قیمت تشویقی سگ بیسکویت

قیمت تشویقی سگ بیسکویت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان مواردی همچون وزن تشویقی، بسته بندی محصول، نوع تشویقی بیسکویت، حجم سفارش، نوع عرضه، برند سازنده، نرخ تورم و ارز را بیان داست. طرز تهیه، نحوه استفاده و خواص تشویقی سگ بیسکویت مرغوب موضوعاتی هستند که در ادامه این مقاله درباره آن ها سخن خواهیم گفت. همچنین درباره خرید تشویقی بیسکویت با شما گفتگو خواهیم کرد. لطفاً ما را همراهی کنید.

قیمت تشویقی سگ بیسکویت

طرز تهیه تشویقی سگ بیسکویت

طرز تهیه تشویقی سگ بیسکویت

طرز تهیه تشویقی سگ بیسکویت موضوعی است که در این قسمت از مطلب راجع به آن با شما حرف می زنیم.

برای تهیه یک نشویقی از نوع بیسکویت برای سگ لازم است کار هایی را انجام داد که البته چندان سخت نیستند و شما به راحتی می توانید یک بیسکویت خوشمزه را در خانه و با صرف مدت زمان نه چندان زیادی برای سگ محبوبتان درست کنید.

لازم است که ابتدا مواد اولیه را آماده کنید، موادی نظیر آرد گندم، گوشت مرغ یا ماهی و یا هر گوشتی که در خانه دارید، هویج و یا اسفناج از زمره مواد غذایی هستند که می توانید در ساخت این تشویقی به کار ببرید.

البته آماده کردن تشویقی سگ بیسکویت طعم دار با انواع میوه و سبزیجات تازه امکانپذیر است که با توجه به ذائقه سگ می توان از میوه هایی چون سیب، موز، گلابی و یا توت فرنگی استفاده کرد.

بعد از این که مواد را با هم در دستگاه مخلوط کن ریختید و خمیر یکدستی حاصل گردید آن ها را به شکل های متنوعی که دوست دارید در بیاورید و در فر بپزید.

پس از پخت آن ها را از فر خارج کرده و بگذرید تشویقی ها به آرامی سرد شده و سپس می توانید هر زمان که نیاز بود به سگ خود از این خوراکی خوشمزه بدهید.

خواص تشویقی سگ بیسکویت

 خواص تشویقی سگ بیسکویت

خواص تشویقی سگ بیسکویت را می توان اینگونه برشمرد:

  1. تنوع زیادی در طعم بیسکویت سگ وجود دارد که بر اساس سلیقه ای که هر سگ دارد می توان یک یا چند تا از آن ها را برای حیوان خانگی باوفای خود انتخاب نمود.
  2. این تشویقی ها بسیار خوشمزه هستند و سگ ها تمایل فراوانی به خوردن آن ها از خود نشان می دهند. به همین سبب است که سگ به راحتی کار هایی که از او انتظار می رود انجام دهد انجام خواهد داد تا تشویقی محبوب خود را به دست آورد.
  3. از آنجایی که این بیسکویت ها خشک هستند به آسانی قابل نگهداری هستند و اگر در محیطی خشک و خنک قرار گیرند برای مدت های طولانی سالم می مانند.
  4. در ساخت آن ها از رنگ های غیرمجاز و یا افزودنی های مصنوعی و نگهدارنده ها به کار نرفته است، بنابراین بسیار طبیعی هستند و برای سلامتی سگ بسیار مفید می باشند.
  5. بسته بندی خوبی دارند و در وزن های مختلف تولید می شوند. تشویقی سگ بیسکویت 60 گرمی و 80 گرمی از جمله این تشویقی ها هستند.
  6. اگر سگی بی انگیزه باشد و یا دچار افسردگی باشد با خوردن این تشویقی شور و نشاط لازم را به دست می آورد. زیرا مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ در این بیسکویت گنجانده شده اند تا او را شاداب نگه دارند و انرژی لازم را به او ببخشند.

نحوه استفاده تشویقی سگ بیسکویت

نحوه استفاده تشویقی سگ بیسکویت

نحوه استفاده تشویقی سگ بیسکویت به چه صورت است؟ این پرسش را شاید کاربران فضای مجازی که از سگ ها نگهداری می کنند بارها پرسیده باشند. برای این که به آن پاسخ دهیم باید بگوییم که تشویقی بیسکویت را می توان به صورت خشک و یا ترکیب با خوراک های تر و یا ترکیب با شیر و یا آب به حیوان داد.

البته این که این غذا را به چه صورت به حیوان بدهید کاملاً به تمایلات غذایی حیوان وابسته است. برخی سگ ها دوست دارند بیسکویت خود را به صورت خشک مصرف کنند، لیکن برخی دیگر دوست دارند بیسکویت را در کمی شیر بخورند.

البته باید بگوییم که بهترین روش مصرف این است که این تشویقی به صورت خشک به سگ داده شود زیرا خاصیت ضد پوسیدگی در دندان ها ایجاد می کند و محیط لا به لای دندان ها را از میکروب ها پاک می کند. از این رو حیوان با جویدن آن ها دهانی سالم و بدون میکروب های مزاحم دارد.

خرید تشویقی سگ بیسکویت

خرید تشویقی سگ بیسکویت

اگر به دنبال خرید تشویقی بیسکویت سگ هستید و لازم است که حجم زیادی از این کالا را با قیمتی پایین سفارش دهید به شما پیشنهاد می کنیم که با همکاران ما در بازرگانی دارا پت تماس برقرار کنید.

کارشناسان مجرب شرکت غذای حیوانات خانگی دارا پت آمادگی دارند تا راجع به غذای تشویقی سگ و دیگر محصولاتی که در این مجموعه به فروش می رسند اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

اگر درباره این کالا و یا قیمت فروش عمده آن، نحوه ارسال، تضمین خرید و اصالت فیزیکی محصول سوالی دارید با ما به واسطه راه های ارتباطی زیر این پست در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما