فروش بهترین خوراک گربه خانگی ایرانی

گربه از حیوانات محبوب و دوست داشتنی می باشد که اکثر افراد به عنوان حیوان خانگی، از آن نگهداری می کنند. برای مراقبت از گربه خانگی باید به خوراک و غذای آن توجه کافی شود تا این حیوان بیمار نشود. فروش و عرضه خوراک گربه خانگی در بهترین کیفیت با رونق بالایی همراه می باشد.

فروش بهترین خوراک گربه خانگی ایرانی

آشنایی با انواع غذای گربه

آشنایی با انواع غذای گربه نگهداری از حیوانات زیبا و دوست داشتنی مانند گربه موجب نشاط و سرگرمی می شود و از طرف دیگر حس مسئولیت پذیری را در افراد ایجاد می کند. 

گربه خود دارای انواع مختلفی است و صاحب آن باید برای گربه خود مناسب ترین و مقرون به ‌صرفه ترین خوراک و غذا را تهیه کند تا حیوان خانگی و یا به اصطلاح پت دچار بیماری خاصی نشود و رشد سالمی داشته باشد.

امروزه به دلیل گسترش نگهداری از گربه در منزل، شرکت های معتبر اقدام به تولید انواع غذای خوراک گربه پرشین و با دیگر گربه ها کرده اند. 

انواع غذای گربه بر اساس بهترین مواد اولیه و مطابق با نیازهای بدن گربه به تولید می رسد. 

صاحب گربه باید به این نکته دقت داشته باشد که علاوه بر غذاهای ترکیبی و خانگی باید از غذاهای خشک باکیفیت و مرغوب در برندهای معتبر برای گربه خود نیز استفاده کند تا انرژی بدن این حیوان دوست داشتنی به خوبی تامین گردد.

بهتر است بدانید که غذای گربه خانگی بچه گربه با گربه بالغ و یا مسن با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین گربه ها در طول عمر خود دچار بیماری های مختلفی مانند بیماری های گوارشی، کلیوی، ادراری و یا دیابت می شوند و صاحب پت حتما باید به این موضوع توجه کافی داشته باشد که بر اساس سن و بیماری، غذای مخصوص به گربه خود بدهد.

سفارش خوراک گربه پرشین مفید خانگی

سفارش خوراک گربه پرشین مفید خانگی همانطور که می دانید گربه ها از لحاظ طبیعی حیوانات گوشت خواری هستند و نظر متخصصین این می باشد که غذای گربه خانگی باید با غذایی که گربه در طبیعت می خورد، شباهت زیادی داشته باشد.

غذاهای تولید شده برای گربه های خانگی دارای مواد زیر می باشد:

  • پروتئین
  • چربی خالص
  • پتاسیم
  • کلسیم
  • منیزیم
  • فسفر
  • سدیم

لازم است بدانید که کالری غذای گربه باید بر اساس فعالیت این حیوان تامین شود تا بدین صورت بگیره اضافه وزن نگیرد.

یکی از گربه های بسیار محبوب که در کشور ما طرفداران زیادی دارد، پرشین می باشد. این گربه پشمالو و دوست داشتنی دارای موهای زیبا و پرپشتی است و غذای این حیوان برای داشتن موهای براق باید حاوی مواد زیر باشد:

  • ویتامین ها مثل بیوتین
  • اسیدهای چرب مثل امگا 3 و 6
  • مواد معدنی مثل روی و آهن

صاحب گربه پرشین باید غذای این حیوان را در ظرف های کم عمق بریزد تا خوردن خوراک برای آن راحت باشد.

سفارش خوراک گربه پرشین و یا دیگر گربه ها از طریق این مجموعه در حال انجام می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما