قیمت استثنایی خرید غذای سگ آپارتمانی درجه یک

امروزه نگهداری از حیوانات خانگی به خصوص سگ در منازل بسیار زیاد شده است و نکته مهمی که وجود دارد تهیه غذای این سگ های خانگی است و خرید غذای سگ آپارتمانی یکی از مهم ترین فاکتور های نگهداری سگ در منزل است. تغذیه سگ های خانگی منحصر به فرد و خاص می باشد و بنابراین تهیه آن ها نیاز به اطلاعات کافی در مورد نگهداری آنها دارد.

قیمت استثنایی خرید غذای سگ آپارتمانی درجه یک

محبوبترین غذای سگ آپارتمانی چیست؟

محبوبترین غذای سگ آپارتمانی چیست؟

بیشتر افرادی که از سگ ها نگهداری می کنند از غذاهای آماده ی کنسرو شده استفاده می کنند چرا که دارای مواد مغذی مورد نیاز سگ بوده و از کالری مناسبی برخوردار است، همچنین از لحاظ بهداشتی برای حیوانات بسیار مطمئن تر است.

اما به طور کلی غذای سگ آپارتمانی از تنوع زیادی برخوردار است از غذاهای خشک و آماده داخل بازار تا غذاهایی که میتوان آنها را در خانه تهیه کرد از جمله این غذاهای بسیار مقوی برای نگهداری این سگها می توان به غذا های پروتئینی که غذای اصلی محسوب می شوند و باید به صورت کاملاً پخته مصرف شوند اشاره کرد.

یکی از این مواد مورد نیاز گوشت است و علاقه فراوانی به گوشت دارند بیشتر نیازهای غذایی سگ را گوشت تامین می کند ولی به تنهایی کافی و اقتصادی نبوده و برای کامل کردن آن می‌توان سیب زمینی، ماکارونی، هویج و سبزیجات به گوشت اضافه کرده و با هم آنها را پخت.

مرغ:خوردن مرغ برای سگ ها مفید است چرا که هضم آن آسان است ولی کالری آن نسبت به گوش کمتر است حتما باید در هنگام پخت مرغ استخوانهای آن را جدا کرد چرا که نباید در دستگاه گوارش سگ مشکلی ایجاد کند.

پای مرغ را نباید به تنهایی به عنوان وعده غذایی به سگ داد چرا که ارزش غذایی پایینی دارد و ایجاد یبوست می کند و نباید بیش از ۱ الی ۲ بار به سگ داده شود.

ماهی: حتماً استخوان های آن را باید جدا کرد و از ماهیهای کلیکا نباید زیاد به سگ داده شود چرا که در جذب برخی از ویتامین‌ها اختلال ایجاد می کند.

برنج هم یکی دیگر از غذاهایی است که میتوان به سگ داد برنج پخته غذایی این است که هضم آن آسان بوده و به همراه مرغ غذای مناسبی باشد مصرف کته با ماست به عنوان غذایی سبک به سگهای دچار مشکل گوارشی مناسب است.

تخم مرغ: پخته نیز برای توله ها و سگ هایی که دوره بیماری را طی می‌کنند غذای مناسب است از سبزیجات و میوه‌ها که منابع مناسبی برای ویتامین e هستند می توان برای غذای سگ ها نیز استفاده کرد. سگها  قادرند پروتئین و چربی مورد نیازشان را از سبزی بگیرند. کلم و سیب زمینی پخته برای غذای سگ مناسب است اما از مهمترین و جامع‌ترین غذاهایی که صاحبان سگ های خانگی به آنها می‌دهند غذاهای آماده میباشد که به صورت کنسروی و یا غذای خشک و نیمه خشک در دسترس هستند این غذاها از ارزش غذایی مناسبی برخوردارند و مصرف آنها طبق دستورالعمل کارخانه بسیار مفید است غذای خشک را باید به همراه میزان فراوانی از آب به سگ داد.

توصیه می شود که در خرید غذای سگ تمامی نکات ذکر شده را رعایت نمایید چرا که حیوانات خانگی می توانند در سلامت افرادی که در خانه زندگی می کنند تاثیر گذار باشد

تغذیه نامناسب حیوانات خانگی می تواند ناقل بسیاری از بیماری‌ها باشد بنابراین برای جلوگیری از این اتفاقات لازم است که تمام جوانب بهداشتی غذایی و دارویی حیوانات به صورت کاملاً استاندارد انجام پذیرد. لذا از این رو توصیه می شود که از غذاهای بسته بندی شده و خشک دارای تاریخ انقضای مناسب در تغذیه ی آن ها بیشتر استفاده نمایید.

خرید به صرفه غذای سگ آپارتمانی

نگهداری از سگ ها هزینه‌بر است و تهیه غذای آنها بسیار نکته مهمی است غذای خریداری شده برای آنها باید از کیفیت مناسب و استاندارد برخوردار باشد و همچنین تاریخ انقضای مناسبی داشته باشد ضمن اینکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

یکی از دغدغه های افرادی که سگ ها را نگه میدارند قیمت غذای سگ آپارتمانی است چراکه برخی از این غذاها از قیمت‌‌های بالایی برخوردار هستند . لذا برای حل این مشکل می توان از غذای سگ  آماده با قیمت های مناسب استفاده کرد.  این غذا می تواند  جایگزین مناسبی به جای غذاهایی که باید با قیمت گران از بازار خرید و در خانه آن را آماده کرد، شود. ضمن اینکه نگرانی بسیاری از صاحبان سگ را برطرف می کند چراکه در این کنسرو های آماده و غذاهای آماده انواع مواد مغذی مورد نیاز سگ گنجانده شده است.

فروش عمده غذای سگ آپارتمانی در کشور

فروش عمده غذای سگ آپارتمانی در کشور

فروش عمده غذای سگ در انواع و اقسام مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از شرایط و ویژگیهای خاصی برخوردار هستند. همچنین خوراک های مختلفی هم در بازار وجود دارد که دارای قیمت های متفاوت هستند ظاهر بسته بندی آنها، مواد ترکیبی آنها، فرمولاسیون استفاده از مواد مغذی در آنها متفاوت است. اما برای خرید چنین غذایی باید حتماً از اطلاعات کافی و دانش لازم برخوردار بود تا جنس اصلی را بتوان تشخیص داده و خریداری کرد.

این محصولات معمولاً به صورت عمده به صورت بسته بندی به فروش می رسد در فروش ویژه غذای سگ آپارتمانی که شامل عرضه ی جنس با کیفیت و استاندارد و بهداشتی و در حجم مناسب و با قیمتی مناسب است،  می توان نیاز غذایی حیوان خانگی خود به ویژه سگ را برطرف نمود. این فروش های ویژه به مشتریان در صرفه جویی اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

تولید مرغوبترین غذای سگ آپارتمانی

تولید مرغوب ترین غذای سگ آپارتمانی باید بسیاری از نکات مورد توجه قرار گیرد. غذای سگ باید دارای استانداردهای تغذیه مشخصی باشد که این استانداردها را سازمان استاندارد جهانی وضع کرده است.

این استانداردها شامل توصیه‌هایی مربوط به وجود پروتئین چربی، ویتامین های محلول در آب، ویتامین های محلول در چربی، مواد معدنی موجود در مواد غذایی و … می باشد.

داشتن این مواد مغذی در غذاها بسیار ضروری است و معمولاً برای این نوع از حیوانات خانگی آپارتمانی دو نوع جداگانه از مواد مغذی را در نظر می‌گیرند. یکی برای آن دسته از حیوانات کوچک یا به عبارتی توله و یکی برای حیوانات بزرگ و در اصطلاح بالغ، برای رشد حیوانات کوچک و به خصوص سگ (توله سگ ) و برای نگهداری بزرگسالان.

در سطح جهانی استانداردهای غذایی و دارویی استانداردهای مربوط به غذای حیوانات خانگی را تنظیم می‌کنند. این استانداردها بیانگر این است که تولید غذا برای حیوانات مانند غذاهای انسانی نیاز به شرایط بهداشتی بسیار بالا، حذف مواد مضراز غذای آنها و بسته‌بندی مناسب دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما