فروشنده خاک گربه توده شونده عمده

همه گربه های خانگی برای زندگی در کنار ما به خاک نیاز دارند، خاک یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز برای این موجودات دوست داشتنی است. گربه ها برای دفع ادرار و مدفوع خود به طور غریزی زمین را می کنند و پس از اتمام کارشان دوباره قسمت حفرشده را را با خاک می پوشانند.فروش خاک گربه توسط فروشنده به صورت عمده باعث می شود که هزینه خاک گربه برای شما به صورت کمتری محاسبه شود.

فروشنده خاک گربه توده شونده عمده

توضیحاتی درباره خاک گربه عمده

توضیحاتی درباره خاک گربه عمده

هر فردی برای نگهداری گربه و لذت داشتن یک حیوان خانگی و همچنین فراهم کردن رفاه لازم برای حیوان خانگی خود به خاک‌ گربه نیازمند است. همانطور که گفتیم گربه ها برای ادرار و مدفوع کردن به خاک نیاز دارند.تهیه خاک مناسب برای گربه ها به ارضای این غریزه طبیعی در آنها کمک می کند و هم اینکه باعث می‌شود مکان ادرار و مدفوع گربه جای مشخصی داشته باشد و باعث آلودگی محیط خانه نشود.

خرید خاک گربه یکی از اولین و مهم ترین دغدغه افرادیست که در خانه خود گربه دارند. تهیه یک خاک خوب و سالم و مناسب باعث می شود که هم سلامت گربه خانگی ما تضمین شود و هم خانه تمیز بماند.پس تهیه خاک گربه مناسب هم سلامت گربه را در پی دارد و هم از لحاظ بهداشتی و تمیزی خانه مهم است.

در مورد گربه های خانگی نمی‌توان از خاک طبیعی استفاده کرد زیرا خاک طبیعی گرد و خاک زیادی دارد و برای محیط داخل خانه مناسب نیست. همچنین خاک طبیعی ممکن است دارای میکروب ها و انگل های مختلف باشد و باعث بیماری گربه شود.به همین دلیل امروزه محصولاتی به اسم خاک گربه تولید می شود که عملکردی مشابه خاک طبیعی برای گربه ها دارد.

عرضه عمده این محصول به صورت عمده و جزئی به کلینیک های نگه داری حیوانات و همچنین مراکز خرید ملزومات و غذای حیوانات خانگی انجام می شود.

راهنمای انتخاب خاک گربه عمده باکیفیت

راهنمای انتخاب خاک گربه عمده باکیفیت

خاک یکی از پر مصرف ترین لوازم مورد نیاز گربه هاست اگر گربه خانگی دارید برای خرید خاک گربه با کیفیت و مناسب باید به نکاتی توجه کرد، یک خاک گربه خوب باید:

• گرد و غبار کمی داشته باشد تا هنگامی که گربه خاک را حفر میکند گرد و خاک ایجاد نشود زیر توالت گربه در محیط خانه قرار دارد وتوجه به این نکته که باعث بهداشت و نظافت محیط خانه می شود.

• خاک مناسب گربه بعد از ادرار یا مدفوع کردن گربه باید حالت گلوله مانند و گلی شود و از پخش شدن ادرار و مدفوع به کل خاک جلوگیری کند.

• بوی ادرار و مدفوع را بگیرد.

• باعث ایجاد آلرژی و حساسیت در گربه و سایر ساکنین خانه نشود.

• همچنین علاوه بر تمام موارد ذکر شده دارای قیمت مناسبی باشد.

در حال حاضر انواع مختلفی از خاک گربه در بازار وجود دارد که به طور کلی در سه دسته قرار می گیرند:

• خاک گربه توده شونده: متداول ترین نوع خاک گربه در ایران است که حاوی خاک رس بوده و در تماس با رطوبت ادرار و مدفوع گربه حجیم شده و دور ادرار و مدفوع یک توده گلوله مانندتشکیل می شود که این یکی از بهترین ویژگی های خاک گربه توده شونده است .زیرا به راحتی می توان قسمت آلوده شده را از بقیه خاک جدا کرد و دور انداخت.

•خاک گربه غیر توده شونده: این خاک خاصیت توده شوندگی ندارد و بنابر این لازم است در فواصل کوتاه خاک عوض شود زیرا برخلاف خاک توده شونده ادرار و مدفوع گربه در کل خاک پخش می شود و بیشتر و زودتر کثیف می شود.

•خاک کریستالی: این خاک قدرت جذب بسیار بالایی دارد و برخلاف خاک توده شونده به دست و پای گربه نمی چسبد.

مرکز عرضه خاک گربه عمده

مرکز عرضه خاک گربه عمده این مجموعه تولید و عرضه خاک عمده گربه با کیفیت به تمام پت شاپ ها و پت کلینیک ها در سراسر کشور انجام می دهد.این خاک قدرت جذب بالا دارد و همچنین بدون ضرر برای گربه است. خاک ها دارای تنوع بالای دانه ریز، دانه درشت، دانه رنگی و با بسته بندی مناسب، در هر وزنی قابل سفارش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما