قیمت روز خوراک خشک سگ هپی داگ

خوراک خشک سگ یکی از با ارزش‌ترین فرآورده ها محسوب می شود. این محصول را در حال حاضر، شرکت های معتبری می سازند که می توان به معروف ترین آن، یعنی خوراک سگ هپی داگ اشاره کرد. اما قیمت روز چنین اقلامی به دلایل متعدد از جمله نوع بسته بندی و روش های عرضه، متفاوت می باشد. از جانبی، به علت نوسانات ارزی، نرخ ها همواره در حال تغییر هستند.

قیمت روز خوراک خشک سگ هپی داگ

فواید استفاده از خوراک خشک سگ

فواید استفاده از خوراک خشک سگ

بسیاری از کسانی که از سگ های خانگی نگهداری می کنند، ترجیح می دهند از نوع خشک خوراک مخصوص این حیوان تهیه کنند. اما چرا؟ و فواید استفاده از خوراک خشک سگ چیست؟ برای روشن شدن بهتر این مسئله، باید به چند مورد اشاره کنیم.

اول این که فرآورده هایی همچون غذای خشک، به صورت اکونومی، پرمیوم و سوپر پرمیوم ارائه می شوند. از طرفی، به صورت تشویقی و مکمل هم آن را تولید می کنند که هر کدام می تواند ویژگی های زیادی داشته باشد. اما در کل، خواص همه این ماده خوراکی عبارت می باشند از:

• دارا بودن انواع املاح آلی، ویتامین های مقوی، پروتئین و همینطور اسیدهای چرب سالم می باشد.
• مفید برای دندان های سگ بوده و به بدون چسبندگی است.
• سیر کننده هستند و به این صورت، حیوان مصرف کمتری دارد.
• ماندگاری آن بالا بوده و حتی در شرایط مختلفی نیز، فاسد نمی شوند.
• و این که، قیمت آن ارزان تر است.

این فرآورده ها برای رده های سنی مختلف سگ ها تولید می شوند و از جانب دیگر، به علت دارا بودن انواع ترکیبات موثر، در رشد، تقویت استخوان ها و سلامت کلی مفید هستند.

نماینده پخش خوراک خشک سگ خارجی

نماینده پخش خوراک خشک سگ خارجی

اغلب خوراک های حیوانات خانگی، به ‌خصوص سگ ها، وارداتی اند. اگر می خواهید بهترین فرآورده را از مارک های مطرح جهان به دست آورید، پیشنهاد می دهیم که به نماینده پخش خوراک خشک سگ خارجی مراجعه کنید.

غذا سگ خارجی را از شعبه متذکره، می توانید با قیمت های مناسب، به صورت عمده و کیفیت بی نظیر تهیه نمایید. فروشنده به شکل غیر حضوری هم عرضه کالا را انجام می دهد که دیگر نیازی نیست مسافت های طولانی را جهت خرید محصولی عالی طی کنید.

این عرضه کننده آنلاین خوراک سگ هپی داگ که یکی از برندهای نام آشنا در کل جهان است، در بسته بندی های شیک و استاندارد، به نقاط مختلف ایران محصولات خود را ارائه می دهد. اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید، با فروشنده این سایت تماس بگیرید.
محصول پس از سفارش، در اسرع وقت ارسال شده و سالم به شما تحویل داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما