فروشگاه خوراک خشک سگ

فروشگاه خوراک خشک سگ عرضه کننده انواع خوراک خشک توله سگ و سگ بالغ در برند های متنوع می باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره عوامل موثر بر قیمت غذا خشک سگ صحبت کنیم. همچنین به معرفی مرکز خرید این محصول خواهیم پرداخت. بنابراین چنانچه شما در زمره خریداران این کالا به صورت عمده می باشید، به شما توصیه می کنیم که این متن را تا انتها دنبال نمایید.

فروشگاه خوراک خشک سگ

عوامل موثر بر قیمت خوراک خشک سگ

عوامل موثر بر قیمت خوراک خشک سگ

عوامل موثر بر قیمت خوراک خشک سگ موضوعی است که می خواهیم پیرامون آن با شما گفتگو نماییم.

همانطور که خود شما نیز می دانید سگ ها دارای تنوع غذایی متعدد نظیر غذای خشک، غذای تر، کنسرو ها، اسنک ها و غذا های تشویقی و مکمل هستند. غذای خشک که یکی از نمونه های بسیار مفید خوراک برای سگ ها می باشد، دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

برای بهداشت و سلامت محیط دهان و دندان این حیوان باوفا بسیار مفید واقع می شود. موادی که در غذا‌ های فرآوری شده و با برند های معتبر قرار داده می شود در سلامتی دندان سگ ها موثر است. از سوی دیگر خشک بودن غذا به سالم ماندن دندان های سگ کمک زیادی می نماید.

همانطور که خود شما نیز می دانید غذا های مفید خشک با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردند. دلیل این تفاوت قیمت، پارامتر هایی است که بر نرخ محصول تاثیر می گذارد. پارامتر های تعیین کننده قیمت غذای سگ شامل این موارد هستند:

کیفیت: هر چه کیفیت غذای خشک بهتر باشد و از مواد اولیه مرغوب تر و ویتامین ها و املاح معدنی در ساخت آن استفاده شده باشد، سبب افزایش قیمت خوراک خشک سگ می گردد.

برند سازنده: هر چه برند سازنده معتبر تر باشد، غذای عرضه شده دارای استاندارد های ساخت بالاتری است و به همین سبب از نرخ بیشتری برخوردار می شود.

حجم سفارش: اگر محصولی را در حجم زیاد سفارش دهید، از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

مرکز خرید خوراک خشک سگ

مرکز خرید خوراک خشک سگ

خوراک خشک سگ های بالغ و توله سگ ها را می توانید از این مرکز خرید به صورت عمده و با نرخی اقتصادی به دست آورید.

اگر در زمینه قیمت عمده خوراک سگ خشک، تضمین خرید، نحوه ارسال این کالا و یا سایر خدمات این مجموعه سوالی دارید، لطفاً با راه های ارتباطی این سایت با همکاران ما در تماس باشید تا به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما