فروش مستقیم غذا تر سگ در سراسر کشور

غذا تر سگ، انواع مختلفی دارد. آنان یکی از بهترین خوراک ها به شمار می روند که مزایای گوناگونی دارند. در کنار این، شاهد فروش مستقیم غذا تر سگ خانگی در سراسر کشور هستیم. عرضه کننده، این فرآورده ها را با قیمت های عالی ارائه می کند.

فروش مستقیم غذا تر سگ در سراسر کشور

مزایای استفاده از غذا تر سگ چیست؟

مزایای استفاده از غذا تر سگ چیست؟

در کل دو نوع غذای سگ وجود دارد که به خشک و تر معروف است. هدف ما بیشتر در این مقاله همانطور که حدس می زنید، درباره نوع تر می باشد. ولی امکان دارد بپرسید که مزایای استفاده از غذا تر سگ چیست؟ در ادامه به شکل لیست وار توضیح می دهیم:

• این محصولات کمتر از نوع خشک، مواد افزودنی دارند.
• این فرآورده ها، پروتئین شان بیشتر و کربوهیدرات کمتری دارند.
• آنها بدون طعم دهنده و رنگ های مصنوعی بوده و نیاز به مواد نگهدارنده ندارند.
• به دلیل داشتن آب تا اندازه ای نیاز بدن سگ از این لحاظ، تامین می شود.
• گزینه مناسبی برای سگ های پیر بی دندان و همینطور بیمار هستند.

در نظر داشته باشید که این محصولات را به نام پوچ، سوپ و کنسرو ارائه می دهند که در اصل نام های تجاری آنان است. به هر حال، در این زمینه نیز نباید زیاده روی کنید. اصول خاصی برای تغذیه سگ ها بر اساس شرایط زندگی و سن شان وجود دارد.

مثلاً توصیه می شود که برای سگ های 5 کیلویی 1 قوطی، 10 کیلویی دو قوطی و 15 کیلویی 3 قوطی کنسرو اندازه متوسط را آماده کنید. این خوراک ها می توانند شامل انواع گوشت، سبزیجات و مواد معدنی مختلفی باشند که نیاز بدن سگ را تامین می کنند.

فروشنده بهترین غذا تر سگ خانگی

فروشنده بهترین غذا تر سگ خانگی

انواع خوراک کنسروی وجود دارد که در بسته بندی های قوطی فلزی و یا پلاستیکی ارائه می شود. از فروشنده بهترین غذا تر سگ خانگی می شود نوع مرغوب آن را که ساخته شده توسط کارخانه های معتبر جهان است، به دست آورد.

این بسته هایی که توسط عرضه کننده ارائه می شود عموماً دارای وزن های 150 یا 400 گرم می باشند. آنان همینطور در طعم های بره، بیف، سبزیجات، مرغ، بوقلمون، گوساله و غیره ارائه می شوند.

گفتنی است، مشتریان عمده هم قادر هستند که خرید را با خیالی راحت از این مجموعه اصلی عرضه غذا تر سگ نگهبان و خانگی به دست آورند. تهیه کالا را می توانید با روش های ساده و تنها با تماس گرفتن با واحد فروش این سایت انجام دهید.

خوراک هایی که فروشنده عرضه می کند، استاندارد، تازه، دارای تاریخ مصرف خوب و با کیفیت می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما