فروشگاه کنسرو گربه با طعم مرغ

بازرگانی کنسرو گربه با طعم مرغ انواع برند کنسرو گربه را در حجم زیاد و با قیمت تولیدی عرضه می دارد. این فروشگاه سایر طعم های کنسرو گربه را نیز در وزن های گوناگون عرضه می کند. در ادامه این نوشته در خصوص میزان مصرف کنسرو گربه با طعم مرغ با شما سخن خواهیم گفت.

فروشگاه کنسرو گربه با طعم مرغ

میزان مصرف کنسرو گربه با طعم مرغ

میزان مصرف کنسرو گربه با طعم مرغ

اگر می خواهید بدانید که میزان مصرف کنسرو گربه طعم مرغ چه مقدار است باید بگوییم که این میزان به پارامتر های متفاوتی بستگی دارد که این پارامتر ها عبارت از سن گربه، نژاد گربه، میزان فعالیت و انرژی مصرفی حیوان، وضعیت جسمانی و سلامتی حیوان می باشند.

اما به طور عمومی برای محاسبه غذایی که گربه ها نیاز دارند از واحد کالری در برابر وزن بدن حیوان استفاده می کنند. به عبارت روشن تر هر یک کیلو وزن بدن گربه نیاز به حدود 40 تا 70 کالری انرژی احتیاج دارد. به عنوان مثال یک گربه با وزن 3 کیلوگرم به حدود 150 تا 200 کالری انرژی نیاز دارد که از غذا دریافت نماید.

تعداد وعده های غذایی اصلی گربه های بالغ 2 وعده در روز است که با چندین میان وعده و غذای تشویقی کامل می شود.

لیکن گربه های کوچک به غذا های با چگالی بالا و تعداد وعده های غذایی بیشتر نیاز دارند که حجم غذا مصرفی این گربه های کوچک نسبت به گربه های بالغ بسیار کمتر است.

فروشندگان انواع کنسرو گربه با طعم مرغ

فروشندگان انواع کنسرو گربه با طعم مرغ

فروشندگان انواع کنسرو گربه با طعم مرغ این محصول را در بسته بندی و وزن های متفاوت به بازار عرضه می کنند.

برای خرید کلی و قیمت مناسب این کنسرو گربه می توانید از طریق این سایت که متعلق به بازرگانی دارا پت است اقدام کنید و از هر نقطه از ایران که هستید سفارش خود را انجام دهید و اطمینان داشته باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن این کالا را دریافت خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما