فروش غذا سگ خشک حمایتی ایرانی

فروش غذا سگ حمایتی خشک ایرانی، با بهترین کیفیت در بسته بندی های گوناگونی صورت می گیرد. این محصولات، برای سگ ها خانگی یک محصول مقوی و انرژی زا به شمار می رود و به دلیل ترکیبات بسیار خاصی که دارد، مرغوب بوده و هیچ ضرری برای حیوان ندارد. در ادامه جزئیات مفصلی پیرامون این کالا ارائه می کنیم.

فروش غذا سگ خشک حمایتی ایرانی

راهنمای کامل خرید غذای سگ

راهنمای کامل خرید غذای سگ در این بخش، به نکات متعددی اشاره می کنیم که در واقع راهنمای کامل خرید غذای سگ می باشد. اول این که این محصولات به شکل کنسروی و یا خشک عرضه می شوند. آنان طعم های گوناگونی دارند و اغلب هم به رنگ قهوه ای می توان مشاهده نمود. نوع خشک، متشکل از دانه های ریز و درشت است.

همچنین این محصولات اندکی رطوبت هم دارند که بین 6 تا 10 درصد می باشد و این به حیوان کمک می کند تا بهتر بتواند محصول را جویده و هضم کند. از طرفی، نوع کنسرو سگ، با مخلوط شدن انواع مواد اولیه تولید می گردد؛ اما تفاوت آن در میزان رطوبت است که بین 60 تا 80 درصد بوده  شاید چربی و پروتئین آن نیز بالاتر از نوع خشک باشد.

در هر حال، پیش از خرید باید به موارد متعددی دقت نمایید؛ مثلاً سن، وضعیت زندگی، حساسیت ها، میزان فعالیت، اندازه و نژاد سگ را در نظر بگیرید. از طرفی سعی کنید برندهای خاص را بخرید که معتبر هستند و محصولات شان درجه یک می باشد. همچنین نوع بسته بندی را بخرید که دارای تاریخ مصرف است و ترکیبات آن نیز درج شده است.

تولید بهترین غذا سگ حمایتی 20 کیلویی ارزان

تولید بهترین غذا سگ حمایتی 20 کیلویی ارزان شرکت تولید بهترین غذای سگ حمایتی 20 کیلویی ارزان، محصولاتش را طبق استانداردها می سازد. این نوع از خوراکی های حیوانی، متشکل از انواع مواد اولیه گوناگون نیز می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • اسید های چرب مانند امگا 3 و 6
  • ویتامین های مختلف
  • مواد معدنی اعم از پتاسیم، آهن، کلسیم و غیره
  • کربوهیدرات هایی مثل سیب زمینی، پاستا، برنج و …
  • انواع چربی های حیوانی و گیاهی
  • محصولاتی همچون سفیده تخم مرغ  گوشت

تولید کننده در کنار این که این مواد را استفاده می کند، از فرمول و دستگاه خاصی هم کار می‌ گیرد تا بتواند ترکیبات را به راحتی مخلوط کند و به این ترتیب، نوع ویژه را آماده عرضه نماید. گفتنی است که شرکت ابتداء مواد نام برده شده را مخلوط کرده و به خمیر تبدیل می کند. پس از آن در اون های مخصوص آن را می پزد.

کارخانه تولید غذا سگ ارزان، این نوع مواد مقوی را در بسته بندی های خاصی قرار می دهد که بیشتر از جنس پلاستیک ساخته شده اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما