قیمت انواع کنسرو غذا بچه گربه

کنسرو غذا بچه گربه در فروشگاه ها دارای قیمت های مختلفی مباشند.

دیدن این کنسرو ها در انلاین شاپ ها و یا رد شدن از کنار قفسه های غذای گربه ممکن است شما را در خرید گیج کند که کدام یک از این غذا ها با قیمت های مختلف مناسب تر هستند.

مهمترین نکته در تعین قیمت این کنسروها اول ایرانی یا خارجی بودن برند و دوم کیفیت کنسرو غذای بچه گربه میباشد.

بهتر است از خرید کنسرو های ارزان قیمت برای گربه ها به خصوص بچه گربه ها که سیستم گوارشی ضعیف تری دارند اجتناب کنید و توجه داشته باشید که با توجه به سن بچه گربه کنسرو مورد نظر را تهیه بفرمایین.

قیمت انواع کنسرو غذا بچه گربه

3 نکته در مورد کنسرو غذا خشک گربه

3 نکته در مورد کنسرو غذا خشک گربه سه نکته مهم و قابل تامل کنسرو غذا خشک گربه:

اولین و مهم ترین نکته در کنسرو غذای خشک نسبت به غذای تر نگهداری راحت تر کنسرو میباشد که میتوان ساعت ها در محیط باقی بماند و خراب نشود و غذای کنسرو خشک گربه حاوی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز گربه ها میباشند.

هزینه کنسرو غذای خشک به نسبت کنسرو غذای تر پایین تر است و در دراز مدت باعث کاهش هزینه ها میشود (البته گربه ها هم به غذای خشک هم غذای تر احتیاج دارند)

غذای خشک به سلامت بدن گربه کمک میکند اول اینکه باعث کم شدن بوی بد مدفوع گربه شده و دوم اینکه گربه به واسطه جویدن غذای کنسروی خشک به سلامت دهان دندانش و تمیز شدن دندان ها کمک میکند.

آنچه باید از کنسرو طعم مرغ گربه بدانید

آنچه باید از کنسرو طعم مرغ گربه بدانید از ان جهت که گربه ها حیواناتی گوشت خوار هستند پس برای سلامتی و رفع نیاز غریزی گربه ها لازم است از گوشت در برنامه غذایی انها استفاده کرد اما نکته حائض اهمیت اینست که نمیشوند گوشت خام را به علت دیر هضم بودن یا بیماری های انگلی در برنامه غذایی گربه ها گنجاند بنابراین بهترین گزینه استفاده از کنسروها میباشد که با طعم های مختلف همچون مرغ گوشت در بازار موجود است.

تغذیه خوب و متعادل برای گدبه ها بسیار مهم است و تغذیه قابل قبول تغذیه است که تمام فاکتورهای لازم برای رشد کافی و سلامت گربه را در خود داشته باشد. غذای خشک مقادیر مناسب ویتامین ها، کربوهیدرات، پروتئین و… را به بدن گربه می رساند اما تنها حاوی نهایتاً ۱۰ درصد رطوبت می باشد. لازم است بقیه رطوبت مورد نیاز گربه‌ها را از طریق غذاهای مرطوب تامین کنید. غذاهای کنسروی گربه با داشتن حدود ۸۰ درصد رطوبت، نیاز گربه به آب را تامین کرده و تمام ریز مغذی های ضروری را به او می رسانند.

یکی از کنسرو های مورد علاقه گربه ها کنسرو طعم مرغ گربه میباشد، این کنسرو حاوی ۶۰ تا ۷۰ درصد رطوبت است گوشت مرغ به صورت ریش ریش قطعه قطعه با اب گوشت سبزیجات مواد طعم دهنده و ویتامین ها با حرارت بالا و رعایت استاندارهای کیفی در کارخانه کنسرو میشوند به علت طعم خوب گربه ها علاقه زیادی به کنسرو های مرطوب به خصوص مرغ دارند.

کنسرو مرغ دارای پروتیین بالایی هست که کاملا نیاز گربه شما به پروتیین را تامیین کرده و تا ساعت ها انرژی و شادابی کامل به گربه شما هدیه میدهد.

کنسرو مرغ گربه به علت استفاده نکردن غلات دارای کربوهیدرات پایینی هستند که از چاقی و اظافه وزن گربه و مشکلاتی مثل دیابت کم تحرکی، فشار خون بالا ، کاهش ظرفیت تنفسی ، تضعیف سیستم ایمنی بدن که از چاقی گربه میباشد جلوگیری میکند.

چند نکته مهم در مورد کنسرو طعم مرغ گربه عبارتند از:

جویدن و هضم راحت و بوی خوشایند؛ کنسرو ها جویدن راحت تری نسبت به غذاهای خشک دارند و برای بچه گربه ها و گربه های پیر و سالخورده مناسب تر است . همچنین غذای کنسرو شده به دلیل رطوبت بالا و نرمی هضم راحت تری دارد. کنسرو طعم مرغ گربه دارای بوی وسوسه انگیزی است که گربه هایی که تمایلی به غذا خوردن نشان نمیدهند یا کم خوراک تر هستند را وسوسه کرده تا تغذیه مناسبی داشته باشند.

.

باکیفیت ترین انواع کنسرو غذا تازه گربه کدامند؟

باکیفیت ترین انواع کنسرو غذا تازه گربه کدامند؟ اگر می خواهید گربه شما خوش اخلاق زیبا شاداب و سلامت همچنین عمر طولانی در سال‌های آینده زندگی خود داشته باشد باید تغذیه مناسب با کیفیت و متعادل او را از زمان های کودکی و جوانی برنامه ریزی کنید.

کمبود یا زیاد شدن یک ویتامین در بدن گربه ممکن است مشکلات جدی در سلامتی گربه شما ایجاد کند درصد ویتامین ها به خصوص ویتامین های محلول در چربی ویتامین d۳ و املاح معدنی باید طبق توصیه و تاییدیه انجمن رسمی کنترل غذا باشد در موقع خرید یک کنسرو تازه گربه باید به درصد دقیق مواد های مواد موجود مثل منیزیم فسفر کلسیم مس در روی بسته بندی محصول دقت کنیم.

کنسرو غذا تازه گربه براساس سن شرایط بدنی و حتی نراد گربه طراحی و تولید شده اند و میزان چربی، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی آن ها به طور دقیق اندازه گیری شده است. در میان غذاهای تجاری گربه غذای کنسرو غذای تازه گربه به این دلیل که حاوی تکه ها یا ذرات گوشت واقعی هستند غریزه گوشتخواری گربه را بهتر از غذای خشک ارضاء کرده و تغذیه ای لذت بخش تر و مطابق با سلیقه گربه را به آن ها هدیه می‌کنند.

بهتر است بعد از خرید کنسرو غذای تازه برای تازه نگه داشتن ان‌را به ظروف شیشه ای انتقال داد.

باکیفیت ترین کنسرو غذای تازه گربه کنسروی است که با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مواد با توجه به انواع نژاد ها و سن گربه تهیه شود خوش طعم و دارای بوی وسوسه انگیز باشد دیر هضم نباشد برای گربه مشکلات گوارشی درست نکند.

فروشگاه عرضه کنسرو غذا بچه گربه

فروشگاه عرضه کنسرو غذا بچه گربه عرضه کنسرو غذا گربه در فروشگاه به صورت غذای خشک و مرطوب موجود است.

تولید و عرضه کنندگان کنسرو غذای بچه گربه با در نظر داشتن سن بچه گربه ها دست به تولید کنسرو زده اند بهترین کنسرو ها برای بچه گربه ها کنسروی است که سن مناسب بچه گربه روی ان درج شده باشد و در داخل کنسرو به دلیل سیستم گوارشی ضعیف بچه گربه از بهترین و تازه ترین مواد غذایی استفاده شود.

باید در نظر داشت حتما موقع خرید کنسرو غذای گربه به انقضا و تاریخ تولید توجه داشته باشیم و کنسرو غذای گربه رو بیش از نیم ساعت در معرض هوای ازاد نگذاریم.

از سه ماهگی گربه ها میتوان از کنسرو غذای گربه که در فروشگاه ها عرضه میشود برای گربه استفاده کرد فقط این نکته را توجه داشته باشید کا یک ظرف اب در کنار غذای بچه گربه باشد تا دچار کم ابی نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما