فروشگاه انواع خاک گربه پرشین ام پت

خاک گربه پرشین یکی از محصولات بهداشتی و با کیفیت مجموعه ماست که میتواند پیشنهادی عالی برای گربه های دوست داشتنی شما مشتریان عزیز باشد تا هم گربه هایتان راحت باشند و هم اینکه منزلتان تمیز بماند و خیالتان راحت باشد.

فروشگاه انواع خاک گربه پرشین ام پت

انواع خاک گربه پرشین را بشناسید

انواع خاک گربه پرشین را بشناسید در اینجا قصد داریم به شما عزیزان انواع خاک گربه را یاد آور شویم، خاک گربه سه نوع میباشد که عبارت است از:

خاک گربه کریستال

این نوع خاک از جدید ترین و تازه ترین نوع خاک گربه است با این حال که گربه ها زیادی این نوع خاک را دوست ندارند و با آن احساس راحتی ندارند اما بهترین نوع خاک گربه است.

خاک سیلیکاژل با نام خاک کریستال هم شناخته می‌شود. این خاک به شکل ذرات گرانول شفاف درست شده است و دارای سدیم سیلیکات متخلخل است.

قطعا هزینه‌ای که قرار است برای این محصول در نظر گرفته شود بالاتر از دو مدل خاک گربه دیگر است چرا که روند تولید متفاوت تری دارد.

کریستال های این نوع خاک سبک هستند و قابلیت جذب بالای مایعات را دارند و دارای رایحه‌ی خوبی میباشند که از پراکنده شدن بوی بد فضولات و ادرار گربه ها جلوگیری میکنند.

یکی از ویژگی های خوبی که دارد این است که تشخیص زمان تعویض خاک گربه را برای شما راحت تر میکند چرا که اگر زیادی از خاک استفاده شود رنگ آن زرد میشود و باید خاک را عوض کنید.

خاک گربه غیر توده شونده

پیش از خرید و استفاده از این نوع خاک باید یک سری موارد را بررسی کنید مانند ویژگی های گربه ملوستان ،چرا که این نوع خاک ممکن است ریخت و پاش و کثیف کاری فرش هایتان را داشته باشد پس باید حواستان به شیطنت های گربه باشد.

اما ویژگی خوبی که دارد این است که کاملا تجدید پذیر است چون معمولا از روز نامه های باطله و خاک اره‌ای که به صورت گلوله درست شده‌اند تشکیل شده‌اند و در عین حال سبک و برای حمل راحت تر است و هزینه نسبتا زیادی دارد.

خاک گربه توده شونده

این محصول وزن نسبتا سنگینی در برابر دو محصول دیگر دارد اما قیمتش پایین تر از آن دو نوع خاک دیگر میباشد. مواد تشکیل دهنده این خاک از خاک رس است که طی عملیاتی به شکل توده های سخت برای استفاده مشتریان تبدیل میشوند. همچنین میتوانید با تمیز نگه داشتن خاک آن را تا مدت ها استفاده کنید و در آخر میتوانید از محصول ما خاک گربه ام پت استفاده کنید که از همه انواع خاک گربه برخوردار است و محصولی با کیفیت میباشد.

اصول نگهداری خاک گربه پرشین

اصول نگهداری خاک گربه پرشین نحوه نگهداری خاک گربه رابطه زیادی با ویژگی های گربه شما دارد اما با این حال شما عزیزان قبل از اینکه بخواهید جعبه را با خاک گربه پر کنید برای راحت تر کردن کار خودتان در نظافت میتوانید از شن و ماسه برای پوشاندن کف آن استفاده کنید. و اما اگر نمی خواهید بوی بد در فضای خانه به خاطر وجود مدفوع گربه شما را اذیت کند بهتر است تا روزانه خاک گربه را از فضولات گربه پاک کنید تا عمر طولانی به خاک گربه بدهید.

هر از گاهی می توانید جعبه خاک گربه را با جوش شیرین یا اینکه با استفاده از یک زغال چوبی تمیز کنید. این را هم به یاد داشته باشید که نباید جعبه را پر از خاک گربه کنید چون ممکن است گربه های کوچک و ملوستان زیادی ریخت و پاش کنند که برای شما زحمتی اضافه است.

مراکز خرید خاک گربه پرشین

مراکز خرید خاک گربه پرشین برای تهیه و خرید خاک گربه پرشین میتوانید به مراکز معتبر موجود ما که در کار فروش خاک گربه فعالیت دارند سر بزنید یا به آدرس اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید و از محصول های با کیفیت ما در بسته بندی های زیبا و بهداشتی بهره مند شوید.

مجموعه ما سعی کرده است تا توجه و رضایت شما مشتریان عزیز را به خود جلب کند البته ما مطمئن هستیم شما بعد از تهیه محصول ما برای گربه های خانگی ملوستان کاملا راضی خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما