیوان مفید هستند.

خرید ویژه غذای سگ ارزان

خرید ویژه غذای سگ ارزان

شما می توانید غذای سگ ارزان را به صورت ویژه از این سایت خریداری نمایید.

اگر در زمره صادرکنندگانی می باشید که در عرصه بین المللی فروش خوراک خشک برای سگ ها فعالیت می نمایید، به شما توصیه می کنیم که این محصول را در حجم زیاد سفارش دهید تا از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد.

برای آگاهی از نرخ محصول و دیگر خدمات ما، با راه های ارتباطی که در این سایت آمده است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما